Facebook™ i Instagram™ oglašavanje: početni 2024.
Naučit ćete koje metode oglašavanja koristiti obzirom na poziciju potencijalnih kupaca u funnelu. Naučit ćete kako strateški planirati, postaviti i upravljati kampanjama za hladnu, toplu i vruću publiku te kako sve operativno postaviti kroz Facebook Business Manager. Uključen je i kreativni dio posla kao što je pisanja copya i izrada vizuala.
-
01 Uvod u FB&IG oglašavanje
-
02 Facebook Business Manager
-
03 Što trebamo znati prije nego krenemo s prvim oglasom
-
04 Text oglasa i Facebookova pravila
-
05 Vizualni dio oglasa- privlačenje pozornosti
-
06 Postavljanje i provjera Facebook Pixela
-
07 Postavljanje kampanje kroz business manager
-
08 Što mjeriti-analiza kampanje
-
09 Kratki savjeti, tips&tricks iz prakse
-
10 Kviz FB&IG oglašivačkih znanja
Facebook™ i Instagram™ su kompleksne i velike oglašivačke platforme koje se kontinuirano mijenjaju. Ova edukacija odličan je izbor ako s učenjem želite krenuti na pravi način i ako želite uskladiti Vaše kampanje s oglašivačkim preporukama i pravilima. Većina polaznika koji ulaze u svijet oglašavanja na ovim plaformama ima 3 glavna izazova:
1️⃣ Kako savladati Facebook™ i Instagram™ tehnologiju koja izgleda zastrašujuće zbog velikog broja oglašivačkih opcija i kompleksnog interfacea
2️⃣ Kako napisati copy (tekst oglasa) da budu zadovoljeni tehnički, komunikacijski, marketinški i drugi kriteriji
3️⃣Kako napraviti atraktivne vizuale korištenjem besplatnih alata za obradu fotografija bez plaćanja usluge dizajnera?
Na ovoj edukaciji naučit ćete osmisliti, postaviti i pokrenuti profesionalne marketinške kampanje po pravilima struke. Dodatno, naučit ćete optimizirati kampanje i izmjeriti njihov učinak (performance).
Teme edukacije
- Facebook Business Manager, postavljanje i rad
- Preduvjeti dobre kampanje
- Kontrola Vašeg weba i landing pagea: alati i preporuke
- 3 ključna segmenta uspješne kampanje
- Arhitektura kampanje: kako strateški postaviti kampanju i odrediti ciljeve,
- Vrste kampanja na Facebooku™ i Instagramu™ i kako odabrati najbolju u odnosu na cilj.
- Copywriting: rad s formulama za pisanje tekstova
- Vježba pisanja teksta (copya) oglasa, primjeri u praksi,
- Kako odabrati pravi target i kako doći do idealne ciljne skupine,
- Korisničko iskustvo
- Facebookova pravila suglasnosti
- Emojiji i Hashtagovi
- Fotografije
- Dizajniranje vizuala u Canvi
- Odabir prikladne vrste oglasa i postavljanje
- Rad s publikama
- Custom publike
- Odabir placemanta
- Definiranje budžeta
- Testiranje učinkovitosti i optimizacija
- Česte greške
Mišo Mlakić
5,0Ocjena instruktoraŠto je uključeno
- Video fileovi
- Prezentacijska skripta
- Check lista za oglašivače
- Popratni alati
- Kviz FB&IG oglašivačkih znanja
- Diploma o uspješno završenoj edukaciji