Google™ oglašavanje: Eksperimenti-postavljanje i analiza
Kako biste testirali različite strategije oglašavanja potrebno je znati postaviti eksperimente u kampanjama. Također je potrebno naučiti analizirati rezultate eksperimenata kako biste mogli donositi informirane odluke za optimizaciju. Sve ovo naučit ćete u ovoj lekciji.
- Ekspertna
- 653
- 1 hour 5 minuta
- 26/11/2024
Što ćete naučiti?
U ovoj lekciji ćemo istražiti koncept eksperimenata u Google Ads platformi. Naučit ćete kako postaviti eksperimente kako biste testirali različite strategije oglašavanja i promjene u kampanjama. Također ćemo se baviti analizom rezultata eksperimenata kako biste mogli donositi informirane odluke za optimizaciju vaših kampanja. Ova lekcija će vam pružiti alate i znanje za efikasno testiranje i poboljšanje performansi vaših oglasa.
⭐⭐⭐⭐⭐ Imam iza sebe stotine sati video tečajeva putem sajtova kao što su Lynda.com, CreativeLIVE...mogu reći da je gospodin Varga jedan od najboljih predavača koje sam imao prilike uživo ili virtualno gledati... on je kristalno jasan te jednostavan, a opet cijelo je predavanje u stanju učiniti zanimljivim, da ne prođe u onom nekom čistom, uštogljenom ozračju...mogu zaključiti da sam imao priliku slušati savjete te učiti od čovjeka koji je uistinu profesionalac što je velika čast u današnje vrijeme gdje se "stručnjaci" pojavaljuju na svakom uglu kao gljive poslije kiše. I naravno, ono što mi je se jako svidjelo su stvarni primjeri putem kojih smo mogli vidjeti koliko zapravo male stvari i sitnice su u stanju okrenuti cijelu igru u pozitivnom ili extremno negativnom smislu. Još jednom zahvaljujem na odličnom predavanju!. Puno uspjeha u daljnjem radu Vama te generalno Best Practice timu!
Mario Kulaš, Agramservis, cross platform designer
⭐⭐⭐⭐⭐ Interaktivna napredna Google Ads radionica s M. Vargom prošla je iznad očekivanja. Vrhunski predavač te odlična organizacija radionice od strane Best Practica! Sve informacije su up to date što je jako bitno ukoliko upravljate Google kampanjama...
imam jasan fokus na ono što moram popraviti u svojim kampanjama, na teme koje moram detaljnije istražiti te sam sigurno uštedjela mjesece lutanja do pravih odgovora!
Kome je edukacija namijenjena
- Svima koji su pohađali Google Ads™ osnovnu edukaciju
- Samoukim i iskusnijim Google Ads™ oglašivačima
- Zaposlenicima digitalnih marketinških agencija
Predznanje
- Ako nemate iskustva sa Google oglašavanjem preporučamo Vam da najprije završite edukaciju Google™Ads s Vargom za početnike.
-
1. Uvod u eksperimente na Google Ads platformi
Google Ads eksperimenti omogućuju oglašivačima testiranje različitih strategija, postavki i elemenata kampanje kako bi optimizirali performanse. Prema najnovijim informacijama iz 2024., eksperimenti su postali ključni alat za donošenje podataka temeljenih odluka
-
2. Eksperimenti na Google Ads platformi-postavljanje i analiza
U ovoj lekciji ćemo istražiti koncept eksperimenata u Google Ads platformi. Naučit ćete kako postaviti eksperimente kako biste testirali različite strategije oglašavanja i promjene u kampanjama. Također ćemo se baviti analizom rezultata eksperimenata kako biste mogli donositi informirane odluke za optimizaciju vaših kampanja. Ova lekcija će vam pružiti alate i znanje za efikasno testiranje i poboljšanje performansi vaših oglasa u Google Ads.
- Ekspertna
- 653
- 1 hour 5 minuta
- 26/11/2024
Miroslav Varga
Google Ads Certified Trainer
5,0Ocjena instruktoraŠto je uključeno
- Video lekcija
- Tekstualni dodatci lekcijama
- Podrška
Preporuke zadovoljnih klijenta
Matea Frankulin
Performance manager at Dentsu, Croatia
Selena Radović
Selena Radović Head of Digital at Media House Belgrade RS
Zoran Samardžić
General Manager at AD "Senta Promet" TP Europe, Apatin, Serbia
B Present Design Novi Sad
Marketing Director
Česta pitanja polaznika o ovoj edukaciji
Ima više razloga, navodimo najvažnije:
- Ovo je vremenski iznimno duga i sadržajno iznimno bogata edukacija koja ide duboko u temu Google oglašavanja. Ovo nije još jedna takozvana “teaser” edukacija koja će Vam ukazati na problem i ponuditi manji dio rješenja, a onda Vam ponuditi drugu, skuplju edukaciju. Best Practice edukacije imaju potpuno drugačiji koncept. One ulaze duboko u temu i apsolviraju je do kraja. Na kraju edukacije Vi ćete imati znanja i vještine za samostalnu izradu Google Ads kampanja po pravilima struke, preporukama i Googlea i uz tips&tricks našeg konzultatanta.
- Uključena je podrška, materijali za download, dodatni alati i drugi sadržaji koji će Vam pomoći da savladate program na način da možete raditi odlične kampanje potpuno samostalno. Naši polaznici su često iskusni i visoko stručni zaposlenici koji poznaju praktične probleme i od predavača traže odgovore na dubinska pitanja. U 15 godina razvoja ove edukacije ni jedno pitanje polaznika nije ostalo neodgovoreno.
- Dodatni razlog zašto je ova edukacija bolja je njena prilagođenost načinu rada na lokalnim tržištima. Edukacije koje možete naći na engleskom jeziku, najčešće su prilagođene marketiranju upravo na globalnim ili velikim tržištima. U tim situacijama algoritmi raspolažu ogromnim brojem podataka, budžeti su često visoki, a u publikama može biti 50,80 ili 100M ljudi. U našim okolnostima to najčešće nije tako. Kada stranim konzultantima i predavačima spomenemo da dnevni budžet od 20€ za Google oglašavanje kod nas nije rijetkost, a publika može biti 50K ljudi oni se tome čude i u dilemi su kako bi uopće, u tim uvjetima postavili dobru kampanju. Naše edukacije daju odgovore na pitanje: “Kako raditi na globalnim, ali i mikro tržištima koja imaju manje korisnika nego jedan kvart u New Yorku ili Berlinu?”
Edukacije u kolekciji imaju slične nazive, ali nisu iste. Svaka promjena koju je implementirao Google u nekom periodu, obrađena je u edukaciji snimljenoj u tom periodu. Naš predavač, Miroslav Varga uvodi te teme ili funkcionalnosti u edukacije nakon što ih je osobno istestirao. To je dokumentirano u različitim edukacijama. Također, slične teme u različitim su edukacijama potkrijepljene su drugačijim primjerima. U svakom slučaju, što više pogledate, više ćete znati.
Naša preporuka je da se krene od najnovije pa prema starijim edukacijama. Tako ćete moći u najkraćem roku pokrenuti nove ili unaprijediti postojeće kampanje prema najnovijim preporukama iz Googlea. Svaku temu o kojoj želite saznati više možete istražiti u sljedećoj dostupnoj verziji edukacije.
Naša preporuka je da isprintate prezentacijsku skriptu za svaku edukaciju koju gledate. Ukupno je dostupno 6 skripti. Dok gledate video zapišite sve što Vam je važno i pretvorite skriptu u alat za rad na kampanjama.
Česta pitanja o platformi za kombinirano učenje.
Ako želite maksimum znanja trebate akademije (XL) i duže edukacije (L, M). Ako želite naučiti samo dio neke šire teme potražite kratku specijaliziranu edukaciju (S)
Imamo 4 kategorije:
XL– akademije su najkvalitetniji i najopsežniji programi posvećeni jednoj temi. Sadrže početne i napredne module. Ako želite naučiti sve o nekoj temi to je za Vas.
Large – kolekcije više sličnih edukacija koje koje su namijenjene ili početnicima ili naprednima što je označeno u naslovima pojedinih edukacija.
Medium-Jednodnevne edukacije koje obrađuju jednu cjelinu i traju do 6 sati.
Small-kratke i usko specijalizirane edukacije koje obrađuju užu temu ili dio neke vještine. Ako želite riješiti neki specifičan izazov ovo je za Vas.
Sukladno trajanju određena je i cijena koja je iskazana za svaki edukaciju posebno.
Detaljnije informacije o nastavnom planu i programu, trajanju i cijeni potražite na stranici svake edukacije.
Dostupni su sljedeći način plaćanja:
- Predračun
- Internet bankarstvo
- Većina kreditnih i debitnih kartica
- Google pay
- Apple pay
Da. Kada stavite proizvod u košaricu sustav Vas pita jeste li pravna ili fizička osoba. Ovisno o odabiru generirat ćemo Vam ispravan račun.
Da. Kontaktirajte nas na [email protected] i napravit ćemo Vam posebnu ponudu.
Da. Kada stavite proizvod u košaricu označite opciju da ste osoba ili tvrtka sa sjedištem u inozemstvu. Tvrtke iz inozemstva najčešće plaćaju predračunom, ali je moguće i plaćanje karticama. Po uplati šaljemo Vam račun koji možete knjižiti kao trošak poslovanja.
Pristup edukacijama odobrava se na 12 mjeseci. U slučaju opravdane potrebe pristup se može i produžiti.
Da. Dostupne su 2 vrste podrške:
- Za tehnička pitanja dostupna je e-mail i telefonska podrška
- Za pitanja povezana sa sadržajima edukacije dostupna je e-mail podrška.
Da. Uz to, edukacije možete pratiti i na 2 uređaja istovremeno. Na mobitelu npr. slušate i gledate video lekcije, a s desktopa pristupate skriptama, gdje preko linkova možete ulaziti u druge alate ili materijale za dodatni rad.
Brzina učenja je individualna stvar, ali možemo dati primjer. Ako edukacija traje u prosjeku 5 sati i ako učite 1 sat dnevno treba vam 5 dana za preslušavanje jedne edukacije.
Kasnije ćete vjerojatno ponovo gledati određena poglavlja, čitati dodatne materijale ili provjeravati naučeno putem kvizova što također uzima određeno vrijeme, ali je više nego korisno.
Edukacije uglavnom imaju postavljene testove, kvizove ili druge oblike provjere znanja. Oni nisu obavezni, ali mi ih preporučamo. Kada nakon jednog dijela edukacije naiđete na test pokušajte ga riješiti. Ako je rezultat zadovoljavajući nastavite s učenjem, a ako nije vratite se, naučite gradivo i ponovo pokrenite test.
Ovaj sistem će Vam motivirati da zaista naučite bolje i ostvarite maksimalnu korist id edukacije.
Dodatno, dostupne su Vam i statistike učenja.
Na Vaš zahtjev kreirat ćemo Vam Managerski paket. Uz ovu uslugu moći ćete pratiti uspješnost, aktivnosti i statistike učenja svakog zaposlenika pojedinačno.
Ovo je vrlo korisna funkcionalnost koja omogućava potpunu transparentnost procesa i rezultata učenja.
Da. Nakon uspješno završenog programa sustav će Vam ponuditi certifikat kojeg možete isprintati, prosljediti ili pohraniti.
15
godina
s Vama
Lider u kvaliteti poslovnih edukacija
459
Klijenata u 9 zemalja
3266
Održanih radionica
18850
Zadovoljnih polaznika