Vještine komunikacije za djelatnike stomatoloških ordinacija
Komunikacija s pacijentima delikatan je posao koji zahtijeva empatičan pristup i puno komunikacijske vještine. Na ovoj edukaciji naučit ćete najbolje prakse ovog posla uz jasne instrukcije i praktične primjere. Uz malo truda ugovorit ćete više pregleda i terapija te unaprijediti zadovoljstvo pacijenta🚀
Vidimo se na edukaciji:)
-
1. Uvod
-
2. Stav za dobar komunikacijski rezultat
-
3. Uvod u komunikaciju s pacijentom
-
4. Prodajno komunikacijski proces
-
5. Priprema za komunikaciju s pacijentom
-
6. Uspostava dobrih odnosa i 1. dojam
-
7. Orijentacija i informacija na početku procesa komunikacije
-
8. Pacijentova situacija i problemi
-
Alternativna metoda učenja i kviz (1. dio)
-
9. Prezentacije rješenja i argumentacija
-
9. Postizanje dogovora
-
10. Telefonska komunikacija
-
Alternativna metoda učenja i kviz (2. dio)
Edukacija je organizirana na način da Vas nauči kako komunicirati i raditi s pacijentima putem 2 najvažnija komunikacijska kanala:
- Telefonska komunikacija ☎
- Komunikacija licem u lice u ordinaciji👨⚕️🤵♂️
Izvod iz sadržaja edukacije:
✅ Kako otvoriti komunikacijski proces s pacijentom,
✅Kako odmah na početku komunikacije zaraditi pacijentovo povjerenje,
✅Kako putem telefona povećati stopu uspješnosti u dogovaranju dolaska ili 1. pregleda,
✅ Kako uspostaviti dobre odnose i zaraditi simpatije pacijenta,
✅ Kako razumjeti pacijentove boli, nezadovoljstva, želje i potrebe,
✅ Kako prezentirati moguća rješenja,
✅ Kako odgovoriti na teška pitanja,
✅ Kako zaključiti prodaju,
✅ Kako postići da nam se pacijenti vraćaju.
Pridružite nam se na edukaciji i savladajte ovu nezaobilaznu vještinu uz koju ćete unaprijediti zadovoljstvo pacijenata, zaposlenika i poboljšati financijski rezultat!
Što kažu polaznici
“Odlična edukacija napravljena kao kombinacija teorijskog dijela i praktičnog vježbanja uz preciznu korektivnu povratnu informaciju voditelja Petra Majstrovića. Čovjek je kao knjiga! Značajno smo unaprijedili prodajnu komunikaciju naših zaposlenika koji su sada opušteniji, stručniji i više motivirani u razgovoru s pacijentima. Preporuka svim ordinacijama koje žele bolji prodajni rezultat.”
Josip Kukuruzović
Direktor sektora prodaje
Poliklinika Identalia d.o.o.
Petar Majstrović hvala Vam na odličnoj atmosferi i super edukaciji! Ovo je prva edukacija na kojoj sam bila, a da nije čisto stomatološke tematike i bilo je totalno van moje zone komfora, ali toliko me oduševila da vjerujem da ćemo se sretati i dalje. Do nekog sljedećeg susreta lijep pozdrav,
dr. Barbara Kolonjak
vlasnica
Stomatološka ordinacija dr. Barbara Kolonjak
Još nema objavljenih najava.
Instruktor još nije dodao nijednu najavu ovom tečaju. Najave se koriste za obavještavanje o ažuriranjima ili dodacima tečaju.
Petar Majstrović
CEO, Head Consultant
5,0Ocjena instruktoraŠto je uključeno
- Video lekcije
- Tekstualni sažetci svih lekcija
- Autorski članci na temu prodaje
- Zadaci i vježbe x 3
- Kviz znanja x 2: provjerite do koje mjere ste savladali ovu vještinu i
- Alternativna metoda učenja: provjerite točne odgovore i obrazloženja
- Podrška
- Diploma o završenoj edukaciji