/usr/local/lsws/hosting/learnbp/html/wordpress/wp-content/themes/bestpractice/tutor/login.php

/usr/local/lsws/hosting/learnbp/html/wordpress/wp-content/themes/bestpractice/tutor/single-preview-lesson.php

Što i kako treba napraviti za uspostavu dobrih odnosa s pacijentom | Best Practice

Što i kako treba napraviti za uspostavu dobrih odnosa s pacijentom

/
  • 1080p
  • 720p
  • 480p

Prvi dojam pacijenta o djelatniku zdravstvene ustanove je ključan trenutak u interakciji koji često određuje uspjeh u nastavku komunikacije. Taj dojam se formira vrlo brzo, a mjeri se u sekundama od prvog kontakta, bilo da je u pitanju osobni susret, telefonski razgovor ili online komunikacija. Izgled, govor tijela, ton glasa i način komunikacije djelatnika igraju veliku ulogu u oblikovanju ovog dojma. Pacijent odmah procjenjuje profesionalnost, ljubaznost i kompetentnost na temelju tih prvih signala.

Prvi dojam često stvara emocionalnu reakciju kod pacijenta, koja može biti pozitivna ili negativna, i ona utječe na spremnost i želju da nastavi interakciju. Ako je djelatnik srdačan, samouvjeren i prilagodljiv, pacijent će vjerojatno imati povjerenja u njega i osjećati se ugodno. S druge strane, ako djelatnik djeluje neorganizirano, neljubazno ili nesigurno, pacijent može brzo izgubiti interes.

Također, prvi dojam može stvoriti očekivanja o daljnjem tijeku suradnje, pa dobar dojam često vodi prema većem angažmanu i otvorenosti pacijenta i lakšoj daljnjoj komunikaciji. Ključ je u tome da djelatnik od samog početka gradi odnos na temelju povjerenja, razumijevanja i pažnje prema potrebama pacijenta stoga je prvi dojam snažan alat koji je potrebno koristiti.

U ovoj video lekciji saznajte više o tome kako kreirati odličan 1. dojam, kako izbjeći stvaranje negativnog 1. dojma, te kako otvoriti komunikaciju na način da značajno povećate svoje šanse za uspješan dogovor oko terapije ili nastavka komunikacije. 

Prethodno Sljedeći