Maloprodaja: kako započeti komunikaciju i ostaviti odličan 1. dojam na kupca
Odličan 1. dojam za prodavača je važan jer osigurava nastavak komunikacije s kupcem što otvara put prodaji. Na ovoj edukaciji naučit ćete kako na prilagođen način pozdraviti, prići i započeti komunikaciju te kako kreirati percepciju kompetentnog prodavača kojem se vjeruje.
O edukaciji
Na ovoj edukaciji naučit ćete kako započeti komunikaciju i ostaviti odličan 1. dojam na kupca🚀
Što ćete još dobiti
✅ Jasam i strukturirani pristup temi i učenje na praktičnim primjerima,
✅ Organizirani izravni kontakt s trenerom za pitanja i pomoć oko implementacije treninga,
Komentari polaznika
Petar je odličan predavač koji svoja znanja prenosi na dinamičan, jasno shvatljiv način. Svoja predavanja upotpunjuje mnoštvom primjera s kojima se svatko od nas svakodnevno susreće kako bi se gradivo lakše shvatilo i savladalo. Na edukaciji vlada poslovno-prijateljska atmosfera u kojoj je u potpunosti jednostavno i ugodno učiti i razgovarati, a sam Petar je vrlo pristupačan, otvoren i jednostavan. Kada sam shvatila koliko mi je na edukaciji bilo ugodno, uvidjela sam važnost stvaranja takve atmosfere u svojoj okolini. Po meni je jedna od največih vrijednosti ove upravo to – da kroz edukaciju shvatite koliko bi vam bilo lakše i ljepše u poslovnom, ali i privatnom životu kada bi se na takav način ophodili s ljudima, a kako edukacija ide kraju, tako shvaćate da upravo to što ste poželjeli “postati” imate pojašnjeno kako dostići! Radujem se prilici da kroz Petrove savjete unaprijedim svoje vještine te se veselim ponovnom susretu!
Petar Majstrović
CEO, Head Consultant
5,0Ocjena instruktoraPetar Majstrović je konzultant, predavač i autor. Osnivač je i direktor trenersko-konzultantske organizacije Best Practice specijalizirane za poslovni trening i savjetovanje u poslovanju i upravljanju. Bavi se marketingom, prodajno komunikacijskim vještinama, managementom i leadershipom.
Radno iskustvo i ekspertiza
Tijekom 20 godišnje karijere Petar je radio u različitim industrijama B2B i B2C segmenta kao što su elektro industrija, kabelska industrija, proizvodnja tekstilnih proizvoda, građevinska industrija i IT. Obavljao je gotovo sve prodajne poslove od prodavača na terenu, voditelja ključnih kupaca, voditelja prodajnih timova,...
Saznaj više
Što je uključeno
- Video lekcija
- Tekstualne napomene uz lekciju
- Autorski članci na temu prodaje x 2