Strategije i taktike pregovaranja s Majstrovićem

U poslu i životu, ne dobivamo ono što smo zaslužili, već ono što smo ispregovarali. Ovo je radionica za sve one kojima je dosta loših pregovaračkih ishoda i koji žele u pregovorima ostvariti maksimum mogućeg.

5 sati 0 Polaznika Još nema ocjena Za početnike

Kome je edukacija namijenjena

    Vlasnici tvrtki, poduzetnici, Direktori i menadžeri, Djelatnici u nabavi i prodaji, Svi koji žele bolji pregovarački rezultat u poslovnim ili privatnim situacijama.

Zašto Vam je potrebna ova edukacije

U poslu i životu, ne dobivamo ono što smo zaslužili, već ono što smo ispregovarali. Ovo je radionica za sve one kojima je dosta loših pregovaračkih ishoda i koji žele u pregovorima ostvariti maksimum mogućeg.

Jesu li Vam poznate neke od situacija

  • Bojite se neuspjeha u pregovorima pa popuštate više nego je potrebno!
  • Ljutite se na oponente jer svaki put prigovaraju na cijene iako ste ih već snizili?
  • Ne možete procijeniti je li Vaš sugovornik zaista nezadovoljan ili blefira!
  • Pregovore želite završiti što prije jer Vas počinju zamarati!
  • Nakon pregovora imate osjećaj da ste mogli postići bolji deal

💯Ako Vam se nešto od navedenog događa niste jedini. I Vi spadate u veliku skupinu poslovnih ljudi kojima bi poznavanje pregovaračkih strategija i taktika dobro došlo. Na treningu „Strategije i taktike poslovnog pregovaranja“ naučit ćete niz taktika, metoda i dobrih praksi koje će rezultirati boljim ugovorima, većim profitima i povećanim zadovoljstvom pregovarača.

 


Vještine pregovaranja i komunikacije u b2b segmentu
Leadership: vođenje i razvoj zaposlenika u timovima
Leadership: Coaching i feedback


Teme edukacije

Razumijevanje pregovora i pregovaračkih situacija
Natjecateljsko vs. integrativno pregovaranje
Priprema za pregovore
Kako postaviti pregovarački cilj i koju strategiju odabrati
BATNA i ZOPA i kako se zaista koriste u praksi
Razumijevanje pregovaračkih pozicija
Otvaranje pregovora
Postavljanje pravih pitanja
Razumijevanje osobnih odnosa, organizacijskih relacija i utjecaj istih na način pregovaranja
Razumijevanje pregovaračkih stilova i odabir najprikladnijeg za svaku situaciju
Razumijevanje i «čitanje» emocija sugovornika u pregovaračkom kontekstu
Razumijevanje i kontrola verbalnih i neverbalnih elemenata komunikacije u kontekstu pregovaranja
Struktura pregovaračkog sporazuma
Sidrenje u pregovorima
Raščlanjivanje pregovaračkih ciljeva
Trgovanje ustupcima
Česte pregovaračke taktike i kakao ih prepoznati u praksi
Asertivno pregovaranje
Kada i kako reći «ne» i prekinuti pregovore
Pregovaračka tehnika «broken record”
Kako obraniti cijenu
Kako obraniti kvalitetu
Best Practice tips&tricks iz poslovne prakse
Edukativni film s odabirom pregovaračkih tehnika i povratna informacija
Praktične vježbe
Akcijski plan-što i kako implementirati


Petar Majstrović iz BestPractice.hr napravio je vrlo uspješnu seriju edukacija iz područja prezentiranja, prodaje i pregovaranja za naše timove prodavača. Komentari zaposlenika su odlični, a vještine i tehnike koje su usvojili uspješno se primjenjuju, pomažu u radu i daju rezultat. Odvojili smo iznos u budžetu za slijedeću godinu!

Sergio Galošić, Chairman of the Board at Klimaoprema d.d


 

Petar Majstrović

249.00

Što je uključeno

  • Video fileovi
  • Prezentacijska skripta
  • Diploma o završenoj edukaciji

Petar Majstrović

0,0Ocjena instruktora
0
Studenta
2
Tečajevi
0
Recenzija
Mr.sc. Petar Majstrović je konzultant, predavač i autor. Osnivač je i direktor trenersko-konzultantske organizacije Best Practice specijalizirane za poslovni trening i savjetovanje u poslovanju i upravljanju. Bavi se marketingom, prodajno komunikacijskim vještinama, managementom i leadershipom. Radno iskustvo i ekspertiza Tijekom 20 godišnje karijere Petar je radio u različitim industrijama B2B i B2C segmenta kao što su elektro industrija, kabelska industrija, proizvodnja tekstilnih proizvoda, građevinska industrija i IT. Obavljao je gotovo sve prodajne poslove od prodavača na terenu, voditelja ključnih kupaca, voditelja prodajnih timova, direktora prodaje i izvoza, do komercijalnog direktora i člana uprave za prodaju, nabavu i marketing. Nakon 14 godina rada u realnom sektoru karijeru nastavlja u multinacionalnoj konzalting kompaniji i u vlastitom poduzeću gdje vodi konzalting projekte i trening programe za privredne organizacije i druge konzalting tvrtke. S obzirom na bogato praktično iskustvo rada na poslovima koji su povezani s prodajom, digitalnim marketingo i managentom upravo te segmente postavlja kao ključna područja svog edukacijskkog i savjetodavnog rada. U svojim projektima kombinira znanstvene i u praksi potvrđene poslovne modele, a polazi od načela jednostavnosti i primjenjivosti edukacija u poslovnoj stvarnosti po čemu su Best Practice edukacije poznate na tržištu. Zalaže se za maksimalnu transparentnost procesa rada što uključuje korištenje metoda mjerenja kvalitete edukacija te mjerenja uspješnosti primjene treninga na radnom mjestu. Petar je autor više stručnih i znanstvenih članaka i istraživanja iz područja marketinga i prodaje, komunikacije, menadžmenta i rukovođenja te knjige Prodaja, upravljanje i trening prodajnih snaga: praktični vodič za razvoj poslovanja. Suradnik je i autor u stručnim časopisima i na poslovnim portalima, predavač na poslovnim konferencijama i gost predavač na Ekonomskom fakultetu Zagreb. Uređuje Best Practice Free Resources blog www.bestpractice.hr/blog/ koji se bavi temama iz područja poslovnih znanja i vještina. Obrazovanje Diplomirao i magistrirao na znanstvenom poslijediplomskom studiju na Katedri za marketing Ekonomskog fakulteta u Zagrebu. Dodatno se usavršavao na Cotrugli Business School na modulu za strateški marketing i Mercury International Business School. Uspješno završio mnogobrojne edukacije u zemlji i inozemstvu te više od 40 specijalističkih treninga iz područja menadžmenta, marketinga i prodaje. Objavio je znanstveni rad Impact of sales trainings on sales results of a Croatian companies. Doktorski je kandidat na Ekonomskom fakultetu u Zagrebu.  
Pogledajte detalje