Small

Kratke i usko specijalizirane edukacije koje obrađuju užu temu ili dio neke vještine, a traju do 2h. Točnu informaciju možete naći na stranici svake edukacije.

Navedeno vrijeme odnosi se samo na trajanje video materijala. Tekstualni materijali, kvizovi, članci, vježbe i sl. produžuju vrijeme učenja.

Best Practice edukacija Coaching

Leadership: Kako ispravno dati feedback

Feedback ili povratna informacija jedan je od najboljih menadžerskih i liderskih razvojnih alata. Ako ste lider ili ćete to postati, i ako je Vaš cilj izgraditi vrhunski tim stručnjaka, ovaj alat ćete koristiti svakodnevno. Obzirom da nepravilno izveden feedback može izazvati neželjene i negativne reakcije primatelja, naročito je važno da ga provodite na najbolji mogući način. Na ovoj edukaciji ćemo Vas upravo to i naučiti.

Petar Majstrović

1 min čitanja

Best Practice edukacija coaching zaposlenika

Leadership: Coaching kao razvojni alat

Coaching je proces u kojem voditelj tima-coach pomaže članu tima da postigne profesionalne ciljeve kroz strukturiranu komunikaciju. Na ovoj edukaciji prenijet ćemo i u praksi uvježbati provjerene pristupe u kojima lider tima pomaže svojim ljudima da profesionalno rastu i razvijaju se, kako bi u konačnici multiplicirali osobni i timski rezultat. Dodatno, voditelj pozitivno utječe na njihovo zadovoljstvo okruženjem, poslom te razvija dobre međuljudske odnose.

Petar Majstrović

1 min čitanja

Best-Practice-Petar-Majstrovic

Maloprodaja: Cross-sell i up-sell tehnike za povećanje prodaje

Za manje od 60 minuta naučit ćete kako jednostavnim i univerzalno primjenjivim tehnikama možete povećati prodajni rezultat, a da pritom podignete svoj prodajni kredibilitet, osvojite simpatije kupaca i zaradite dodatne bodove za profesionalnost. Uz nove vještine i malo truda povećat ćete zadovoljstvo kupaca i lansirati Vašu prodaju puno više nego što ste mislili da je moguće 🚀

Petar Majstrović

1 min čitanja

potrebe

Maloprodaja: kako saznati i razumjeti želje i potrebe kupaca

"Ako niste otkrili potrebe i želje kupaca nemate mu što prodati." Ova poznata prodajna istina jasno govori o važnosti ovog dijela razgovora koji se smatra centralom točkom ozbiljne prodaje. Na ovoj edukaciji naučit ćete kako sustavno pristupiti ovom izazovu i saznati sve detalje koji su Vam potrebni da bi ponudili optimalno prodajno rješenje i zaključili prodaju. Vrlo važno je razumjeti kako otkrivanje potreba ne smije kupca asocirati na informativni razgovor gdje prodavač pita, a kupac odgovara. Uvježban prodavač zna svoj posao, on kreira poticajnu poslovno-prijateljsku atmosferu koja uopće ne podsjeća na prodajnu.

Petar Majstrović

1 min čitanja