Small

Edukacija feedback

Leadership: feedback i forward-najbolji alati za razvoj timova

Ako ste lider ili tek krećete u tu ulogu, zasigurno želite izgraditi tim koji je motiviran, povezan i spreman na vrhunske rezultate. Upravo zato feedback i feedforward postaju alati koje ćete koristiti svakodnevno, jer oni čine temelj modernog liderstva. No, važno je znati da je feedback osjetljivo područje. Kada se provede na pogrešan način, lako može izazvati neželjene reakcije i dugoročnu štetu za tim i organizaciju. U ovoj edukaciji pronaći ćete najbolje prakse, konkretne primjere i jasne smjernice kako koristiti feedback i feedforward na način da donosi motivaciju, povjerenje i rezultate. Pogledajte je s pažnjom i više puta jer bez ovih vještina teško je ostvariti lidersku izvrsnost.

Petar Majstrović

1 min čitanja

edukacija 1. dojam

Maloprodaja: Prvi dojam koji prodaje

Prodajni proces počinje onog trenutka kada kupac uđe u trgovinu, a vi kao prodavač "otvorite" komunikaciju s njim. Upravo taj trenutak često odlučuje – hoće li se kupac otvoriti komunikaciji ili zatvoriti. Ova edukacija pomoći će vam da razvijete sigurnost i samopouzdanje te usvojite vještine za prirodan, nenametljiv i profesionalan početak razgovora. Tako ćete već na samom startu stvoriti atmosferu suradnje i povjerenja – a kupac će od prvog trenutka osjetiti da je u pravim rukama. Upravo u tom prvom trenutku kupac instinktivno procjenjuje – jeste li tu samo radi prodaje i zarade ili ste iskreno orijentirani na pomaganje i rješavanje njegovog problema. Tada on, potpuno nesvjesno, donosi odluku: nastaviti razgovor jer mu je koristan i vrijedan ili ga prekinuti jer mu se čini previše nametljiv pa čak i neugodan. U tim sekundama stvaraju se uvjeti za daljnji tijek komunikacije – hoće li se razviti u prodajni razgovor koji vodi prema dogovoru ili će završiti kurtoaznim „hvala, doviđenja! Za tu propuštenu prodajnu priliku prodavači će često pkriviti kupca , a pravi razlog prekida razgovora krije upravo u lošem prvom dojmu.

Petar Majstrović

1 min čitanja

Prodajna edukacija-kako postavljati pametna pitanja

Maloprodaja: kako saznati želje i potrebe kupaca

"Ako niste otkrili potrebe i želje kupaca nemate mu što prodati." Ova poznata prodajna istina jasno govori o važnosti ovog dijela razgovora koji se smatra centralom točkom ozbiljne prodaje. Na ovoj edukaciji naučit ćete kako sustavno pristupiti ovom izazovu i saznati sve detalje koji su Vam potrebni da bi ponudili optimalno prodajno rješenje i zaključili prodaju. Vrlo važno je razumjeti kako otkrivanje potreba ne smije kupca asocirati na informativni razgovor gdje prodavač pita, a kupac odgovara. Uvježban prodavač zna svoj posao, on kreira poticajnu poslovno-prijateljsku atmosferu koja uopće ne podsjeća na prodajnu.

Petar Majstrović

1 min čitanja

Prodajna edukacija upseel, cross sell

Maloprodaja: Cross-sell i up-sell tehnike za povećanje prodaje

Cross sell i up sell tehnike prodaje spadaju u najjednostavnije načine za povećanje prodajnog rezultata. Na ovoj edukaciji naučit ćete kako jednostavnim i univerzalno primjenjivim tehnikama možete osvojiti simpatije kupaca i zaradititi dodatne bodove za profesionalnost. Uz novu vještinu i minimalan napor povećat ćete zadovoljstvo kupaca i lansirati Vaš rezultat puno više nego što ste mislili da je moguće! Pridružite nam se i povećajte svoju prodaju na kupcima prihvatljiv i simpatičan način, bez napora i forsiranja 🚀

Petar Majstrović

1 min čitanja