Vještine komunikacije za djelatnike stomatoloških ordinacija
Komunikacija s pacijentima delikatan je posao koji zahtijeva empatičan pristup i puno komunikacijske vještine. Na ovoj edukaciji naučit ćete najbolje prakse ovog posla uz jasne instrukcije i praktične primjere. Uz malo truda ugovorit ćete više pregleda i terapija te unaprijediti zadovoljstvo pacijenta🚀
Vidimo se na edukaciji:)
-
1. Uvod
-
2. Stav za dobar komunikacijski rezultat
-
3. Uvod u komunikaciju s pacijentom
-
4. Prodajno komunikacijski proces
-
5. Priprema za komunikaciju s pacijentom
-
6. Uspostava dobrih odnosa i 1. dojam
-
7. Orijentacija i informacija na početku procesa komunikacije
-
8. Pacijentova situacija i problemi
-
9. Empatija i suosjećanje u radu s pacijentima
-
10. Važno! Alternativna metoda učenja i test 1.
-
11. Prezentacije rješenja i argumentacija
-
12. Postizanje dogovora
-
13. Telefonska komunikacija
-
14. Važno! Alternativna metoda učenja i test 2.
Edukacija je organizirana na način da Vas nauči kako komunicirati s pacijentima putem dva najvažnija komunikacijska kanala:
- Telefonska komunikacija ☎
- Komunikacija licem u lice u ordinaciji👨⚕️🤵♂️
Izvod iz sadržaja edukacije:
✅ Kako započeti komunikacijski proces s pacijentom,
✅Kako na početku komunikacije osvojiti simpatiju i povjerenje,
✅Kako putem telefona povećati stopu uspješnosti u dogovaranju dolaska ili 1. pregleda,
✅ Kako komunicirati u situacijama pacijentove boli, nezadovoljstva i specifičnih potreba,
✅ Kako iskomunicirati moguća rješenja,
✅ Kako odgovoriti na teška pitanja,
✅ Kako zaključiti prodaju,
✅ Kako postići da nam se pacijenti vraćaju.
Pridružite nam se na edukaciji i savladajte ovu komunikacijsku vještinu uz koju ćete unaprijediti zadovoljstvo pacijenata, zaposlenika i poboljšati financijski rezultat!
Što kažu polaznici
“Odlična edukacija napravljena kao kombinacija teorijskog dijela i praktičnog vježbanja uz preciznu korektivnu povratnu informaciju voditelja Petra Majstrovića. Čovjek je kao knjiga! Značajno smo unaprijedili prodajnu komunikaciju naših zaposlenika koji su sada opušteniji, stručniji i više motivirani u razgovoru s pacijentima. Preporuka svim ordinacijama koje žele bolji prodajni rezultat.”
Josip Kukuruzović
Direktor sektora prodaje
Poliklinika Identalia d.o.o.

Petar Majstrović hvala Vam na odličnoj atmosferi i super edukaciji! Ovo je prva edukacija na kojoj sam bila, a da nije čisto stomatološke tematike i bilo je totalno van moje zone komfora, ali toliko me oduševila da vjerujem da ćemo se sretati i dalje. Do nekog sljedećeg susreta lijep pozdrav,
dr. Barbara Kolonjak
vlasnica
Stomatološka ordinacija dr. Barbara Kolonjak

Petar Majstrović
CEO, Head Consultant
5,0Ocjena instruktoraŠto je uključeno
- Video lekcije
- Tekstualne lekcije
- Vježbe prilagođene Vašim situacijama
- Kviz i akcijska pitanja za provjeru naučenog
- Stručni članci
- Prezentacijska skripta
- Pristup 12 mjeseci
- Mobile pristup
- Podrška
- Diploma