Vještine komunikacije za djelatnike stomatoloških ordinacija

Komunikacija s pacijentima delikatan je posao koji zahtijeva empatičan pristup i puno komunikacijske vještine. Na ovoj edukaciji naučit ćete najbolje prakse ovog posla uz jasne instrukcije i praktične primjere. Uz malo truda ugovorit ćete više pregleda i terapija te unaprijediti zadovoljstvo pacijenta🚀
Vidimo se na edukaciji:)

Medium
4 sati 38 minuta 242 Polaznika 4,90 (45) Srednje zahtjevna
/
  • 1080p
  • 720p
  • 480p
125.00 250.00

Što ćete naučiti?

    Naučit ćete kontrolirati komunikacijski proces s pacijentima putem telefona i licem u lice. Vrlo brzo, uvjerit ćete se da tehnike funkcioniraju i da pacijenti lakše prihvaćaju Vaše prijedloge i rješenja. Vaše samopouzdanje i motivacija rast će zajedno sa rezultatima organizacije. I što je najvažnije, rast će i zadovoljstvo pacijenata što je preduvjet za rast i bolji financijski rezultat.

Kome je edukacija namijenjena

    • Voditeljima i vlasnicima ordinacija ili poliklinika,
    • Djelatnicima na recepciji,
    • Doktorima, sestrama, medicinskim tehničarima,
    • Ostalim zaposlenicima privatnih stomatološkihpraksi koji komuniciraju s pacijentima.

Predznanje

  • Nije potrebno posebno predznanje o temi.

Edukacija je organizirana na način da Vas nauči kako komunicirati i raditi s pacijentima putem 2 najvažnija komunikacijska kanala:

  1. Telefonska komunikacija ☎
  2. Komunikacija licem u lice u ordinaciji👨‍⚕️🤵‍♂️

Izvod iz sadržaja edukacije:

✅ Kako otvoriti komunikacijski proces s pacijentom,

✅Kako odmah na početku komunikacije zaraditi pacijentovo povjerenje,

✅Kako putem telefona povećati stopu uspješnosti u dogovaranju dolaska ili 1. pregleda,

✅ Kako uspostaviti dobre odnose i zaraditi simpatije pacijenta,

✅ Kako razumjeti pacijentove boli, nezadovoljstva, želje i potrebe,

✅ Kako prezentirati moguća rješenja,

✅ Kako odgovoriti na teška pitanja,

✅ Kako zaključiti prodaju,

✅ Kako postići da nam se pacijenti vraćaju.

Pridružite nam se na edukaciji i savladajte ovu nezaobilaznu vještinu uz koju ćete unaprijediti zadovoljstvo pacijenata, zaposlenika i poboljšati financijski rezultat!

Što kažu polaznici


“Odlična edukacija napravljena kao kombinacija teorijskog dijela i praktičnog vježbanja uz preciznu korektivnu povratnu informaciju voditelja Petra Majstrovića. Čovjek je kao knjiga! Značajno smo unaprijedili prodajnu komunikaciju naših zaposlenika koji su sada opušteniji, stručniji i više motivirani u razgovoru s pacijentima. Preporuka svim ordinacijama koje žele bolji prodajni rezultat.”

Josip Kukuruzović
Direktor sektora prodaje
Poliklinika Identalia d.o.o.


Petar Majstrović hvala Vam na odličnoj atmosferi i super edukaciji! Ovo je prva edukacija na kojoj sam bila, a da nije čisto stomatološke tematike i bilo je totalno van moje zone komfora, ali toliko me oduševila da vjerujem da ćemo se sretati i dalje. Do nekog sljedećeg susreta lijep pozdrav,

dr. Barbara Kolonjak
vlasnica
Stomatološka ordinacija dr. Barbara Kolonjak


 

 

 

125.00 250.00

Petar Majstrović

CEO, Head Consultant

5,0Ocjena instruktora
Petar Majstrović je konzultant, predavač i autor. Osnivač je i direktor trenersko-konzultantske organizacije Best Practice specijalizirane za poslovni trening i savjetovanje u poslovanju i upravljanju. Bavi se marketingom, prodajno komunikacijskim vještinama, managementom i leadershipom. Radno iskustvo i ekspertiza Tijekom 20 godišnje karijere Petar je radio u različitim industrijama B2B i B2C segmenta kao što su elektro industrija, kabelska industrija, proizvodnja tekstilnih proizvoda, građevinska industrija i IT. Obavljao je gotovo sve prodajne poslove od prodavača na terenu, voditelja ključnih kupaca, voditelja prodajnih timova,...
Saznaj više

Što je uključeno

  • Video lekcije
  • Tekstualne lekcije
  • Vježbe prilagođene Vašim situacijama
  • Kviz i akcijska pitanja za provjeru naučenog
  • Stručni članci
  • Prezentacijska skripta
  • Pristup 12 mjeseci
  • Mobile pristup
  • Podrška
  • Diploma
  •  
/
  • 1080p
  • 720p
  • 480p

Preporuke zadovoljnih klijenta

Česta pitanja polaznika o ovoj edukaciji

Ima više razloga, navodimo najvažnije:

  • Ovo je vremenski duga i sadržajno iznimno bogata edukacija koja ide duboko u temu komunikacije i prodaje. Na kraju edukacije Vi ćete imati znanja i vještine za vođenje strukturiranih razgovora s pacijentima prema pravilima struke i praktičnim preporukama našeg konzultatnta 
  • Uključena je podrška, materijali za download, dodatni alati i drugi sadržaji koji će Vam pomoći da savladate program na najbolji mogući način.

Naša preporuka je da isprintate prezentacijsku skriptu za svaku edukaciju koju gledate. Dok gledate video zapišite sve što Vam je važno i pretvorite skriptu u praktičan podsjetnik za sve buduće komunikacije. Skriptu držite na vidnom mjestu i prije planiranih razgovora podsjetite se što trebate reći ili napraviti kada dođe pacijent. Na taj način steći ćete naviku da radite prema novo naučenim pravilima,a nakon nekog vremana skripta Vam više neće biti potrebna.

Česta pitanja o platformi za kombinirano učenje.

Ako želite maksimum znanja trebate akademije (XL) i duže edukacije (L, M). Ako želite naučiti samo dio neke šire teme potražite kratku specijaliziranu edukaciju (S) 

Imamo 4 kategorije:

  • XL– akademije su najkvalitetniji i najopsežniji programi posvećeni jednoj temi. Sadrže početne i napredne module. Ako želite naučiti sve o nekoj temi to je za Vas.

  • Large – kolekcije više sličnih edukacija koje koje su namijenjene ili početnicima ili naprednima što je označeno u naslovima pojedinih edukacija. 

  • Medium-Jednodnevne edukacije koje obrađuju jednu cjelinu i traju do 6 sati.

  • Small-kratke i usko specijalizirane edukacije koje obrađuju užu temu ili dio neke vještine. Ako želite riješiti neki specifičan izazov ovo je za Vas. 

Sukladno trajanju određena je i cijena koja je iskazana za svaki edukaciju posebno.

Detaljnije informacije o nastavnom planu i programu, trajanju i cijeni potražite na stranici svake edukacije.

Dostupni su sljedeći način plaćanja:

  • Predračun
  • Internet bankarstvo 
  • Većina kreditnih i debitnih kartica
  • Google pay
  • Apple pay

Da. Kada stavite proizvod u košaricu sustav Vas pita jeste li pravna ili fizička osoba. Ovisno o odabiru generirat ćemo Vam ispravan račun.

Da. Kontaktirajte nas na [email protected] i napravit ćemo Vam posebnu ponudu.

Da. Kada stavite proizvod u košaricu označite opciju da ste osoba ili tvrtka sa sjedištem u inozemstvu. Tvrtke iz inozemstva najčešće plaćaju predračunom, ali je moguće i plaćanje karticama. Po uplati šaljemo Vam račun koji možete knjižiti kao trošak poslovanja.

Pristup edukacijama odobrava se na 12 mjeseci. U slučaju opravdane  potrebe pristup se može i produžiti.

Da. Dostupne su 2 vrste podrške:

  1. Za tehnička pitanja dostupna je e-mail i telefonska podrška
  2. Za pitanja povezana sa sadržajima edukacije dostupna je e-mail podrška.

Da. Uz to, edukacije možete pratiti i na 2 uređaja istovremeno. Na mobitelu npr. slušate i gledate video lekcije, a s desktopa pristupate skriptama, gdje preko linkova možete ulaziti u druge alate ili materijale za dodatni rad.

Brzina učenja je individualna stvar, ali možemo dati primjer. Ako edukacija traje u prosjeku 5 sati i ako učite 1 sat dnevno treba vam 5 dana za preslušavanje jedne edukacije.

Kasnije ćete vjerojatno ponovo gledati određena poglavlja, čitati dodatne materijale ili provjeravati naučeno putem kvizova što također uzima određeno vrijeme, ali je više nego korisno.

Edukacije uglavnom imaju postavljene testove, kvizove ili druge oblike provjere znanja. Oni nisu obavezni, ali mi ih preporučamo. Kada nakon jednog dijela edukacije naiđete na test pokušajte ga riješiti. Ako je rezultat zadovoljavajući nastavite s učenjem, a ako nije vratite se, naučite gradivo i ponovo pokrenite test.

Ovaj sistem će Vam motivirati da zaista naučite bolje i ostvarite maksimalnu korist id edukacije.

Dodatno, dostupne su Vam i statistike učenja.

Na Vaš zahtjev kreirat ćemo Vam Managerski paket. Uz ovu uslugu moći ćete pratiti uspješnost, aktivnosti i statistike učenja svakog zaposlenika pojedinačno.

Ovo je vrlo korisna funkcionalnost koja omogućava potpunu transparentnost procesa i rezultata učenja.

Da. Nakon uspješno završenog programa sustav će Vam ponuditi certifikat kojeg možete isprintati, prosljediti ili pohraniti.

Best Practice poslovne edukacije
5.0
Based on 44 reviews
powered by Google
Marijan Mikolcic
Marijan Mikolcic
10:01 27 May 24
The educations are excellent! I definitely recommend!
BPresent Design
BPresent Design
08:59 19 Apr 24
Everything was perfectly organized, even more than that. The atmosphere before, during and after the lecture was fantastic.If you want a quality lecture, you will certainly not go wrong with top-notch organization!Greetings and see you again soon!
Nataša Pevec
Nataša Pevec
08:20 19 Apr 24
It is difficult to rate someone who is truly the best in this area. Every recommendation for both beginners and more advanced in Google Ads. Mr. Varga explains everything in a simple and comprehensible way, he is happy to share his experiences and answer every question. Thank you. 🙂
Zoran Samardzic
Zoran Samardzic
09:32 11 Jan 24
I attended Google initial and advanced online education. All praise for the education system and support in case of possible questions. I got answers to all the questions and doubts I had in a short period of time. Everything went great. I highly recommend it to everyone.
Robert Sabljak
Robert Sabljak
16:37 05 Jan 24
I passed the Google Ads initial training and I can say that I am satisfied with the knowledge and the way Mr. Varga teaches.For every recommendation.
Luka Agic
Luka Agic
10:16 24 Jan 23
Excellent customer support and the content of the education is top notch!
Josip Mataga
Josip Mataga
20:06 09 Jan 23
Excellent combination of practice and theory. Simply surprised that we find time for details and at the same time we find the links for the basic sales settings. Super !
See All Reviews
js_loader

15

godina

s Vama

Lider u kvaliteti poslovnih edukacija

Best Practice je trenersko-konzultantska organizacija specijalizirana za razvoj kompetencija zaposlenika. Pomažemo organizacijama da prodaju i komuniciraju bolje, upravljaju lakše i vode svoje ljude na bolji način.
Kvaliteta nema alternativu stoga u svaki projekt ulažemo više energije, a isporučujemo veću vrijednost od uobičajene. Ponosimo se listom klijenta od gotovo 500 tvrtki od kojih su mnoge lideri u svojim industrijama. Hvala Vam na povjerenju i vidimo se na radionicama.

459

Klijenata u 9 zemalja

3266

Održanih radionica

18850

Zadovoljnih polaznika