/usr/local/lsws/hosting/learnbp/html/wordpress/wp-content/themes/bestpractice/tutor/login.php

/usr/local/lsws/hosting/learnbp/html/wordpress/wp-content/themes/bestpractice/tutor/single-preview-lesson.php

Kako pokrenuti Performance max (PMAX) kampanje | Best Practice
    Tvoj napredak: 0 od 10 (0%)
  • Video sadržaj

  • Radni materijali za preuzimanje

  • Google Ads osnovni 11. 4. 2024.

Kako pokrenuti Performance max (PMAX) kampanje

/
  • 1080p
  • 720p
  • 480p

U ovom poglavlju obrađujemo PMAX kampanje. Naučit ćete kako ih kreirati na ispravan način, a čut ćete i male tajne zanata i preporuke iz prakse.
Performance max kampanje temelje svoje prikazivanje na ML. Služe za inkrementalni rast konverzija. Upitno je pokretanje PMAX ako je impression share < 25%
Vrlo važno je prije pokretanja provjeriti točnost mjerenja konverzija jer inače neće raditi dobro.
Bez mjerenja konverzija i bez barem jednog videa kampanja ne može biti pokrenuta. Konverzije se namještaju s GTM i/ili Google Analytics (GA 3 ili GA 4). Potrebno je pripremiti slike i video materijale prema uputama koje se nalaze na linku u prezentaciji u poglavlju 5.

Prethodno Sljedeći