Google Ads™Akademija s Miroslavom Vargom
Gotovo 39 sati video materijala podijeljenog u 63 lekcije koje sadrže apsolutno sve što smo snimili na temu Google oglašavanja od 2022-2024. Najbolji i najopsežniji program koji postoji na ovim prostorima, za sve ambiciozne i temeljite kao i sve koji žele izgraditi top karijeru u digitalnom marketingu!
- 8 Total Courses
- 0 Total Enrolled
- 38:30:00 Duration
- 63 Video Content
- 9 Downloadable Resources
- 0 Quiz Papers
Što ćete naučiti?
Naučit ćete apsolutno sve što je Miroslav Varga predavao u periodu od 2022-2024, a detaljne sadržaje i strukturu programa ove Akademije možete saznati klikom na edukacije u paketu.
Kome je edukacija namijenjena
- Svima koji žele raditi u vrhunskoj marketinškoj agenciji.
- Svima koje žele pokrenuti svoju agenciju.
- Svima koji žele unaprijediti kampanje svoje tvrtke do maksimuma.
- Svima koji žele naučiti sve o Adsima od najboljeg predavača i na jednom mjestu.
- Svima kojima je dosta lutanja po bespućima interneta u potrazi za oglašivačkim trikovima.
Kako je nastala Google Ads™Akademija s Miroslavom Vargom
Kako bi najambicioznijim oglašivačima omogućili pristup na cjelokupnu kolekciju znanja najboljeg predavača, i to na jednom mjestu, nastala je ova Akademija. To je kolekcija edukacija koja se sastoji od 10 cjelodnevnih workshopova podijeljenih u 63 video lekcije kojima možete pristupiti u nekoliko klikova, bilo kad i sa bilo kojeg uređaja. Svaku lekciju prati skripta koju možete downloadati u trajno vlasništvo, a tu je i mail podrška Miroslava Varge. Sadržaj svake edukacije je detaljno opisan i do njega možete doći klikom na bilo koju edukaciju u paketu.
Prosječna ocjena predavača Miroslava Varge, provedena putem anonimnih evaluacija u zadnjih 7 godina, otkad je računamo je 4.95.
Provjerljive preporuke i autentične izjave zadovoljnih korisnika pogledajte na Google Business Profile , Facebook Pageu ili Web stranici.
- 8 Total Courses
- 0 Total Enrolled
- 38:30:00 Duration
- 63 Video Content
- 9 Downloadable Resources
- 0 Quiz Papers
Predavači
Edukacije u paketu (8)
Što je još uključeno
- 39 sati video materijala podijeljenih u 63 lekcije sa 8 cjelodnevnih workshopova
- 8 skripti
- Google preporuke i novi Adrank faktori Account Hygiene
- Uvjerenje o uspješno završenom programu
- Mail podrška konzultanta
Preporuke zadovoljnih klijenta
Patrick Zornada
Armin Zahirović
Digital marketing specialist, Representing Meta Ads In Europe |South Balkan| Meta Lead, Sarajevo , Bih
Šejla HaJrić
Digital Marketing Specialist | Copywriter, at Metis Software Solutions, Sarajevo, BiH
Matea Frankulin
Performance manager at Dentsu, Croatia
Kristian Belobrajdic
Digital Marketing Specialist | Marketing Project Coordinator at Spica Group
Selena Radović
Selena Radović Head of Digital at Media House Belgrade RS
Jelena Brkljač
Founder at Concept Smart Belgrade
Zoran Samardžić
General Manager at AD "Senta Promet" TP Europe, Apatin, Serbia
B Present Design Novi Sad
Marketing Director
Česta pitanja polaznika o ovoj edukaciji
Ima više razloga, navodimo najvažnije:
- Akademije su najopsežniji i sadržajno najbogatiji programi koji sadrže apsolutno sve što imamo snimljeno u periodu od 3 godine. Uključena je svaka promjena koju je u tom periodu implementirao Google. Akademija ide duboko u temu oglašavanja. Ovo nije edukacija koja će Vam odškrinuti vrata nekog područja, već ona nudi apsolutno sve sadržaje, rješenja i mnogobrojne primjere iz prakse. Najbolji argument kvalitete su autentični komentari polaznika od kojih su mnogi Google Ads profesionalci, zaposlenici i vlasnici digitalnih agencija u regiji.
- Uključena je podrška, materijali za download, dodatni alati i drugi sadržaji koji će Vam pomoći da savladate program na način da možete raditi odlične kampanje potpuno samostalno. Naši polaznici su često iskusni i visoko stručni zaposlenici koji poznaju praktične probleme i od predavača traže odgovore na dubinska pitanja. U 15 godina razvoja ove edukacije ni jedno pitanje polaznika nije ostalo neodgovoreno.
- Dodatni razlog zašto je ova edukacija bolja je njena prilagođenost načinu rada na lokalnim tržištima. Edukacije koje možete naći na engleskom jeziku, najčešće su prilagođene marketiranju upravo na globalnim ili velikim tržištima. U tim situacijama algoritmi raspolažu ogromnim brojem podataka, budžeti su često visoki, a u publikama može biti 50,80 ili 100M ljudi. U našim okolnostima to najčešće nije tako. Kada stranim konzultantima i predavačima spomenemo da dnevni budžet od 20€ za Google oglašavanje kod nas nije rijetkost, a publika može biti 50K ljudi oni se tome čude i u dilemi su kako bi uopće, u tim uvjetima postavili dobru kampanju. Naše edukacije daju odgovore na pitanje: “Kako raditi na globalnim, ali i mikro tržištima?
Edukacije imaju slične nazive, ali nisu iste. Svaka promjena koju je implementirao Google u nekom periodu, obrađena je u edukaciji snimljenoj u tom periodu. Naš predavač, Miroslav Varga uvodi te teme ili funkcionalnosti u edukacije nakon što ih je osobno istestirao. To je dokumentirano u različitim edukacijama. Također, slične teme u različitim su edukacijama potkrijepljene su drugačijim primjerima. U svakom slučaju, što više pogledate, više ćete znati.
Naša preporuka je da se krene od najnovije pa prema starijim edukacijama. Tako ćete moći u najkraćem roku pokrenuti nove ili unaprijediti postojeće kampanje prema najnovijim preporukama iz Googlea. Svaku temu o kojoj želite saznati više možete istražiti u sljedećoj dostupnoj verziji edukacije.
Naša preporuka je da isprintate prezentacijsku skriptu za svaku edukaciju koju gledate. Ukupno je dostupno 6 skripti. Dok gledate video zapišite sve što Vam je važno i pretvorite skriptu u alat za rad na kampanjama.
Česta pitanja o platformi za kombinirano učenje.
Ako želite maksimum znanja trebate akademije (XL) i duže edukacije (L, M). Ako želite naučiti samo dio neke šire teme potražite kratku specijaliziranu edukaciju (S)
Imamo 4 kategorije:
XL– akademije su najkvalitetniji i najopsežniji programi posvećeni jednoj temi. Sadrže početne i napredne module. Ako želite naučiti sve o nekoj temi to je za Vas.
Large – kolekcije više sličnih edukacija koje koje su namijenjene ili početnicima ili naprednima što je označeno u naslovima pojedinih edukacija.
Medium-Jednodnevne edukacije koje obrađuju jednu cjelinu i traju do 6 sati.
Small-kratke i usko specijalizirane edukacije koje obrađuju užu temu ili dio neke vještine. Ako želite riješiti neki specifičan izazov ovo je za Vas.
Sukladno trajanju određena je i cijena koja je iskazana za svaki edukaciju posebno.
Detaljnije informacije o nastavnom planu i programu, trajanju i cijeni potražite na stranici svake edukacije.
Dostupni su sljedeći način plaćanja:
- Predračun
- Internet bankarstvo
- Većina kreditnih i debitnih kartica
- Google pay
- Apple pay
Da. Kada stavite proizvod u košaricu sustav Vas pita jeste li pravna ili fizička osoba. Ovisno o odabiru generirat ćemo Vam ispravan račun.
Da. Kontaktirajte nas na [email protected] i napravit ćemo Vam posebnu ponudu.
Da. Kada stavite proizvod u košaricu označite opciju da ste osoba ili tvrtka sa sjedištem u inozemstvu. Tvrtke iz inozemstva najčešće plaćaju predračunom, ali je moguće i plaćanje karticama. Po uplati šaljemo Vam račun koji možete knjižiti kao trošak poslovanja.
Pristup edukacijama odobrava se na 12 mjeseci. U slučaju opravdane potrebe pristup se može i produžiti.
Da. Dostupne su 2 vrste podrške:
- Za tehnička pitanja dostupna je e-mail i telefonska podrška
- Za pitanja povezana sa sadržajima edukacije dostupna je e-mail podrška.
Da. Uz to, edukacije možete pratiti i na 2 uređaja istovremeno. Na mobitelu npr. slušate i gledate video lekcije, a s desktopa pristupate skriptama, gdje preko linkova možete ulaziti u druge alate ili materijale za dodatni rad.
Brzina učenja je individualna stvar, ali možemo dati primjer. Ako edukacija traje u prosjeku 5 sati i ako učite 1 sat dnevno treba vam 5 dana za preslušavanje jedne edukacije.
Kasnije ćete vjerojatno ponovo gledati određena poglavlja, čitati dodatne materijale ili provjeravati naučeno putem kvizova što također uzima određeno vrijeme, ali je više nego korisno.
Edukacije uglavnom imaju postavljene testove, kvizove ili druge oblike provjere znanja. Oni nisu obavezni, ali mi ih preporučamo. Kada nakon jednog dijela edukacije naiđete na test pokušajte ga riješiti. Ako je rezultat zadovoljavajući nastavite s učenjem, a ako nije vratite se, naučite gradivo i ponovo pokrenite test.
Ovaj sistem će Vam motivirati da zaista naučite bolje i ostvarite maksimalnu korist id edukacije.
Dodatno, dostupne su Vam i statistike učenja.
Na Vaš zahtjev kreirat ćemo Vam Managerski paket. Uz ovu uslugu moći ćete pratiti uspješnost, aktivnosti i statistike učenja svakog zaposlenika pojedinačno.
Ovo je vrlo korisna funkcionalnost koja omogućava potpunu transparentnost procesa i rezultata učenja.
Da. Nakon uspješno završenog programa sustav će Vam ponuditi certifikat kojeg možete isprintati, prosljediti ili pohraniti.
15
godina
s Vama
Lider u kvaliteti poslovnih edukacija
459
Klijenata u 9 zemalja
3266
Održanih radionica
18850
Zadovoljnih polaznika