Google™Ads s Vargom: početni 2023.
Na ovoj radionici naučit ćete raditi kao profesionalci, onako kako to nalažu pravila struke, Google algoritam i naš predavač Miroslav Varga. Program pokriva cijeli proces od pripreme, preko pokretanja do optimizacije i kontrole učinka Vaših Google Ads kampanja. Uputit ćemo Vas u sve postupke i aktivnosti koji je potrebno obaviti da bi Vaše kampanje bile napravljene na kvalitetan način.
-
1. Osnovni pojmovi. U ovoj cjelini obrađujemo sljedeće teme: Google Ads terminologija -Google SERP -Google Ads -SEO -Metrike Osnovni pojmovi -Naši ciljevi -Istraživanje tržišta Google alatima -Provjera weba -VBB Value Based Bidding za search -VBB Value Based Bidding za GDN -Alokacija proračuna-dobre prakse i savjeti -Google Trends -Ad Rank -Siteliner web analiza
-
2. Postavljanje MCC računa i običnog računa u njima. U ovoj cjelini obrađujemo sljedeće teme: 3 koraka za kreiranje Ads računa unutar MCC računa -Kreiranje 1. kampanje -Vrste kampanja -Campain settings -Keywords -Definiranje konverzija -Tips&tricks i fine campaign tunning
-
3. Google Ads kampanje u tražilici. U ovoj cjelini obrađujemo sljedeće teme: -Jednostavna struktura kampanje -Ispravna struktura kampanje -Dinamičke kampanje -Tips&tricks: zrcaljenje web strukture u kampanjama -Vrste kampanja prema svrhi i cilju -Vrste kampanja prema mreži prikazivanja -Određivanje lokacije na kojoj se oglas vidi
-
4. Kako odabrati pravu publiku. U ovoj cjelini obrađujemo sljedeće teme: Ukratko o custom publikama, Tips&tricks u radu s publikama, Budget and bidding tips&tricks
-
5, 6. i 7. Što su proširenja oglasa i kako ih postaviti -AdGrupe – organizacijske cjeline -RSA Responsive search ads -DKI -Vrste ključnih riječi u Ads sustavu -Kako napisati dobar oglas prema novim Googleovim pravilima za RSA -Koji obuhvati ključnih riječi postoje i kako ih koristiti -DSA kampanje -Kako pokrenuti Performance max. kampanje -frequency caping tips and tricks-pokretanje slikovne / display / banner kampanje
-
8. i 9. Pokretanje Discovery kampanje (oglasi u Gmail i YT search)-Osnove optimizacije kampanje prema postavljenim KPI-Koje izvještaje pratiti i kako ih tumačiti-Kako identificirati pojmove koji korisnici zaista pretražuju-Kako saznati tko se još oglašava za “naše riječi”-Kako oglase plasirati samo u određeni You tube video-Primjeri najbolje prakse
Zašto Vam je potrebna ova edukacija
⭐⭐⭐⭐⭐ Miro, javila je Jovana da joj se ulog u edukaciju vratio sljedeći dan na samo jednoj promjeni u postavkama kampanje:) Hvala puno, šaljem na edukaciju i ostale cure!
Ana Penović, owner at Jasno&Glasno
Što ćete naučiti
- Naučit ćemo Vas da osmislite, pokrenete i vodite svoje kampanje po pravilima struke
- Otkrit ćemo Vam dobro čuvane tajne Google Ads marketinškog zanata koje ne možete naći u priručnicima i na besplatnim tečajevima
- Dat ćemo Vam mnoštvo praktičnih savjeta za Vaše situacije i iz Vaših industrija
- Dobit ćete naš Google Ads know-how koji je rezultat petnaestogodišnjeg učenja i iskustva rada na kampanjama. Nemojte učiti na svojim greškama! Učite na našim!
- Tu su i mnoge napredne i fine tuning Google Ads vještine
- Saznat ćete i što je novo u Google Ads sustavu koji se ažurira stotinama promjena godišnje
Kome je radionica namijenjena
- Samoukim Google oglašivačima bez obzira na iskustvo
- Direktorima marketinga u tvrtkama koje traže nova tržišta i kupce
- Vlasnicima i managerima koji žele naučiti Google Ads kako bi mogli kontrolirati rad svoje digitalane agencije
- Svima koji žele unaprijediti svoj posao i/ili povećati prihode od prodaje
- Studentima, poglavito ekonomije i marketinga
Teme radionice
- Određivanje lokacije na kojoj se oglas vidi
- Ispravna struktura kampanje
- Kako napisati dobar RSA oglas
- Što su proširenja oglasa (Assets) i kako ih postaviti
- Koji obuhvati ključnih riječi postoje i kako ih koristiti
- Pokretanje klasične search, DSA kampanje
- Performance max. kampanje
- Pokretanje slikovne / display / banner kampanje
- Pokretanje Discovery kampanje (oglasi u Gmail i YT search)
- Osnove optimizacije kampanje prema postavljenim KPI
- Kako identificirati pojmove koji korisnici zaista pretražuju
- Kako saznati tko se još oglašava za “naše riječi”
- Kako iskoristiti mail adrese koje imamo u svojoj bazi
- Kako oglase plasirati samo u određeni Youtube video
- Koje izvještaje pratiti i kako ih tumačiti
- Primjeri najbolje prakse
Metode rada
- Prezentacija i operativni rad na Google Ads platformi
- Rad s pomoćnim online marketinškim alatima
- Q&A
⭐⭐⭐⭐⭐ Google Ads edukacija s Vargom je odlična! Pored općeg znanja o platformi i kako funkcioniše reklamiranje na Google Ads, također naučite mnogo “trikova” od jednog od najvećih stručnjaka u regionu. Također, sve pohvale i za Best Practice tim na profesionalnosti i brzim odgovorima.
Još nema objavljenih najava.
Instruktor još nije dodao nijednu najavu ovom tečaju. Najave se koriste za obavještavanje o ažuriranjima ili dodacima tečaju.
Miroslav Varga
Google Ads Certified Trainer
5,0Ocjena instruktoraŠto je uključeno
- Video lekcije
- Prezentacija
- Diploma o završenoj edukaciji