Google Ads™Akademija: baš sve od Varge
Ovo je doslovno Vargin Google Ads fakultet. 20 godina iskustva, stotine sati usavršavanja, tips&tricksi stečeni radom na stotinama uspješnih kampanja.
U paketu su 4 cjelodnevne početničke i 4 cjelodnevne napredne radionice, što je 39 sati video materijala podijeljenog u 63 lekcije. Tu je i 8 skripti i dodatni dokumenti i alati koji su Vam potrebni za profesionalni rad.
Ako želite naučiti na praktičan, ali temeljit način ne postoji bolje! Garantiramo da je ovo najbolji i najopsežniji Google Ads program u regiji.
Želite li biti profesionalac ne tražite dalje!
- 8 Total Courses
- 19 Total Enrolled
- 37:30:00 Duration
- 64 Video Content
- 9 Downloadable Resources
- 0 Quiz Papers
- 8 Total Courses
- 19 Total Enrolled
- 37:30:00 Duration
- 64 Video Content
- 9 Downloadable Resources
- 0 Quiz Papers
Što ćete naučiti?
- određivanje lokacije na kojoj se oglas vidi
- Ispravna struktura kampanje
- Kako napisati dobar RSA oglas
- Što su proširenja oglasa (Assets) i kako ih postaviti
- Koji obuhvati ključnih riječi postoje i kako ih koristiti
- Pokretanje klasične search, DSA kampanje
- Pokretanje Demand generation kampanje
- Osnove optimizacije kampanje prema postavljenim KPI
- Kako naći koje pojmove korisnici pretražuju
- Kako saznati tko se još oglašava za “naše riječi”
- Koje izvještaje pratiti i kako ih tumačiti
- Primjeri i tips&tricksi oglašivačke prakse
- MCC račun
- Eksperimenti – postavljanje i analiza
- Strukturiranje računa za optimalni sadržaj (STAG, ALAG, IBAG)
- Kako koristiti predefinirane reporte za analizu publika
- Optimiziranje RSA oglasa
- Peel and stick metoda
- DSA Adgrupe/kampanje
- Što je Data Feed i kako ga postaviti/manipulirati
- Kontrola mogućeg potkradanja u display kampanjama
- Kako licitirati prvenstveno za prvu poziciju
- Kako popraviti svoj AdRank odnosno smanjiti cijenu klika
- Osnove izvještavanja Looker izvještajima
- Primjeri i tips&tricksi oglašivačke prakse
Naučit ćete apsolutno sve što je Miroslav Varga predavao u periodu od 2022-2024. Okvirno smo program podijelili u 2 cjeline. Struktura edukacije prati proces kreiranja i optimizacije kampanja. Sve je posloženo logičnim slijedom i ništa ne nedostaje. U 1. dijelu su teme za početnike i samouke oglašivače, a u 2. teme za napredne i iskusne.
U bilo koju od 64 lekcije možete doći jednim klikom što omogućava da brzo nađete, pristupite ili se vraćate temama koje Vas zanimaju.
Google Ads™ 1:
Google Ads™ 2
Detaljnu strukturu programa Akademije možete saznati klikom na pojedinačne edukacije u paketu.
⭐⭐⭐⭐⭐ Imam iza sebe stotine sati gledanja video tečajeva putem sajtova kao što su Lynda.com, Creative LIVE...mogu reći da je gospodin Varga jedan od najboljih predavača koje sam imao prilike uživo ili virtualno gledati... on je kristalno jasan te jednostavan, a opet cijelo je predavanje u stanju učiniti zanimljivim, da ne prođe u onom nekom čistom, uštogljenom ozračju. Mogu zaključiti da sam imao priliku slušati savjete te učiti od čovjeka koji je uistinu profesionalac što je velika čast u današnje vrijeme gdje se "stručnjaci" pojavaljuju na svakom uglu kao gljive poslije kiše. I naravno, ono što mi je se jako svidjelo su stvarni primjeri putem kojih smo mogli vidjeti koliko zapravo male stvari i sitnice su u stanju okrenuti cijelu igru u pozitivnom ili extremno negativnom smislu.

Mario Kulaš, Agramservis, cross platform designer
Kome je edukacija namijenjena
- Svima koji žele raditi u vrhunskoj marketinškoj agenciji.
- Svima koje žele pokrenuti svoju agenciju.
- Svima koji žele unaprijediti kampanje svoje tvrtke do maksimuma.
- Svima koji žele naučiti sve o Adsima od najboljeg predavača i na jednom mjestu.
- Svima kojima je dosta lutanja po bespućima interneta u potrazi za oglašivačkim trikovima.
- Saznat ćete i što je novo u Google Ads sustavu koji se ažurira stotinama promjena godišnje
Jako sam zadovoljna Google Adsima Miroslava Varge i ja ga toplo preporučamo svima koji su upoznati s Google Ads oglašavanjem (prvenstveno Google Search) i žele produbiti svoje znanje. Sve naizgled složene pojmove i izračune gospodin Varga objašnjava jednostavnim jezikom, korak po korak, dajući mnogo primjera iz prakse, tako da svatko može razumjeti i popiti. Vrlo brzo sam dobila i odgovore na sva poslana pitanja (budući da sam tečaj pohala online).

Selena Radović, Head of Digital at Media House Belgrade RS
Kako bi najambicioznijim oglašivačima omogućili pristup cjelokupnoj kolekciji znanja na jednom mjestu, nastala je Google Ads™Akademija s Miroslavom Vargom
Sastoji se od 10 cjelodnevnih workshopova podijeljenih u 63 video lekcije kojima možete pristupiti u nekoliko klikova, bilo kad i sa bilo kojeg uređaja. Svaki workshop prati skripta koju možete downloadati u trajno vlasništvo, a tu je i mail podrška Miroslava Varge.
Sadržaj svake edukacije je detaljno opisan i do njega možete doći klikom na bilo koju edukaciju u paketu.
Prosječna ocjena predavača Miroslava Varge, provedena putem anonimnih evaluacija u zadnjih 10 godina, otkad je računamo je 4.95 , a preporuke i autentične izjave zadovoljnih korisnika pogledajte na Google Business Profile , Facebook Pageu ili Web stranici.
Gospodin Miroslav Varga je stručnjak kojeg ne treba posebno predstavljati. Metoda podučavanja je takva da se složene strukture spuštaju na vrlo pristupačnu razinu koju je lako pratiti. Vrlo sam zadovoljan edukativnim programom kao i dostupnošću, profesionalnošću i responzivnošću platforme Best Practice. Sve preporuke.

Armin Zahirović
Entreprenour, Representing Meta Ads In Europe |South Balkan| Meta Lead, Sarajevo , BiH

Predavači
Edukacije u paketu (8)
Što je još uključeno
- Video lekcije
- Tekstualne lekcije
- Prezentacijska skripta
- Stručni clanci
- Vježbe prilagođene vašim situacijama
- Dug period učenja i pristup 24/7
- Mobile pristup
- Naknadna podrska trenera
- Diploma
- 8 Total Courses
- 19 Total Enrolled
- 37:30:00 Duration
- 64 Video Content
- 9 Downloadable Resources
- 0 Quiz Papers
Preporuke zadovoljnih klijenta
Patrick Zornada
Armin Zahirović
Digital marketing specialist, Representing Meta Ads In Europe |South Balkan| Meta Lead, Sarajevo , Bih
Šejla HaJrić
Digital Marketing Specialist | Copywriter at Metis Software Solutions, Sarajevo, BiH
Matea Frankulin
Performance manager at Dentsu, Croatia
Kristian Belobrajdic
Digital Marketing Specialist | Marketing Project Coordinator at Spica Group
Selena Radović
Selena Radović Head of Digital at Media House Belgrade RS
Jelena Brkljač
Founder at Concept Smart Belgrade
Zoran Samardžić
General Manager at AD "Senta Promet" TP Europe, Apatin, Serbia
B Present Design Novi Sad
Marketing Director
Česta pitanja polaznika o ovoj edukaciji
Ima više razloga, navodimo najvažnije:
- Akademije su najopsežniji i sadržajno najbogatiji programi koji sadrže apsolutno sve što imamo snimljeno u periodu od 3 godine. Uključena je svaka promjena koju je u tom periodu implementirao Google. Akademija ide duboko u temu oglašavanja. Ovo nije edukacija koja će Vam odškrinuti vrata nekog područja, već ona nudi apsolutno sve sadržaje, rješenja i mnogobrojne primjere iz prakse. Najbolji argument kvalitete su autentični komentari polaznika od kojih su mnogi Google Ads profesionalci, zaposlenici i vlasnici digitalnih agencija u regiji.
- Uključena je podrška, materijali za download, dodatni alati i drugi sadržaji koji će Vam pomoći da savladate program na način da možete raditi odlične kampanje potpuno samostalno. Naši polaznici su često iskusni i visoko stručni zaposlenici koji poznaju praktične probleme i od predavača traže odgovore na dubinska pitanja. U 15 godina razvoja ove edukacije ni jedno pitanje polaznika nije ostalo neodgovoreno.
- Dodatni razlog zašto je ova edukacija bolja je njena prilagođenost načinu rada na lokalnim tržištima. Edukacije koje možete naći na engleskom jeziku, najčešće su prilagođene marketiranju upravo na globalnim ili velikim tržištima. U tim situacijama algoritmi raspolažu ogromnim brojem podataka, budžeti su često visoki, a u publikama može biti 50,80 ili 100M ljudi. U našim okolnostima to najčešće nije tako. Kada stranim konzultantima i predavačima spomenemo da dnevni budžet od 20€ za Google oglašavanje kod nas nije rijetkost, a publika može biti 50K ljudi oni se tome čude i u dilemi su kako bi uopće, u tim uvjetima postavili dobru kampanju. Naše edukacije daju odgovore na pitanje: “Kako raditi na globalnim, ali i mikro tržištima?
Edukacije imaju slične nazive, ali nisu iste. Svaka promjena koju je implementirao Google u nekom periodu, obrađena je u edukaciji snimljenoj u tom periodu. Naš predavač, Miroslav Varga uvodi te teme ili funkcionalnosti u edukacije nakon što ih je osobno istestirao. To je dokumentirano u različitim edukacijama. Također, slične teme u različitim su edukacijama potkrijepljene su drugačijim primjerima. U svakom slučaju, što više pogledate, više ćete znati.
Naša preporuka je da se krene od najnovije pa prema starijim edukacijama. Tako ćete moći u najkraćem roku pokrenuti nove ili unaprijediti postojeće kampanje prema najnovijim preporukama iz Googlea. Svaku temu o kojoj želite saznati više možete istražiti u sljedećoj dostupnoj verziji edukacije.
Naša preporuka je da isprintate prezentacijsku skriptu za svaku edukaciju koju gledate. Ukupno je dostupno 6 skripti. Dok gledate video zapišite sve što Vam je važno i pretvorite skriptu u alat za rad na kampanjama.
Ako želite maksimum znanja trebate akademije (XL) i duže edukacije (L, M). Ako želite naučiti samo dio neke šire teme potražite kratku specijaliziranu edukaciju (S)
Imamo 4 kategorije:
XL– akademije su najkvalitetniji i najopsežniji programi posvećeni jednoj temi. Sadrže početne i napredne module. Ako želite naučiti sve o nekoj temi to je za Vas.
Large – kolekcije više sličnih edukacija koje koje su namijenjene ili početnicima ili naprednima što je označeno u naslovima pojedinih edukacija.
Medium-Jednodnevne edukacije koje obrađuju jednu cjelinu i traju do 6 sati.
Small-kratke i usko specijalizirane edukacije koje obrađuju užu temu ili dio neke vještine. Ako želite riješiti neki specifičan izazov ovo je za Vas.
Sukladno trajanju određena je i cijena koja je iskazana za svaki edukaciju posebno.
Detaljnije informacije o nastavnom planu i programu, trajanju i cijeni potražite na stranici svake edukacije ili nas kontaktirajte na [email protected]
Dostupni su sljedeći način plaćanja:
- Predračun
- Internet bankarstvo
- Većina kreditnih i debitnih kartica
- Google pay
- Apple pay
Da. Kada stavite proizvod u košaricu sustav Vas pita jeste li pravna ili fizička osoba. Ovisno o odabiru generirat ćemo Vam ispravan račun.
Pristup edukacijama odobrava se na 12 mjeseci. U slučaju opravdane potrebe pristup se može i produžiti.
Da. Dostupne su 2 vrste podrške:
- Za tehnička pitanja dostupna je e-mail i telefonska podrška
- Za pitanja povezana sa sadržajima edukacije dostupna je e-mail podrška.
Da. Uz to, edukacije možete pratiti i na 2 uređaja istovremeno. Na mobitelu npr. slušate i gledate video lekcije, a s desktopa pristupate skriptama, gdje preko linkova možete ulaziti u druge alate ili materijale za dodatni rad.
Edukacije uglavnom imaju postavljene testove, kvizove ili druge oblike provjere znanja. Oni nisu obavezni, ali mi ih preporučamo. Kada nakon jednog dijela edukacije naiđete na test pokušajte ga riješiti. Ako je rezultat zadovoljavajući nastavite s učenjem, a ako nije vratite se, naučite gradivo i ponovo pokrenite test.
Ovaj sistem će Vam motivirati da zaista naučite bolje i ostvarite maksimalnu korist id edukacije.
Dodatno, dostupne su Vam i statistike učenja.
Da. Nakon uspješno završenog programa sustav će Vam ponuditi certifikat kojeg možete isprintati, prosljediti ili pohraniti.
Komentari klijenata i polaznika edukacija
Imamo stotine preporuka zadovoljnih klijenata. Pogledajte neke od njih...
Mirela Prša
Marketing & Business Operations Manager
Zoran Pavletić
CEO
Damir Krnić
CEO
Sergio Galošić
Chairman of the Board
Krešimir Bojčić
CEO
dr. Danijela Hajdinjak Prihić
Ordinacija dentalne medicine Danijela Hajdinjak Prihić, vlasnica
Josip Kukuruzović
Direktor sektora prodaje
Patrick Zornada
Marila
Senior Associate-City of Zagreb
Tomislav Šipuljak-Fatman Chef
Chef
Leila Krešić Jurić
Director North America, Croatian National Tourist Board
Josip Mataga
Deputy Sales Director-Hrvatska kovnica novca, Zagreb,Hrvatska
Tomislav Z. Dujmović
Business Analyst / Enterprise Architect, Certified Project Manager, ICT Consultant at Quantum Zagreb
Zlatan Halilbegović
Life Coach | Sales Trainer | Author | Speaker
Luka
Export Area Manager at GEZE GmbH
Mario Kulaš
Agramservis, cross platform designer

















20
godina
s Vama
Lider u kvaliteti poslovnih edukacija
Best Practice je trenersko-konzultantska organizacija specijalizirana za razvoj zaposlenika i optimizaciju poslovnih procesa. Pomažemo tvrtkama da unaprijede prodaju, komunikaciju i leadership, ali i da uvedu umjetnu inteligenciju (AI) u svoje poslovanje. Naš pristup kombinira razvoj ljudskih kompetencija i automatizaciju putem AI tehnologija, čime organizacijama omogućujemo mjerljive rezultate, veću učinkovitost i održiv rast.
Kvaliteta nema alternativu stoga u svaki projekt ulažemo više energije, a isporučujemo veću vrijednost od očekivane. Ponosimo se listom klijenta od 500+tvrtki od kojih su mnoge lideri u svojim industrijama. Hvala Vam na povjerenju i vidimo se na projektima i edukacijama.
500+
Klijenata u 9 zemalja
3000+
Održanih edukacija
20000+
Zadovoljnih polaznika
