O meni
Robert je stručnjak za Google Analytics s više od 20 godina iskustva u poslovanju koje je povezano s internetom i web stranicama. Jedan je od "onih" analitičara koji u samo 5 minuta mogu od podataka i brojeva koji prosječnom promatraču ne govore ništa, izvući niz korisnih zaključaka i prijedloga za unaprjeđenje poslovanja.
Studirao je psihologiju pa sve voli analizirati, a najčešće uspješnost kreiranih i objavljenih sadržaja, njihov utjecaj na kupce, zaposlenike i ostale dionike poslovnih procesa.
Iskustvo je stjecao u najboljim kompanijama. Radio je kao analitičar u Multilinku, Degordianu, Agrokoru, agenciji Bruketa&Žinić&Grey, a trenutno je direktor digitalne analitike u Pro Media Grupi.
Jedan je od najtraženijih eksperata za analitiku u regiji, čest je predavač na domaćim i međunarodnim radionicama i konferencijama iz područja digitalnog marketinga. Na njegovim radionicama i predavanjima kroz jasne primjere iz prakse naučit ćete kako se ponašaju i što traže posjetitelji Vaših web stranica, te kako te podatke možete iskoristiti za unapređenje svog poslovanja i rast prihoda.