O meni
Hrvoje Odak je Head of CRM & CX u RTL Hrvatska / Voyo, gdje vodi razvoj strategije korisničkog iskustva, digitalne komunikacije i CRM sustava. Tijekom karijere bio je odgovoran za uvođenje podatkovno vođenih procesa i implementaciju umjetne inteligencije u svakodnevno poslovanje, s naglaskom na poboljšanje angažiranosti korisnika i optimizaciju poslovnih procesa. Surađivao je s međunarodnim timovima i sudjelovao na konferencijama posvećenima primjeni AI alata u CRM i marketing strategijama, gdje se istaknuo kao predavač koji povezuje praksu i strategiju.
Svoje obrazovanje stekao je na Hrvatskim studijima Sveučilišta u Zagrebu, smjer novinarstvo i komunikologija. Od samih početaka karijere povezuje komunikaciju, tehnologiju i korisničko iskustvo, a dodatno se usavršavao u području digitalne transformacije i automatizacije procesa.
Njegova ekspertiza obuhvaća umjetnu inteligenciju, CRM sustave, podatkovnu analitiku i digitalnu transformaciju poslovanja. Prepoznat je kao stručnjak koji spaja stratešku viziju s operativnim razumijevanjem tehnologije i kao predavač koji složene pojmove prenosi jednostavno i praktično. Njegov rad temelji se na filozofiji da tehnologija mora služiti ljudima te da najveća vrijednost digitalne transformacije dolazi iz razvoja kompetencija i kulture unutar organizacija.