Internet marketing je u suštini testiranje, mjerenje i prilagođavanje kampanje – I tako u beskraj. Zanimljivi su rezultati Orbitza, trećeg najvećeg agregatora hotelske ponude koji je testirao rezultate oglašavanja posebno mjereći Windows i Apple uređaje.
Opcija ciljanja koja se u članku spominje, standardna je u Google AdWords postavkama. U izborniku Networks and devices može se namjestiti prikazivanje oglasa samo na određenoj vrsti uređaja:
Kako povećati zaradu u turizmu?
Bavite li se turizmom, sigurno će Vas zanimati kako s istim proračunom za oglašavanje, ali boljim ciljanjem, ostvariti 20-30% veću zaradu? Pokazalo se da s Apple uređaja dolaze u pravilu rezervacije za skuplje sobe ili sobe viših kategorija smještaja nego s Windows uređaja (vjerojatno se radi o Apple odnosno Windows korisnicima, ali točno se može izmjeriti samo uređaj, ne i koji je korisnik za monitorom).
Najvažniji zaključak studije je:
Escape u akciji
Testirali smo to za jednog hrvatskog klijenta.
Cit.: “Imali smo do sada manje gostiju nego lani, ali zato smo sve skuplje kapacitete rasprodali i prihod nam je ove godine veći. Imamo odlične najave i mislim da će po prihodima ovo biti rekordna sezona.“
….valja razmisliti
Nadamo se da Vam je članak bio zanimljiv i da ste naučili nešto novo. Ako želite znanje pretočiti u praktične vještine kojima ćete unaprijediti Vaše poslovanje i povećati prihode pridružite nam se na radionicama ili online edukacijama. Potražite svoju omiljenu radionicu u kalendaru Best Practice edukacija.