Internet marketing, Menagement & Leadership

Internet marketing segmentacija u turizmu

2 min čitanja

Internet marketing je u suštini testiranje, mjerenje i prilagođavanje kampanje – I tako u beskraj. Zanimljivi su rezultati Orbitza, trećeg najvećeg agregatora hotelske ponude koji je testirao rezultate oglašavanja posebno mjereći Windows i Apple uređaje.

Opcija ciljanja koja se u članku spominje, standardna je u Google AdWords postavkama. U izborniku Networks and devices može se namjestiti prikazivanje oglasa samo na određenoj vrsti uređaja:

Kako u Google AdWords sustavu ciljati samo iOS uređaje.

Kako povećati zaradu u turizmu?

Bavite li se turizmom, sigurno će Vas zanimati kako s istim proračunom za oglašavanje, ali boljim ciljanjem, ostvariti 20-30% veću zaradu? Pokazalo se da s Apple uređaja dolaze u pravilu rezervacije za skuplje sobe ili sobe viših kategorija smještaja nego s Windows uređaja (vjerojatno se radi o Apple odnosno Windows korisnicima, ali točno se može izmjeriti samo uređaj, ne i koji je korisnik za monitorom).

Najvažniji zaključak studije je:

Orbitz has found that Apple users spend as much as 30% more a night on hotels, so the online travel site is starting to show them different, and sometimes costlier, options than Windows visitors see.

Escape u akciji

Testirali smo to za jednog hrvatskog klijenta.

Cit.: “Imali smo do sada manje gostiju nego lani, ali zato smo sve skuplje kapacitete rasprodali i prihod nam je ove godine veći. Imamo odlične najave i mislim da će po prihodima ovo biti rekordna sezona.

….valja razmisliti

Nadamo se da Vam je članak bio zanimljiv i da ste naučili nešto novo. Ako želite znanje pretočiti u praktične vještine kojima ćete unaprijediti Vaše poslovanje i povećati prihode pridružite nam se na radionicama ili online edukacijama. Potražite svoju omiljenu radionicu u kalendaru Best Practice edukacija.