Učinkovita telefonska prodaja i podrška
Na ovoj edukaciji naučit ćete komunikacijske procese, principe i tehnike telefonske prodaje i podrške za rad sa ulaznim i izlaznim pozivima. Čut ćete pregršt savjeta i komunikacijskih tips&tricka koji su primjenjivi za sve industrije i koji su “must have” svakog telefonskog prodavača.
O edukaciji
Najbolji teleprodavači znaju uspostaviti dobar odnos s kupcima, znaju zadobiti povjerenje i biti zanimljivi. Oni poznaju tehnike otkrivanja kupčevih potreba i problema te prikladne metode prezentacije svog proizvoda ili usluge. Pored toga, imaju dobar stav, samopouzdanje i motivaciju što im pomaže da zvuče kompetentno i sigurno. Ovaj trening će Vam pomoći da razvijete ili unaprijedite svoje komunikacijske vještine s ciljem realizacije boljih prodajnih rezultata.
Cilj edukacije
- djelatnicima u tele prodaji,
- djelatnicima u službi podrške prodaji,
- djelatnicima call centara,
- voditeljima ključnih kupaca,
- voditeljima i direktorima prodaje,
- svim poslovnim ljudima različitih razina u organizaciji koji telefonski komuniciraju s kupcima.
Kome je trening namijenjen
- djelatnicima u tele prodaji,
- djelatnicima u službi podrške prodaji,
- djelatnicima call centara,
- voditeljima ključnih kupaca,
- voditeljima i direktorima prodaje,
- svim poslovnim ljudima različitih razina u organizaciji koji telefonski komuniciraju s kupcima.
Teme treninga
1. Faza pripreme telefonskog razgovora
Promjene u ophođenju kupaca prema teleprodavačima i kako prilagoditi prodajni pristup novim okolnostima,
Ispravan prodajni stav, proaktivnost i reaktivnost i postavljenje ciljeva,
- Kako nam pomaže CRM,
- Proces (koraci u radu) teleprodavača
2. Faza otvaranja prodajnog razgovora
- Prvi dojam kod telefonske komunikacije-najbolja praksa,
- Osnove verbalne komunikacije:
- elementi i tijek dobrog prodajnog razgovora,
- riječi, fraze i verbalne konstrukcije.
- Osnove neverbalne komunikacije:
- tempo govorenja,
- utjecaj jačine i boje glasa na kupca-prilagodba,
- tišina kao prodajni saveznik.
- Najčešće verbalno-vokalne komunikacijske zamke,
- Small talk i ice breaker tehnike-kada ih koristiti, a kada ne,
- Tranzicija na poslovni dio razgovora.
3. Faza definiranja kupčevih potreba
- Potrebe i problemi kupca i kako ih otkriti,
- Tehnika postavljanja „pametnih“ pitanja u prodaji,
- Površinska i dubinska pitanja,
- Otvorena, zatvorena, usmjeravajuća i alternativna pitanja,
- Redoslijed pitanja u prodajnom razgovoru-izrada baze pitanja,
- Aktivno slušanje i razumijevanje sugovornika.
4. Faza predstavljanja usluge/proizvoda/prodajnog rješenja
- Kreiranje prodajnih argumenata,
- Prezentacija na temelju ključnih točaka,
- Boomerang prodajna tehnika
5. Faza zaključivanja call-a ili ugovaranje
- Emocionalno i racionalno u procesu kupčevog odlučivanja,
- Kako prepoznati pozitivne kupovne signale,
- Kako prepoznati negativne kupovne signale,
- Probno zaključivanje prodaje,
- Korektne tehnike zaključivanja prodaje,
- Up sell principi i tehnike
- Cross sell principi i tehnike
- Česte pogreške prodavača u fazi zaključivanja prodaje,
6. Faza poslije prodajnih aktivnosti
- Zašto nam trebaju poslijeprodajne aktivnosti,
- Postupci prodavača nakon uspješne/neuspješne prodaje,
- Kreativne tehnike za unapređenje prodajnog rezultata.
*Bonus: svaki polaznik će ovisno o načinu prodaje u svojoj industriji dobiti praktične savjete za unapređenje svog osobnog načina rada i osobnog prodajnog rezultata.
Metode rada
- Interaktivna radionica,
- Video/audio studije slučajeva,
- Pojedinačne i skupne vježbe.
Nakon uspješnog završetka treninga
Polaznici će steći i unaprijediti znanja i vještine za samostalnu pripremu i vođenje prodajnih razgovora telefonom te uvježbati prodajne razgovore od faze otvaranja komunikacije do faze poslijeprodajnih aktivnosti.
Petar Majstrović
CEO, Head Consultant
5,0Ocjena instruktoraŠto je uključeno
- Prilagodba sadržaja edukacije vašim poslovnim ciljevima
- Vježbe i primjeri iz vaših stvarnih situacija
- Tiskana skripta i materijali za praćenje treninga
- Dodatni materijali i zadaci za rad nakon edukacije
- Organizirana podrška trenera nakon edukacije
- Diploma o uspješno završenoj edukaciji
- Blended learning (opcija)
- Individualni coaching nakon edukacije (opcija))
- Metrike angažmana i rezultata, ROI (opcija)
Ponosni smo na naše klijente od kojih su mnogi lideri u svojim industrijama
Komentari klijenata i polaznika edukacija
Imamo stotine preporuka zadovoljnih klijenata. Pogledajte neke od njih...
Sergio Galošić
Chairman of the Board
Krešimir Bojčić
CEO
dr. Danijela Hajdinjak Prihić
Ordinacija dentalne medicine Danijela Hajdinjak Prihić, vlasnica
Barbara Kolonjak, dr. dent. med.
vlasnica
Josip Kukuruzović
Direktor sektora prodaje
Ivana Vrkić
Business Assistant | Salvea Polyclinic
Patrick Zornada
Marila
Senior Associate-City of Zagreb
Tomislav Šipuljak-Fatman Chef
Chef
Armin Zahirović
Digital marketing specialist, Representing Meta Ads In Europe |South Balkan| Meta Lead, Sarajevo , Bih
Šejla HaJrić
Digital Marketing Specialist | Copywriter, at Metis Software Solutions, Sarajevo, BiH
Leila Krešić Jurić
Director North America, Croatian National Tourist Board
Selena Radović
Selena Radović Head of Digital at Media House Belgrade RS
Jelena Brkljač
Founder at Concept Smart Belgrade
Josip Mataga
Deputy Sales Director-Hrvatska kovnica novca, Zagreb,Hrvatska
Marin Jakičić
Computer Numerical Control Machinist
Nataša Pevec
Marketing manager at Carwiz
Tomislav Z. Dujmović
Business Analyst / Enterprise Architect, Certified Project Manager, ICT Consultant at Quantum Zagreb
Ivona Prebanda
Founder and director at POLPOLINA Digital Marketing & Consulting
Patrick Zornada
Mirela Prša
Marketing & Business Operations Manager
Zlatan Halilbegović
Life Coach | Sales Trainer | Author | Speaker
Luka
Export Area Manager at GEZE GmbH
Damir Krnić
CEO
Ana Penović
Owner at Jasno&Glasno
Mario Kulaš
Agramservis, cross platform designer
Zoran Pavletić
CEO
Autentični komentari polaznika na Googleu
i društvenim mrežama
















20
godina
s Vama
Lider u kvaliteti poslovnih edukacija
Kvaliteta nema alternativu stoga u svaki projekt ulažemo više energije, a isporučujemo veću vrijednost od uobičajene. Ponosimo se listom klijenta od gotovo 500 tvrtki od kojih su mnoge lideri u svojim industrijama. Hvala Vam na povjerenju i vidimo se na edukacijama.
459
Klijenata u 9 zemalja
3266
Održanih edukacija
18850
Zadovoljnih polaznika
Česta pitanja o in-house edukacijama
In-house edukacije su potpuno prilagođeni programi koji se izvode isključivo za vaš tim ili organizaciju.
Za razliku od otvorenih edukacija, u kojima sudjeluju polaznici iz različitih tvrtki, in-house programi fokusiraju se isključivo na vaše potrebe, izazove i ciljeve.
Sadržaj, tempo i primjeri oblikuju se prema stvarnim situacijama iz vaše prakse, što omogućuje konkretnije rezultate i bržu primjenu naučenog u svakodnevnom radu.
Na početku suradnje provodimo analizu vaših potreba, industrije, razine znanja polaznika itd.
Na temelju toga oblikujemo edukacijski program koji može biti:
- nišno specifičan (npr. prodaja u farmaciji, komunikacija u zdravstvu, leadership u proizvodnji),
- razinski prilagođen (početni, napredni ili specijalistički),
- ciljno usmjeren (rješavanje konkretnih problema u prodaji, komunikaciji ili upravljanju timovima, AI projekti).
Cilj je da sadržaj bude 100 % relevantan vašem poslovanju i da rezultati budu mjerljivi i održivi.
- Analiza potreba i ciljeva – razumijevanje vaših poslovnih izazova i očekivanja.
- Prijedlog i oblikovanje programa – izrađujemo strukturu, sadržaj i prijedlog trajanja edukacije.
- Priprema materijala i dogovor termina – definiraju se materijali, treneri i raspored.
- Izvedba edukacije – provodi se na lokaciji klijenta ili online, uz interaktivne vježbe i simulacije.
- Evaluacija i povratne informacije – mjerimo napredak, analiziramo rezultate i predlažemo daljnji razvoj.
In-house programi mogu se kombinirati s online modulima i digitalnim alatima kroz naš model Blended Learning.
Taj pristup spaja najbolje iz oba svijeta – učenje uživo i online pristup sadržaju, čime se polaznicima omogućuje dulje zadržavanje znanja, dublje razumijevanje i praćenje napretka u stvarnom vremenu.
Blended Learning se pokazao kao najučinkovitiji oblik učenja za timove koji žele mjerljive rezultate i trajnu promjenu ponašanja.
Da. Sve in-house edukacije mogu uključivati sustav praćenja uspjeha kroz testove, evaluacije i povratne informacije.
Uz to, naši konzultanti pomažu definirati ključne pokazatelje uspješnosti (KPI-jeve) koji pokazuju stvarne promjene u prodaji, komunikaciji ili učinkovitosti tima.
Na taj način dobivate konkretne podatke o napretku zaposlenika i povratu ulaganja u edukaciju.
Želite partnera za razvoj kompetencija i poslovnih vještina?
Best Practice je vaš pouzdani partner u razvoju ljudi, timova i organizacija. Kroz edukacije, coaching, consulting i keynote speaking povezujemo prodaju, leadership, digitalni marketing i umjetnu inteligenciju u jedinstven sustav rasta. Zatražite besplatan poziv i otkrijte koji program najbolje odgovara vašim ciljevima.
















