Prodaja dodavanjem vrijednosti za kupca
“Bolje je dodati vrijednost nego sniziti cijenu!” Ovo je poznata prodajna mudrost, međutim problem nastaje kod primjene. Što i kako treba raditi prodavač kako bi kreirao veću vrijednost za kupca tema je ove radionice.
O edukaciji
Zaoštravanjem tržišne utakmice zauvijek se izmijenio način ponašanja kupaca i način donošenja kupovnih odluka. Na žalost, promjene još uvijek ne uviđaju mnoge prodajne organizacije, ni njihovi prodavači, koji uglavnom rade na “stari” način. U većini slučajeva promijenili su se kupci, a prodavači ne. S obzirom da je prilagodba prodavača kupcima preduvjet učinkovitosti u prodaji, jasno je zašto veliki broj prodavača gubi dio realizacije.
Ako ste sretnik i imate proizvod koji svojim superiornim svojstvima značajno nadmašuje konkurenciju, smatrajte se privilegiranim. Bit će dovoljno da ta superiorna svojstva kupcima jasno komunicirate. Proizvod će odraditi svoje, a Vi trebate biti “samo komunikator”. Međutim, ako Vaš proizvod nema takva svojstva, nego je prosječan, i samo još jedan u moru sličnih, možda imate problem. Biti “komunikator” više nije dovoljno. Bit će potrebno kreirati novu vrijednost za kupce.
Ako superiorna vrijednost nije kreirana u npr. fazi razvoja, proizvodnje ili promocije, tvrtka je mora nadoknaditi na drugi način. Taj zadatak može preuzeti prodaja, a samo obučeni i kreativni prodavači mogu odraditi taj posao. Iako je važno, samo iskustvo u prodaji nije dovoljno. Zahvaljujući saznanjima o načinu razmišljanja i ponašanja kupaca na visoko konkurentnim tržištima, imamo modele i tehnike koje govore što kod prodavača kupci vrednuju i cijene i što je potrebno napraviti kako bi stvorili više vrijednosti. Takva saznanja i model rada prenijet ćemo Vam na ovom treningu.
Cilj edukacije
Razviti i unaprijediti znanja i vještine prodajne komunikacije u kojoj prodavač u procesu prodaje dodaje novu vrijednost za kupca s ciljem praktične upotrebe na radnom mjestu odmah nakon izvedene radionice.
Kome je trening namijenjen
- Prodavačima
- Voditeljima ključnih kupaca
- Business developerima
- Voditeljima i direktorima u prodajnim organizacijama
- Svima koji komuniciraju s eksternim ili internim klijentima
Teme edukacije
Faza pripreme prodajnih aktivnosti
- Novi trendovi-promjene kupaca i kupovnih procesa
- Nedostaci klasičnih prodajnih pristupa
- Prodavač “komunikator” i prodavač “kreator” vrijednosti
- Što je vrijednost za kupca i koje su komponente vrijednosti
- Elementi pripreme za prodaju s dodanom vrijednosti
- Kako kreirati vrijednost za kupca
- 7 prodajnih principa za svaku situaciju i kupca
- Kako današnji kupci vrednuju kvalitetu prodajnih organizacija i prodavača
- Priprema za “insight” prodaju kupcima,
Otvaranje prodajne komunikacije
- Dobri osobni odnosi kao temelj povjerenja
- Osnove verbalne i neverbalne poslovne komunikacije (riječi, upotreba glasa, kontakt očima, mimika, držanje tijela, kretnje itd.)
- Rapport
- Matching
- Mirroring
- Tipologija kupaca i prilagodba kupčevom stilu komunikacije
- Dodavanje vrijednosti kroz razvoj osobnih odnosa
Kupčeve potrebe
- Strukturiranje razgovora o kupčevim problemima, željama i potrebama
- Tehnike konstruiranja pitanja
- Redoslijed pitanja u prodajnom razgovoru-kako strukturirati i usmjeravati razgovor
- Aktivno slušanje i razumijevanje-kako čuti i razumjeti kompletnu kupčevu potrebu
- Konstruktivna tenzija
- Dodavanje vrijednosti boljim razumijevanjem kupčeve situacije
Prezentacija prodajnog rješenja i neutraliziranje prodajne rezistencije
- Struktura dobre prodajne prezentacije
- Komercijalno učenje
- Prijenos know-howa
- Prilagodba poslovnim funkcijama i profilima kupaca
- Kako prodavač „dodaje vrijednost“ proizvodu za vrijeme prezentacije
- Prodajna rezistencija
- Prevencija rezistencije dodavanjem vrijednosti
- Prigovori ili izgovori-kako prepoznati lažni prigovor (smoke screen)
- Tehnike za prevladavanje
- Obrana cijene
- Obrana kvalitete
- Best Practice alati-izrada baze prigovora i teških pitanja
- Provjera uspješnosti prevladavanja prigovora
Faza zaključivanja prodaje (closing)
- Stav prodavača u fazi zaključivanja prodaje
- Kupovni signali
- Negativni kupovni signali
- Trial closing (probno zaključivanje)
- Closing (zaključivanje korektnim tehnikama)
- Reći “ne” manipulativnim tehnikama zaključivanja
- Cross-selling
- Up-selling
- Postupci prodavača nakon neuspješne/uspješne prodaje
- Najčešće greške prodavača u fazi zaključivanja
Poslije prodajne aktivnosti
- Poslije prodajne aktivnosti-preduvjet dugoročne uspješne suradnje
- Što kupci očekuju nakon isporuke proizvoda/usluge
- Tips and tricks najuspješnijih prodavača
Metode rada
- Interaktivna radionica
- Pojedinačne i skupne vježbe
Napomena
Sadržaje treninga moguće je prilagođavati zahtjevima i specifičnostima poslovanja klijenta.
Petar Majstrović
CEO, Head Consultant
5,0Ocjena instruktoraŠto je uključeno
- Prilagodba sadržaja edukacije vašim poslovnim ciljevima
- Vježbe i primjeri iz vaših stvarnih situacija
- Tiskana skripta i materijali za praćenje treninga
- Dodatni materijali i zadaci za rad nakon edukacije
- Organizirana podrška trenera nakon edukacije
- Diploma o uspješno završenoj edukaciji
- Blended learning (opcija)
- Individualni coaching nakon edukacije (opcija))
- Metrike angažmana i rezultata, ROI (opcija)
Ponosni smo na naše klijente od kojih su mnogi lideri u svojim industrijama
Komentari klijenata i polaznika edukacija
Imamo stotine preporuka zadovoljnih klijenata. Pogledajte neke od njih...
Sergio Galošić
Chairman of the Board
Krešimir Bojčić
CEO
dr. Danijela Hajdinjak Prihić
Ordinacija dentalne medicine Danijela Hajdinjak Prihić, vlasnica
Barbara Kolonjak, dr. dent. med.
vlasnica
Josip Kukuruzović
Direktor sektora prodaje
Ivana Vrkić
Business Assistant | Salvea Polyclinic
Patrick Zornada
Marila
Senior Associate-City of Zagreb
Tomislav Šipuljak-Fatman Chef
Chef
Armin Zahirović
Digital marketing specialist, Representing Meta Ads In Europe |South Balkan| Meta Lead, Sarajevo , Bih
Šejla HaJrić
Digital Marketing Specialist | Copywriter, at Metis Software Solutions, Sarajevo, BiH
Leila Krešić Jurić
Director North America, Croatian National Tourist Board
Selena Radović
Selena Radović Head of Digital at Media House Belgrade RS
Jelena Brkljač
Founder at Concept Smart Belgrade
Josip Mataga
Deputy Sales Director-Hrvatska kovnica novca, Zagreb,Hrvatska
Marin Jakičić
Computer Numerical Control Machinist
Nataša Pevec
Marketing manager at Carwiz
Tomislav Z. Dujmović
Business Analyst / Enterprise Architect, Certified Project Manager, ICT Consultant at Quantum Zagreb
Ivona Prebanda
Founder and director at POLPOLINA Digital Marketing & Consulting
Patrick Zornada
Mirela Prša
Marketing & Business Operations Manager
Zlatan Halilbegović
Life Coach | Sales Trainer | Author | Speaker
Luka
Export Area Manager at GEZE GmbH
Damir Krnić
CEO
Ana Penović
Owner at Jasno&Glasno
Mario Kulaš
Agramservis, cross platform designer
Zoran Pavletić
CEO
Autentični komentari polaznika na Googleu
i društvenim mrežama
















20
godina
s Vama
Lider u kvaliteti poslovnih edukacija
Kvaliteta nema alternativu stoga u svaki projekt ulažemo više energije, a isporučujemo veću vrijednost od uobičajene. Ponosimo se listom klijenta od gotovo 500 tvrtki od kojih su mnoge lideri u svojim industrijama. Hvala Vam na povjerenju i vidimo se na edukacijama.
459
Klijenata u 9 zemalja
3266
Održanih edukacija
18850
Zadovoljnih polaznika
Česta pitanja o in-house edukacijama
In-house edukacije su potpuno prilagođeni programi koji se izvode isključivo za vaš tim ili organizaciju.
Za razliku od otvorenih edukacija, u kojima sudjeluju polaznici iz različitih tvrtki, in-house programi fokusiraju se isključivo na vaše potrebe, izazove i ciljeve.
Sadržaj, tempo i primjeri oblikuju se prema stvarnim situacijama iz vaše prakse, što omogućuje konkretnije rezultate i bržu primjenu naučenog u svakodnevnom radu.
Na početku suradnje provodimo analizu vaših potreba, industrije, razine znanja polaznika itd.
Na temelju toga oblikujemo edukacijski program koji može biti:
- nišno specifičan (npr. prodaja u farmaciji, komunikacija u zdravstvu, leadership u proizvodnji),
- razinski prilagođen (početni, napredni ili specijalistički),
- ciljno usmjeren (rješavanje konkretnih problema u prodaji, komunikaciji ili upravljanju timovima, AI projekti).
Cilj je da sadržaj bude 100 % relevantan vašem poslovanju i da rezultati budu mjerljivi i održivi.
- Analiza potreba i ciljeva – razumijevanje vaših poslovnih izazova i očekivanja.
- Prijedlog i oblikovanje programa – izrađujemo strukturu, sadržaj i prijedlog trajanja edukacije.
- Priprema materijala i dogovor termina – definiraju se materijali, treneri i raspored.
- Izvedba edukacije – provodi se na lokaciji klijenta ili online, uz interaktivne vježbe i simulacije.
- Evaluacija i povratne informacije – mjerimo napredak, analiziramo rezultate i predlažemo daljnji razvoj.
In-house programi mogu se kombinirati s online modulima i digitalnim alatima kroz naš model Blended Learning.
Taj pristup spaja najbolje iz oba svijeta – učenje uživo i online pristup sadržaju, čime se polaznicima omogućuje dulje zadržavanje znanja, dublje razumijevanje i praćenje napretka u stvarnom vremenu.
Blended Learning se pokazao kao najučinkovitiji oblik učenja za timove koji žele mjerljive rezultate i trajnu promjenu ponašanja.
Da. Sve in-house edukacije mogu uključivati sustav praćenja uspjeha kroz testove, evaluacije i povratne informacije.
Uz to, naši konzultanti pomažu definirati ključne pokazatelje uspješnosti (KPI-jeve) koji pokazuju stvarne promjene u prodaji, komunikaciji ili učinkovitosti tima.
Na taj način dobivate konkretne podatke o napretku zaposlenika i povratu ulaganja u edukaciju.
Želite partnera za razvoj kompetencija i poslovnih vještina?
Best Practice je vaš pouzdani partner u razvoju ljudi, timova i organizacija. Kroz edukacije, coaching, consulting i keynote speaking povezujemo prodaju, leadership, digitalni marketing i umjetnu inteligenciju u jedinstven sustav rasta. Zatražite besplatan poziv i otkrijte koji program najbolje odgovara vašim ciljevima.
















