Proaktivne prodajne strategije
Menadžeri prodaje često kažu da imaju previše prodavača koji su skloni “čuvanju kuće” tj. održavanju poslovanja s postojećim kupcima, a premalo proaktivnih prodavača “lovaca” koji znaju naći i realizirati novi posao. Ovo je radionica za sve koji žele biti proaktivni “osvajači” novih kupaca i prodajnih prilika.
O edukaciji
Rijetka su poduzeća koja ne osjećaju efekte teške ekonomske krize koja hara u lokalnom okruženju. Gotovo sve industrijske grane bilježe značajan pad poslovne aktivnosti. Često nemamo utjecaj na “eroziju” kupaca” i poslova pa je realizacija plana prodaje postala pravi izazov. Kraj teških vremena za prodaju ne očekuje se tako skoro, točnije rečeno, najteže razdoblje tek dolazi.
Bez učinkovitog i dobro organiziranog rada na širenju mreže kupaca teško se može zamisliti opstanak, a kamoli rast poslovanja. Direktori prodajnih odjela često znaju reći da u svojim timovima imaju previše prodavača koji su skloniji “čuvanju kuće” tj. održavanju poslovanja s postojećim kupcima, a premalo proaktivnih prodavača “lovaca” koji znaju samostalno stvoriti i realizirati prodajne prilike. Danas su “lovci” su važniji nego ikad. Ako ih Vaša organizacija ima, može se reći da je u prednosti, međutim ipak je potrebno “zagrebati” dublje i saznati više o tome, na koji način rade i jesu li učinkoviti koliko zaista mogu biti.
Iskustvo nam govori da se nedostatak rezultata u prodaji najčešće pokušava nadoknaditi povećanjem količine prodajnih aktivnosti. Prodavači rade još više poziva, sastanaka, ponuda itd. i pokušavaju iskoristi svaku priliku. Ako ih pitate da se odluče za jednu od dvije prodajne prilike većina će reći: “Zašto ne bi pokušali obadvije!” Prodavačima je to u krvi i tu ne vide ništa sporno. Međutim, je li to pravi put? Najveći eksperti korporativne prodaje kažu: “Ako pokušavaš uloviti dva zeca istovremeno, vjerojatno će oba pobjeći.” Resursi su uvijek ograničeni, a izgubljeno vrijeme se ne može vratiti. Vrijeme je da se ponovo zapitamo kako i na koga trošimo svoje ograničene resurse.
Prosječno kompetentan prodavač može postati vrlo dobar “prodavač lovac”, ako mu se osigura kvalitetna prodajna obuka i podrška.
Cilj edukacije
Razviti vještine proaktivne prodaje u segmentu B2B te znanja o pravilnom korištenju resursa u prodaji.
Kome je trening namijenjen
Prodavačima, voditeljima i direktorima prodajnih odjela, vlasnicima privatnih poduzeća, free lancer-ima i poduzetnicima.
Metode rada
- Interaktivna radionica
- Pojedinačne i skupne vježbe
Nakon uspješnog završetka treninga
Polaznici će biti obučeni za samostalno uočavanje, segmentiranje i osvajanje novih kupaca na tržištu.
Napomena
Detaljne sadržaje i strukturu dostavljamao na upit, a ovise o situaciji i ciljevima klijenta.
Petar Majstrović
CEO, Head Consultant
5,0Ocjena instruktoraŠto je uključeno
- Prilagodba sadržaja edukacije vašim poslovnim ciljevima
- Vježbe i primjeri iz vaših stvarnih situacija
- Tiskana skripta i materijali za praćenje treninga
- Dodatni materijali i zadaci za rad nakon edukacije
- Organizirana podrška trenera nakon edukacije
- Diploma o uspješno završenoj edukaciji
- Blended learning (opcija)
- Individualni coaching nakon edukacije (opcija))
- Metrike angažmana i rezultata, ROI (opcija)
Ponosni smo na naše klijente od kojih su mnogi lideri u svojim industrijama
Komentari klijenata i polaznika edukacija
Imamo stotine preporuka zadovoljnih klijenata. Pogledajte neke od njih...
Sergio Galošić
Chairman of the Board
Krešimir Bojčić
CEO
dr. Danijela Hajdinjak Prihić
Ordinacija dentalne medicine Danijela Hajdinjak Prihić, vlasnica
Barbara Kolonjak, dr. dent. med.
vlasnica
Josip Kukuruzović
Direktor sektora prodaje
Ivana Vrkić
Business Assistant | Salvea Polyclinic
Patrick Zornada
Marila
Senior Associate-City of Zagreb
Tomislav Šipuljak-Fatman Chef
Chef
Armin Zahirović
Digital marketing specialist, Representing Meta Ads In Europe |South Balkan| Meta Lead, Sarajevo , Bih
Šejla HaJrić
Digital Marketing Specialist | Copywriter, at Metis Software Solutions, Sarajevo, BiH
Leila Krešić Jurić
Director North America, Croatian National Tourist Board
Selena Radović
Selena Radović Head of Digital at Media House Belgrade RS
Jelena Brkljač
Founder at Concept Smart Belgrade
Josip Mataga
Deputy Sales Director-Hrvatska kovnica novca, Zagreb,Hrvatska
Marin Jakičić
Computer Numerical Control Machinist
Nataša Pevec
Marketing manager at Carwiz
Tomislav Z. Dujmović
Business Analyst / Enterprise Architect, Certified Project Manager, ICT Consultant at Quantum Zagreb
Ivona Prebanda
Founder and director at POLPOLINA Digital Marketing & Consulting
Patrick Zornada
Mirela Prša
Marketing & Business Operations Manager
Zlatan Halilbegović
Life Coach | Sales Trainer | Author | Speaker
Luka
Export Area Manager at GEZE GmbH
Damir Krnić
CEO
Ana Penović
Owner at Jasno&Glasno
Mario Kulaš
Agramservis, cross platform designer
Zoran Pavletić
CEO
Autentični komentari polaznika na Googleu
i društvenim mrežama
















20
godina
s Vama
Lider u kvaliteti poslovnih edukacija
Kvaliteta nema alternativu stoga u svaki projekt ulažemo više energije, a isporučujemo veću vrijednost od uobičajene. Ponosimo se listom klijenta od gotovo 500 tvrtki od kojih su mnoge lideri u svojim industrijama. Hvala Vam na povjerenju i vidimo se na edukacijama.
459
Klijenata u 9 zemalja
3266
Održanih edukacija
18850
Zadovoljnih polaznika
Česta pitanja o in-house edukacijama
In-house edukacije su potpuno prilagođeni programi koji se izvode isključivo za vaš tim ili organizaciju.
Za razliku od otvorenih edukacija, u kojima sudjeluju polaznici iz različitih tvrtki, in-house programi fokusiraju se isključivo na vaše potrebe, izazove i ciljeve.
Sadržaj, tempo i primjeri oblikuju se prema stvarnim situacijama iz vaše prakse, što omogućuje konkretnije rezultate i bržu primjenu naučenog u svakodnevnom radu.
Na početku suradnje provodimo analizu vaših potreba, industrije, razine znanja polaznika itd.
Na temelju toga oblikujemo edukacijski program koji može biti:
- nišno specifičan (npr. prodaja u farmaciji, komunikacija u zdravstvu, leadership u proizvodnji),
- razinski prilagođen (početni, napredni ili specijalistički),
- ciljno usmjeren (rješavanje konkretnih problema u prodaji, komunikaciji ili upravljanju timovima, AI projekti).
Cilj je da sadržaj bude 100 % relevantan vašem poslovanju i da rezultati budu mjerljivi i održivi.
- Analiza potreba i ciljeva – razumijevanje vaših poslovnih izazova i očekivanja.
- Prijedlog i oblikovanje programa – izrađujemo strukturu, sadržaj i prijedlog trajanja edukacije.
- Priprema materijala i dogovor termina – definiraju se materijali, treneri i raspored.
- Izvedba edukacije – provodi se na lokaciji klijenta ili online, uz interaktivne vježbe i simulacije.
- Evaluacija i povratne informacije – mjerimo napredak, analiziramo rezultate i predlažemo daljnji razvoj.
In-house programi mogu se kombinirati s online modulima i digitalnim alatima kroz naš model Blended Learning.
Taj pristup spaja najbolje iz oba svijeta – učenje uživo i online pristup sadržaju, čime se polaznicima omogućuje dulje zadržavanje znanja, dublje razumijevanje i praćenje napretka u stvarnom vremenu.
Blended Learning se pokazao kao najučinkovitiji oblik učenja za timove koji žele mjerljive rezultate i trajnu promjenu ponašanja.
Da. Sve in-house edukacije mogu uključivati sustav praćenja uspjeha kroz testove, evaluacije i povratne informacije.
Uz to, naši konzultanti pomažu definirati ključne pokazatelje uspješnosti (KPI-jeve) koji pokazuju stvarne promjene u prodaji, komunikaciji ili učinkovitosti tima.
Na taj način dobivate konkretne podatke o napretku zaposlenika i povratu ulaganja u edukaciju.
Želite partnera za razvoj kompetencija i poslovnih vještina?
Best Practice je vaš pouzdani partner u razvoju ljudi, timova i organizacija. Kroz edukacije, coaching, consulting i keynote speaking povezujemo prodaju, leadership, digitalni marketing i umjetnu inteligenciju u jedinstven sustav rasta. Zatražite besplatan poziv i otkrijte koji program najbolje odgovara vašim ciljevima.
















