Komunikacijsko prodajne vještine za stručne suradnike
Ako ste stručni suradnik farmaceutske tvrtke i svakodnevno komunicirate s liječnicima i ljekarnicima ova edukacija je za Vas.
Dajemo Vam komunikacijsku strukturu, savjete i tips&trickse kako da:
🎯 Budete samouvjereni, sigurni i utjecajni u razgovorima s liječnicima i ljekarnicima!
🎯 Savladate strukturirani pristup ovom poslu i kako da koristite gotova rješenja za mnoge teške komunikacijske situacije!
🎯 Zaradite simpatije, povjerenje i kredibilitet kod doktora i farmaceuta.
🎯Vrlo brzo unaprijedite svoj prodajni rezultat, ostvarite plan i zaradite respekt kolega u organizaciji!
Što ćete naučiti?
Naučit ćete voditi profesionalno strukturirane poslovne razgovore s liječnicima i ljekarnicima s ciljem povećanja utjecaja i prodaje. Naučit ćete primjenjivati različite komunikacijske tehnike i metode za postizanje dogovora i win-win rješenja.
Glavne teme su:
- Strukturirani model uspješnog prodajnog razgovora
- Kako uspostaviti odličan odnos – brzo i autentično
- Kako zadobiti povjerenje i kredibilitet u prvim minutama i zadržati ih trajno
- Kako upravljati razgovorom bez forsiranja i tenzija
- Kako prezentirati ključne poruke na jasan i uvjerljiv način
- Kako argumentirano odgovoriti na svako pitanje
- Kako povećati svoj utjecaj i ostvariti bolji prodajni rezultat.
- Tips&trick iz prakse
- Akcijski plan za stručne suradnike
Kome je eduakcija namijenjena
Stručnim suradnicima farmaceutskih tvrtki i ostalim koji žele:
- unaprijediti komunikacijsko-prodajne vještine
- imati kontrolu u razgovoru sa sugovornicima
- povećati prodajne rezultate na autentičan način
- graditi dugoročne, profesionalne odnose i stabilne win-win poslovne veze
Opis programa
🎯 Ako radite kao stručni suradnik farmaceutske tvrtke i svakodnevno komunicirate s liječnicima i ljekarnicima sigurno znate da ta komunikacija može biti jako izazovna. Mnogi se stručni suradnici suočavaju sa situacijama koje dovode u pitanje prodajni rezultat i negativno utječu na samopouzdanje. Ovo su neke od njih:
“Što ako me pitaju nešto na što ne znam odgovor?”
Liječnici i magistre mogu biti eksperti s godinama obrazovanja i prakse. Mnogi stručni suradnici osjećaju nelagodu jer se boje da neće moći dovoljno stručno ili uvjerljivo prezentirati proizvode koje promoviraju.
“Doktori su uvijek u žurbi! Kako da prenesem ključnu poruku u samo par minuta?”
Liječnici su pod pritiskom i često nemaju vremena za duge posjete. Naučit ćete kako jasno i sažeto prenijeti onu vrijednost proizvoda koja je određenoj osobi najvažnija – to je vještina koja se uči.
“Što kad me u ljekarni odbiju i kažu da imaju drugu opciju?”
Odbijanje nije osobno, ali se tako često doživljava. Strah od negativne reakcije može stvoriti barijeru u glavi prije nego što je razgovor i započeo. Naučit ćemo Vas da prepoznate radi li se o emocionalnom ili racionalnom odbijanju i dati Vam alate za prevladavanje ovakvih teških situacija.
“Imam osjećaj da nemam dovoljno utjecaja.”
Ponekad, i nakon kvalitetnih posjeta i obećanja, suradnja ne napreduje. Mnogi stručni suradnici osjećaju da nisu dovoljno utjecajni. Nakon edukacije znat ćete koristiti poluge za povećanje utjecaja te kako izgraditi odnos povjerenja i autoriteta na stručnoj razini.
“Što da kažem kad liječnik kaže da je propisivao moje proizvode, a ja znam da nije. Trebam li mu i kako to reći”
Suočavanje s istinom može biti neproduktivno kad je posao u pitanju. Naučit ćemo Vas što i kako trebate reći u raznim situacijama, ali i koji je najbolji način da do ovakvih situacija uopće ne dođe.
Ovo su samo neke od situacija za koje na ovoj edukaciji dajemo rješenja.
👩⚕️ Edukacija koja mijenja rezultat na bolje!
Na edukaciji “Komunikacijsko-prodajne vještine za stručne suradnike farmaceutskih kompanija” naučit ćete:
✅ Kako voditi prodajni razgovor kroz jasno definirane faze
✅ Kako otvoriti razgovor profesionalno, a ne “na brzinu”
✅ Kako povećati utjecaj bez pritiska
✅ Kako se nositi s otporom, nezainteresiranošću ili odbijanjem
✅ Kako izgraditi odnos povjerenja s liječnicima i magistrama
Bez teorije – samo provjerene metode, primjeri iz prakse i odmah primjenjivi alati.
🎯 Edukacija je osmišljena i izvedena tako da prati stvarni tijek prodajnog procesa od pripreme prodajne posjete, preko svih faza razgovora, pa sve do zaključivanja dogovora i poslijeprodajnih aktivnosti.
🎯 Prolazimo sve faze prodajnog razgovora redoslijedom kojim se odvija u praksi, uključujući najčešće izazove i stvarne situacije koje se javljaju u komunikaciji s liječnicima i magistrima farmacije.
Nakon ove edukacije moći ćete bolje razumjeti kako i zašto Vaši sugovornici donose konkretne kupovne odluke i koji su njihovi kupovni “okidači”. Dodatno, dobit ćete komunikacijsko prodajna znanja, tehnike i tips&trickse koje možete odmah primijeniti na poslu.
Na Vama je da ta znanja i vještine kroz svakodnevnu praksu “izbrusite” i dovedete do izvrsnosti. Kad imate pripremljenu strukturu i primjere bit će Vam puno lakše!
Ovo je program nakon kojeg Vam dodatne prodajno-komunikacijske edukacije neće biti potrebne.
Izvod iz sadržaja edukacije
- Kako se pripremiti za posjetu liječniku ili ljekarniku
- Ispravan i profesionalan stav
- Emocionalne inteligencija stručnog suradnika
- Osnove neverbalne poslovne komunikacije
- Važnost prvog dojma
- Izgled stručnog suradnika
- Pozitivan/negativan govor tijela
- Osnove verbalne poslovne komunikacije
- Kako otvoriti sastanak i započeti komunikacijski proces
- Kako na početku osvojiti simpatiju i povjerenje
- Small talk i ice breaker tehnike
- 4 najčešća profila doktora-ljekarnika
- Pravila komunikacijskog uspjeha za 4 profila sugovornika
- Kako prepoznati profil sugovornika
- Kako prilagoditi komunikacijski stil stilu sugovornika
- Tranzicija u poslovni dio razgovora
- Razgovor o potrebama
- Prodajni alati: izrada baze pitanja
- Razgovor o rješenjima
- Argumentacija
- Prodajni alati: izrada baze prigovora
- Prigovori, teška pitanja i odgovori na njih
- Kako zaključiti dogovor
- Tips&trick iz prakse
- Akcijski plan za stručne suradnike
- Q/A
Što o nama kažu polaznici
“Odlična edukacija! Gosp. Majstrović stručno i pristupačno vodi cijeli proces, kombinirajući teoriju s praktičnim vježbama. Atmosfera je izuzetno poticajna, a sadržaj edukacije primjenjiv i koristan, s naglaskom na konkretne tehnike koje su odmah primjenjive u stvarnim situacijama. Sve u svemu, edukacija mi je pružila izvrsnu priliku za razvoj i unaprjeđenje ključnih vještina, te je svakako preporučam svima koji žele poboljšati svoje komunikacijske i prodajne sposobnosti.”
Ivana Vrkić
Poliklinika Salvea
“Odlična edukacija napravljena kao kombinacija teorijskog dijela i praktičnog vježbanja uz preciznu korektivnu povratnu informaciju voditelja Petra Majstrovića. Čovjek je kao knjiga! Značajno smo unaprijedili prodajnu komunikaciju naših zaposlenika koji su sada opušteniji, stručniji i više motivirani u razgovoru s pacijentima. Preporuka svim ordinacijama koje žele bolji prodajni rezultat.”
Josip Kukuruzović
Direktor sektora prodaje
Poliklinika Identalia d.o.o.
Način sudjelovanja, cijene i popusti
🙋♀️🙋 Live u Zagrebu 28.05. od 9-14 h
Redovna cijena 295€, za prijave do 21.05 sniženo na 250€. Edukacija se održava u Strojarskoj 24, Zagreb, 1. kat, dvorana 4. Nakon prijave na mail ćete dobiti detaljne upute.
👩💻🔴Online, dostupno uvijek
Redovna cijena 295€, za prijave do 21.05 sniženo na 250€. Za sve one koji žele učiti na daljinu, dostupna je online verzija edukacije i to 24/7, 365 dana, sa svih uređaja. Možete učiti kad i koliko želite, bez opterećenja i stresnih rokova.
🎁Pokloni x 20
🙋♀️🙋Pokloni za 10 najbržih live polaznika
10 najbržih dobiva na poklon online pristup ovoj edukaciji vrijedan 250€
Što to znači za Vas ili vašu tvrtku?
- Nakon edukacije, cijeli sadržaj bit će Vam dostupan i možete mu se vratiti kad god poželite. Učite i ponavljajte vlastitim tempom bez stresa i ograničenja.
- Na live edukaciji možete se potpuno opustiti i usredotočiti na predavanje – nema potrebe za zapisivanjem!
👩💻🔴Pokloni za 10 najbržih online polaznika
10 najbržih dobiva na poklon još jedan pristup ovoj edukaciji vrijedan 250€
Što to znači za Vas ili vašu tvrtku
- Znači da ćete još jedan pristup za kolegu dobiti besplatno.
- Troškovi edukacije po polazniku manjit će se sa 250€ na 125€.
🏃♀️🏃🏃♂️Prijavite se odmah i budite među prvih 20 sretnika!
Petar Majstrović
CEO, Head Consultant
5,0Ocjena instruktoraŠto je uključeno
- Prilagodba sadržaja edukacije vašim poslovnim ciljevima
- Vježbe i primjeri iz vaših stvarnih situacija
- Tiskana skripta i materijali za praćenje treninga
- Dodatni materijali i zadaci za rad nakon edukacije
- Organizirana podrška trenera nakon edukacije
- Diploma o uspješno završenoj edukaciji
- Blended learning (opcija)
- Individualni coaching nakon edukacije (opcija))
- Metrike angažmana i rezultata, ROI (opcija)
Ponosni smo na naše klijente od kojih su mnogi lideri u svojim industrijama
Komentari klijenata i polaznika edukacija
Imamo stotine preporuka zadovoljnih klijenata. Pogledajte neke od njih...
Sergio Galošić
Chairman of the Board
Krešimir Bojčić
CEO
dr. Danijela Hajdinjak Prihić
Ordinacija dentalne medicine Danijela Hajdinjak Prihić, vlasnica
Barbara Kolonjak, dr. dent. med.
vlasnica
Josip Kukuruzović
Direktor sektora prodaje
Ivana Vrkić
Business Assistant | Salvea Polyclinic
Patrick Zornada
Marila
Senior Associate-City of Zagreb
Tomislav Šipuljak-Fatman Chef
Chef
Armin Zahirović
Digital marketing specialist, Representing Meta Ads In Europe |South Balkan| Meta Lead, Sarajevo , Bih
Šejla HaJrić
Digital Marketing Specialist | Copywriter, at Metis Software Solutions, Sarajevo, BiH
Leila Krešić Jurić
Director North America, Croatian National Tourist Board
Selena Radović
Selena Radović Head of Digital at Media House Belgrade RS
Jelena Brkljač
Founder at Concept Smart Belgrade
Josip Mataga
Deputy Sales Director-Hrvatska kovnica novca, Zagreb,Hrvatska
Marin Jakičić
Computer Numerical Control Machinist
Nataša Pevec
Marketing manager at Carwiz
Tomislav Z. Dujmović
Business Analyst / Enterprise Architect, Certified Project Manager, ICT Consultant at Quantum Zagreb
Ivona Prebanda
Founder and director at POLPOLINA Digital Marketing & Consulting
Patrick Zornada
Mirela Prša
Marketing & Business Operations Manager
Zlatan Halilbegović
Life Coach | Sales Trainer | Author | Speaker
Luka
Export Area Manager at GEZE GmbH
Damir Krnić
CEO
Ana Penović
Owner at Jasno&Glasno
Mario Kulaš
Agramservis, cross platform designer
Zoran Pavletić
CEO
Autentični komentari polaznika na Googleu
i društvenim mrežama
















20
godina
s Vama
Lider u kvaliteti poslovnih edukacija
Kvaliteta nema alternativu stoga u svaki projekt ulažemo više energije, a isporučujemo veću vrijednost od uobičajene. Ponosimo se listom klijenta od gotovo 500 tvrtki od kojih su mnoge lideri u svojim industrijama. Hvala Vam na povjerenju i vidimo se na edukacijama.
459
Klijenata u 9 zemalja
3266
Održanih edukacija
18850
Zadovoljnih polaznika
Česta pitanja o in-house edukacijama
In-house edukacije su potpuno prilagođeni programi koji se izvode isključivo za vaš tim ili organizaciju.
Za razliku od otvorenih edukacija, u kojima sudjeluju polaznici iz različitih tvrtki, in-house programi fokusiraju se isključivo na vaše potrebe, izazove i ciljeve.
Sadržaj, tempo i primjeri oblikuju se prema stvarnim situacijama iz vaše prakse, što omogućuje konkretnije rezultate i bržu primjenu naučenog u svakodnevnom radu.
Na početku suradnje provodimo analizu vaših potreba, industrije, razine znanja polaznika itd.
Na temelju toga oblikujemo edukacijski program koji može biti:
- nišno specifičan (npr. prodaja u farmaciji, komunikacija u zdravstvu, leadership u proizvodnji),
- razinski prilagođen (početni, napredni ili specijalistički),
- ciljno usmjeren (rješavanje konkretnih problema u prodaji, komunikaciji ili upravljanju timovima, AI projekti).
Cilj je da sadržaj bude 100 % relevantan vašem poslovanju i da rezultati budu mjerljivi i održivi.
- Analiza potreba i ciljeva – razumijevanje vaših poslovnih izazova i očekivanja.
- Prijedlog i oblikovanje programa – izrađujemo strukturu, sadržaj i prijedlog trajanja edukacije.
- Priprema materijala i dogovor termina – definiraju se materijali, treneri i raspored.
- Izvedba edukacije – provodi se na lokaciji klijenta ili online, uz interaktivne vježbe i simulacije.
- Evaluacija i povratne informacije – mjerimo napredak, analiziramo rezultate i predlažemo daljnji razvoj.
In-house programi mogu se kombinirati s online modulima i digitalnim alatima kroz naš model Blended Learning.
Taj pristup spaja najbolje iz oba svijeta – učenje uživo i online pristup sadržaju, čime se polaznicima omogućuje dulje zadržavanje znanja, dublje razumijevanje i praćenje napretka u stvarnom vremenu.
Blended Learning se pokazao kao najučinkovitiji oblik učenja za timove koji žele mjerljive rezultate i trajnu promjenu ponašanja.
Da. Sve in-house edukacije mogu uključivati sustav praćenja uspjeha kroz testove, evaluacije i povratne informacije.
Uz to, naši konzultanti pomažu definirati ključne pokazatelje uspješnosti (KPI-jeve) koji pokazuju stvarne promjene u prodaji, komunikaciji ili učinkovitosti tima.
Na taj način dobivate konkretne podatke o napretku zaposlenika i povratu ulaganja u edukaciju.
Želite partnera za razvoj kompetencija i poslovnih vještina?
Best Practice je vaš pouzdani partner u razvoju ljudi, timova i organizacija. Kroz edukacije, coaching, consulting i keynote speaking povezujemo prodaju, leadership, digitalni marketing i umjetnu inteligenciju u jedinstven sustav rasta. Zatražite besplatan poziv i otkrijte koji program najbolje odgovara vašim ciljevima.
















