Kako prodavati u vremenu krize
Ako Vas zanima što trebate raditi u situacijama kada svi prodaju, a nitko ne kupuje i kako sa opreznim i sumnjičavim kupcima ova radionica je za Vas.
O edukaciji
Mali se broj poduzeća može pohvaliti da ne osjeća udarac žestoke ekonomske krize koja hara u našem poslovnom okruženju. Gotovo sve industrijske grane bilježe značajan pad poslovne aktivnosti, a realizacija plana prodaje postala je pravi izazov čak i za najvještije. Kraj teških vremena za prodaju ne očekuje se tako skoro već upravo suprotno, najteže razdoblje tek dolazi stoga smatramo da trening program „Prodaja u vremenu krize“ može biti izuzetno koristan i zanimljiv direktorima, voditeljima prodajnih timova i prodavačima. Relevantna istraživanja pokazuju da menadžment u vremenima krize zahtijeva od prodajnih timova intenzivnije prodajne aktivnosti, ubrzavanje prodajnog procesa i agresivniji prodajni pristup. Također se smanjuju troškove osoblja, promidžbenih aktivnosti i razvoja. Kako bi ostali “vidljivi” svojim kupcima neka poduzeća osmišljavaju ekonomičnije “gerilske” i on-line promidžbene aktivnosti.
Povećanje broja prodajnih aktivnosti načelno je dobrodošao mada ne mora rezultirati povećanjem prodaje. Moguć je i suprotan efekt gdje se u pokušajima da se obavi što više izgubi pravi fokus, a vrijeme “potroši” na neproduktivne aktivnosti. Agresivniji prodajni pristup bi mogao u određenim situacijama dati rezultat, naročito ukoliko se bavite prodajom proizvoda male vrijednosti čija kupnja ne predstavlja veće financijsko izdvajanje i ne nosi veći rizik za kupca. Međutim, ukoliko prodajete vrjednije proizvode ili usluge ova strategija vjerojatno neće biti učinkovita. Ubrzavanje prodajnog procesa i požurivanje kupca u donošenju odluke ne samo da neće dati rezultat nego može biti kontraproduktivno i može iritirati kupca.
“Kriza je prilika” može zvučati utopijski, ali optimizam ulijeva činjenica da dio ljudi i organizacija kupuje bez obzira na tešku situaciju u okruženju. Postoje potencijalne prodajne prilike koje treba pažljivo tražiti, analizirati i na njih pravilno reagirati. Nisu rijetki ni oni koji u krizi vide priliku za povoljniju nabavku. Vješti pregovarači smatraju da je kriza dobro vrijeme za pregovaranje. Nadalje, tu su i potencijalnih kupci koji i u krizi posluju dobro i kupuju isto kao i prije. Ovakve situacije navode poduzeća na ponovno promišljanje o važnosti vještina profesionalne prodaje. Za prodajni rezultat one nikad nisu bile važnije.
Što je rješenje? Najbolja praksa nam govori što najbolja poduzeća poduzimaju u smislu prodaje da bi i u krizi ostala uspješna. Praćenje rezultata i aktivnosti uspješnih i neuspješnih poduzeća u vremenima krize omogućuje detektiranje i razdvajanje dobrih od loših prodajnih strategija. Na ovim osnovama kreiran je trening program usmjeren na povećanje prodajnog rezultata.
Cilj edukacije
Razviti i unaprijediti znanja i vještine profesionalne prodaje u situacijama smanjene tržišne potražnje, uvježbati tehnike i pristupe za osvajanje narudžbi kod “opreznih” i “sumnjičavih” kupaca.
Kome je trening namijenjen
Zaposlenicima u prodaji, voditeljima prodajnih timova, direktorima prodaje.
Metode rada
- Interaktivna edukacija
- Diskusija
- Individualne i skupne vježbe
- Studija slučaja
- Edukativni filmski sadržaji
Teme edukacije
- Uvid u prodajne strategije uspješnih poduzeća u vremenima kriza.
- Uvid u alternativne pristupe “raditi pametnije” i/ili “raditi više”.
- Kako rasporediti vrijeme i detektirati aktivnosti koje donose novac.
- Prilagodba prodajnog procesa tržištu koje je u krizi i neodlučnom kupcu.
- Pronalazak “pravog” prodajnog fokusa.
- Vještine-kako prodavač povećava vrijednost?
- Vještine-kako prodavač smanjuje rizik od kupnje?
- Prevladavanje prigovora kupaca – obrana kvalitete i cijene.
- Korištenje dokaznih argumenata u prodaji.
- Prodajna strategija – prodaja izgradnjom odnosa s kupcem.
- Cross-sell i up-sell prodajne tehnike.
- Poslijeprodajno usluživanje-stvaranje mreže kupaca za “cijeli život”.
- Prodajni “pipeline”.
- Tržišni, radni i kupovni “pool”.
- Zaključivanje prodaje (closing) na višoj razini odnosa
Metode rada
- Interaktivna radionica
- Pojedinačne i skupne vježbe
Napomene
Sadržaji su okvirni. Detaljni sadržaji razrađuju prema situaciji i ciljevima klijenta
Petar Majstrović
CEO, Head Consultant
5,0Ocjena instruktoraŠto je uključeno
- Prilagodba sadržaja edukacije vašim poslovnim ciljevima
- Vježbe i primjeri iz vaših stvarnih situacija
- Tiskana skripta i materijali za praćenje treninga
- Dodatni materijali i zadaci za rad nakon edukacije
- Organizirana podrška trenera nakon edukacije
- Diploma o uspješno završenoj edukaciji
- Blended learning (opcija)
- Individualni coaching nakon edukacije (opcija))
- Metrike angažmana i rezultata, ROI (opcija)
Ponosni smo na naše klijente od kojih su mnogi lideri u svojim industrijama
Komentari klijenata i polaznika edukacija
Imamo stotine preporuka zadovoljnih klijenata. Pogledajte neke od njih...
Sergio Galošić
Chairman of the Board
Krešimir Bojčić
CEO
dr. Danijela Hajdinjak Prihić
Ordinacija dentalne medicine Danijela Hajdinjak Prihić, vlasnica
Barbara Kolonjak, dr. dent. med.
vlasnica
Josip Kukuruzović
Direktor sektora prodaje
Ivana Vrkić
Business Assistant | Salvea Polyclinic
Patrick Zornada
Marila
Senior Associate-City of Zagreb
Tomislav Šipuljak-Fatman Chef
Chef
Armin Zahirović
Digital marketing specialist, Representing Meta Ads In Europe |South Balkan| Meta Lead, Sarajevo , Bih
Šejla HaJrić
Digital Marketing Specialist | Copywriter, at Metis Software Solutions, Sarajevo, BiH
Leila Krešić Jurić
Director North America, Croatian National Tourist Board
Selena Radović
Selena Radović Head of Digital at Media House Belgrade RS
Jelena Brkljač
Founder at Concept Smart Belgrade
Josip Mataga
Deputy Sales Director-Hrvatska kovnica novca, Zagreb,Hrvatska
Marin Jakičić
Computer Numerical Control Machinist
Nataša Pevec
Marketing manager at Carwiz
Tomislav Z. Dujmović
Business Analyst / Enterprise Architect, Certified Project Manager, ICT Consultant at Quantum Zagreb
Ivona Prebanda
Founder and director at POLPOLINA Digital Marketing & Consulting
Patrick Zornada
Mirela Prša
Marketing & Business Operations Manager
Zlatan Halilbegović
Life Coach | Sales Trainer | Author | Speaker
Luka
Export Area Manager at GEZE GmbH
Damir Krnić
CEO
Ana Penović
Owner at Jasno&Glasno
Mario Kulaš
Agramservis, cross platform designer
Zoran Pavletić
CEO
Autentični komentari polaznika na Googleu
i društvenim mrežama
















20
godina
s Vama
Lider u kvaliteti poslovnih edukacija
Kvaliteta nema alternativu stoga u svaki projekt ulažemo više energije, a isporučujemo veću vrijednost od uobičajene. Ponosimo se listom klijenta od gotovo 500 tvrtki od kojih su mnoge lideri u svojim industrijama. Hvala Vam na povjerenju i vidimo se na edukacijama.
459
Klijenata u 9 zemalja
3266
Održanih edukacija
18850
Zadovoljnih polaznika
Česta pitanja o in-house edukacijama
In-house edukacije su potpuno prilagođeni programi koji se izvode isključivo za vaš tim ili organizaciju.
Za razliku od otvorenih edukacija, u kojima sudjeluju polaznici iz različitih tvrtki, in-house programi fokusiraju se isključivo na vaše potrebe, izazove i ciljeve.
Sadržaj, tempo i primjeri oblikuju se prema stvarnim situacijama iz vaše prakse, što omogućuje konkretnije rezultate i bržu primjenu naučenog u svakodnevnom radu.
Na početku suradnje provodimo analizu vaših potreba, industrije, razine znanja polaznika itd.
Na temelju toga oblikujemo edukacijski program koji može biti:
- nišno specifičan (npr. prodaja u farmaciji, komunikacija u zdravstvu, leadership u proizvodnji),
- razinski prilagođen (početni, napredni ili specijalistički),
- ciljno usmjeren (rješavanje konkretnih problema u prodaji, komunikaciji ili upravljanju timovima, AI projekti).
Cilj je da sadržaj bude 100 % relevantan vašem poslovanju i da rezultati budu mjerljivi i održivi.
- Analiza potreba i ciljeva – razumijevanje vaših poslovnih izazova i očekivanja.
- Prijedlog i oblikovanje programa – izrađujemo strukturu, sadržaj i prijedlog trajanja edukacije.
- Priprema materijala i dogovor termina – definiraju se materijali, treneri i raspored.
- Izvedba edukacije – provodi se na lokaciji klijenta ili online, uz interaktivne vježbe i simulacije.
- Evaluacija i povratne informacije – mjerimo napredak, analiziramo rezultate i predlažemo daljnji razvoj.
In-house programi mogu se kombinirati s online modulima i digitalnim alatima kroz naš model Blended Learning.
Taj pristup spaja najbolje iz oba svijeta – učenje uživo i online pristup sadržaju, čime se polaznicima omogućuje dulje zadržavanje znanja, dublje razumijevanje i praćenje napretka u stvarnom vremenu.
Blended Learning se pokazao kao najučinkovitiji oblik učenja za timove koji žele mjerljive rezultate i trajnu promjenu ponašanja.
Da. Sve in-house edukacije mogu uključivati sustav praćenja uspjeha kroz testove, evaluacije i povratne informacije.
Uz to, naši konzultanti pomažu definirati ključne pokazatelje uspješnosti (KPI-jeve) koji pokazuju stvarne promjene u prodaji, komunikaciji ili učinkovitosti tima.
Na taj način dobivate konkretne podatke o napretku zaposlenika i povratu ulaganja u edukaciju.
Želite partnera za razvoj kompetencija i poslovnih vještina?
Best Practice je vaš pouzdani partner u razvoju ljudi, timova i organizacija. Kroz edukacije, coaching, consulting i keynote speaking povezujemo prodaju, leadership, digitalni marketing i umjetnu inteligenciju u jedinstven sustav rasta. Zatražite besplatan poziv i otkrijte koji program najbolje odgovara vašim ciljevima.
















