Vještine komunikacije i prodaje u privatnim zdravstvenim ustanovama
Pacijenti su vrlo osjetljiva skupina potrošača, a komunikacija s njima je delikatan posao koji zahtijeva puno razumijevanja, empatije i komunikacijske vještine. Na ovoj edukaciji naučit ćete najbolje prakse ovog zahtjevnog posla uz jasne instrukcije i praktične primjere. Uz malo truda ugovorit ćete više pregleda i terapija te unaprijediti zadovoljstvo pacijenta. Kompetencije i komunikacija su najbolji temelji za stabilan financijski rast i razvoj businessa! Nema razloga za odgađanje, vidimo se na edukaciji🚀
-
1. Uvod
-
2. Stav za dobar komunikacijski rezultat
-
3. Uvod u komunikaciju s pacijentom
-
4. Prodajno komunikacijski proces
-
5. Priprema za komunikaciju s pacijentom
-
6. Uspostava dobrih odnosa i 1. dojam
-
7. Orijentacija i informacija na početku procesa komunikacije
-
8. Pacijentova situacija i problemi
-
Alternativna metoda učenja i kviz (1. dio)
-
9. Prezentacije rješenja i argumentacija
-
9. Postizanje dogovora
-
10. Telefonska komunikacija
-
Alternativna metoda učenja i kviz (2. dio)
Edukacija je organizirana na način da Vas nauči kako komunicirati i raditi s pacijentima putem 2 najvažnija komunikacijska kanala:
- Telefonska komunikacija ☎
- Komunikacija licem u lice u ordinaciji👨⚕️🤵♂️
Izvod iz sadržaja edukacije:
✅ Kako otvoriti komunikacijski proces s pacijentom,
✅Kako odmah na početku komunikacije zaraditi pacijentovo povjerenje,
✅Kako putem telefona povećati stopu uspješnosti u dogovaranju dolaska ili 1. pregleda,
✅ Kako uspostaviti dobre odnose i zaraditi simpatije pacijenta,
✅ Kako razumjeti pacijentove boli, nezadovoljstva, želje i potrebe,
✅ Kako prezentirati moguća rješenja,
✅ Kako odgovoriti na teška pitanja,
✅ Kako zaključiti prodaju,
✅ Kako postići da nam se pacijenti vraćaju.
Pridružite nam se na edukaciji i savladajte ovu nezaobilaznu vještinu uz koju ćete unaprijediti zadovoljstvo pacijenata, zaposlenika i poboljšati financijski rezultat!
Što kažu polaznici
“Odlična edukacija napravljena kao kombinacija teorijskog dijela i praktičnog vježbanja uz preciznu korektivnu povratnu informaciju voditelja Petra Majstrovića. Čovjek je kao knjiga! Značajno smo unaprijedili prodajnu komunikaciju naših zaposlenika koji su sada opušteniji, stručniji i više motivirani u razgovoru s pacijentima. Preporuka svim ordinacijama koje žele bolji prodajni rezultat.”
Josip Kukuruzović
Direktor sektora prodaje
Poliklinika Identalia d.o.o.
Petar Majstrović
CEO, Head Consultant
5,0Ocjena instruktoraŠto je uključeno
- Video lekcije
- Tekstualne lekcije
- Vježbe prilagođene Vašim situacijama
- Kviz i akcijska pitanja za provjeru naučenog
- Stručni članci
- Prezentacijska skripta
- Dug period pristupa
- Mobile pristup
- Naknadna podrška trenera
- Diploma