Maloprodaja: Prvi dojam koji prodaje
Prodajni proces počinje onog trenutka kada kupac uđe u trgovinu, a vi kao prodavač “otvorite” komunikaciju s njim. Upravo taj trenutak često odlučuje – hoće li se kupac otvoriti komunikaciji ili zatvoriti.
Ova edukacija pomoći će vam da razvijete sigurnost i samopouzdanje te usvojite vještine za prirodan, nenametljiv i profesionalan početak razgovora. Tako ćete već na samom startu stvoriti atmosferu suradnje i povjerenja – a kupac će od prvog trenutka osjetiti da je u pravim rukama. Upravo u tom prvom trenutku kupac instinktivno procjenjuje – jeste li tu samo radi prodaje i zarade ili ste iskreno orijentirani na pomaganje i rješavanje njegovog problema. Tada on, potpuno nesvjesno, donosi odluku: nastaviti razgovor jer mu je koristan i vrijedan ili ga prekinuti jer mu se čini previše nametljiv pa čak i neugodan.
U tim sekundama stvaraju se uvjeti za daljnji tijek komunikacije – hoće li se razviti u prodajni razgovor koji vodi prema dogovoru ili će završiti kurtoaznim „hvala, doviđenja! Za tu propuštenu prodajnu priliku prodavači će često pkriviti kupca , a pravi razlog prekida razgovora krije upravo u lošem prvom dojmu.
O edukaciji
Na ovoj edukaciji naučit ćete kako započeti komunikaciju i ostaviti odličan 1. dojam na kupca🚀
Što ćete još dobiti
✅ Jasam i strukturirani pristup temi i učenje na praktičnim primjerima,
✅ Organizirani izravni kontakt s trenerom za pitanja i pomoć oko implementacije treninga,
Komentari polaznika


Petar Majstrović
CEO, Head Consultant
5,0Ocjena instruktoraŠto je uključeno
- Video lekcije
- Tekstualne lekcije
- Vježbe prilagođene Vašim situacijama
- Kviz i akcijska pitanja za provjeru naučenog
- Stručni članci
- Prezentacijska skripta
- Dug period pristupa
- Mobile pristup
- Naknadna podrška trenera
- Diploma