Maloprodaja: kako saznati i razumjeti želje i potrebe kupaca
“Ako niste otkrili potrebe i želje kupaca nemate mu što prodati.” Ova poznata prodajna istina jasno govori o važnosti ovog dijela razgovora koji se smatra centralom točkom ozbiljne prodaje. Na ovoj edukaciji naučit ćete kako sustavno pristupiti ovom izazovu i saznati sve detalje koji su Vam potrebni da bi ponudili optimalno prodajno rješenje i zaključili prodaju. Vrlo važno je razumjeti kako otkrivanje potreba ne smije kupca asocirati na informativni razgovor gdje prodavač pita, a kupac odgovara. Uvježban prodavač zna svoj posao, on kreira poticajnu poslovno-prijateljsku atmosferu koja uopće ne podsjeća na prodajnu.
O edukaciji
Na ovoj edukaciji naučit ćete kako u početnoj fazi prodaje saznati što kupci zaista žele, trebaju i u kojim oklonostima se njihove potrebe pojavljuju. Ove informaciju su Vam potrebne kako bi u sljedećoj fazi prodaje mogli ponuditi prilagođen proizvod ili prodajno rješenje.
Što ćete još dobiti
✅ Jasam i strukturirani pristup temi i učenje na praktičnim primjerima.
✅ Organizirani izravni kontakt s trenerom za pitanja i pomoć oko implementacije treninga.
Komentari polaznika
Petar Majstrović
CEO, Head Consultant
5,0Ocjena instruktoraŠto je uključeno
- Video lekcije
- Tekstualni sažetci
- Zadaci/Vježbe