Facebook™ i Instagram™ oglašavanje: početni 2023.

“Edukacija Facebook™ i Instagram™ oglašavanja u 2023. za početnike” pruža temeljno razumijevanje oglašavanja na društvenim mrežama kroz platforme Facebook i Instagram. Naučit ćete osnovne strategije za postavljanje i upravljanje kampanjama, ciljanje publike, kreativno kreiranje oglasa i copya te praćenje rezultata.

Medium
5 sati 15 minuta 479 Polaznika 4,97 (65) Početnička
69.00 99.00

Što ćete naučiti?

    Facebook™ i Instagram™ su kompleksne i velike oglašivačke platforme koje se kontinuirano mijenjaju. Ova edukacija odličan je izbor ako s učenjem želite krenuti na pravi način ili ako želite uskladiti Vaše kampanje s oglašivačkim preporukama i pravilima. Steći ćete razumijevanje osnovnih strategija, uključujući ciljanje relevantne publike, kreiranje privlačnih oglasa i prilagođenih copya, optimizaciju kampanja te analizu rezultata.

Kome je edukacija namijenjena

    Edukacija "Facebook™ i Instagram™ oglašavanje u 2023. za početnike" namijenjena je svima koji žele započeti s oglašavanjem ili unaprijediti svoje vještine oglašavanja na Facebooku i Instagramu. To uključuje pojedince koji vode vlastiti posao, digitalne marketinške početnike, vlasnike malih poduzeća, freelancere i sve koji žele iskoristiti potencijal ove dvije popularne društvene mreže za promociju proizvoda ili usluga.

Zašto Vam je potrebna ova edukacija

 

Facebook™ i Instagram™ su kompleksne i velike oglašivačke platforme koje se kontinuirano mijenjaju. Ova edukacija odličan je izbor ako s učenjem želite krenuti na pravi način i ako želite uskladiti Vaše kampanje s oglašivačkim preporukama i pravilima. Većina polaznika koji ulaze u svijet oglašavanja na Facebook™ i Instagram™ platformama ima 3 glavna izazova:

1️⃣ Kako savladati Facebook™ i Instagram™ tehnologiju koja izgleda zastrašujuće zbog velikog broja oglašivačkih opcija i kompleksnog interfacea?

2️⃣ Kako napisati copy (tekst oglasa) da budu zadovoljeni tehnički, komunikacijski, marketinški i drugi kriteriji?

3️⃣Kako napraviti atraktivne vizuale korištenjem besplatnih alata za obradu fotografija bez plaćanja usluge dizajnera?

Na ovoj edukaciji naučit ćete osmisliti, postaviti i pokrenuti profesionalne marketinške kampanje onako kako zahtijevaju pravila struke. Dodatno, naučit ćete optimizirati kampanje i izmjeriti njihov učinak (performance).

 


⭐ ….moram pohvaliti koliko je  u ovoj edukaciji sve dobro i razumljivo pojašnjeno, ….a samo izlaganje zanimljivo da se niti u kojem trenutku ne gubi fokus. Bravo!

Ivona

Ivona Prebanda

Teme edukacije

  • Facebook Business Manager, postavljanje i rad
  • Preduvjeti dobre kampanje
  • Kontrola Vašeg weba i landing pagea: alati i preporuke
  • 3 ključna segmenta uspješne kampanje
  • Arhitektura kampanje: kako strateški postaviti kampanju i odrediti ciljeve,
  • Vrste kampanja na Facebooku™ i Instagramu™ i kako odabrati najbolju u odnosu na cilj.
  • Copywriting: rad s formulama za pisanje tekstova
  • Vježba pisanja teksta (copya) oglasa, primjeri u praksi,
  • Kako odabrati pravi target i kako doći do idealne ciljne skupine,
  • Korisničko iskustvo
  • Facebookova pravila suglasnosti
  • Emojiji i Hashtagovi
  • Fotografije
  • Dizajniranje vizuala u Canvi
  • Odabir prikladne vrste oglasa i postavljanje
  • Rad s publikama
  • Custom publike
  • Odabir placemanta
  • Definiranje budžeta
  • Testiranje učinkovitosti i optimizacija
  • Česte greške

⭐⭐⭐⭐⭐ Kod Best Practice sam bio na dosta live i online radionica. To su:

  • Google Analytics: napredni
  • Facebook i Instagram oglašavanje: osnovni
  • Facebook i Instagram oglašavanje: napredni
  • Mailchimp
  • SEO
  • Gogle Ads s Vargom: napredni

Super su mi edukacije, predavači su stručni i često ih viđam po konferencijama. Najdraže od svega mi je jer mi ovakav tip edukacija od stručnih osoba uštedi masu vremena pa mogu istovremeno biti u više marketinških polja. Topla preporuka!

Patrick Zornada
InnMind Capital

69.00 99.00

Mišo Mlakić

5,0Ocjena instruktora
Jedan je od nekolicine Internet marketing stručnjaka koji je pokrenuo održavanje live seminara iz ovog područja. Radio je na različitim marketinškim projektima, suosnivač je 3 start-up kompanije i konzultant u više tvrtki. Krajem 2018. pokrenuo je svoj prepoznatljivi brand Digitalni Spartanac i lansirao 5 proizvoda od čega su 2 online tečaja i 3 software-a. Zadnjih nekoliko godina intenzivno održava radionice i seminare iz područja internet marketinga. Mišo Mlakić je diplomirani inženjer računarstva koji je diplomirao na zagrebačkom FER-u, a u online...
Saznaj više

Što je uključeno

  • Video fileovi
  • Prezentacijska skripta
  • Diploma
/
  • 1080p
  • 720p
  • 480p

Preporuke zadovoljnih klijenta

Česta pitanja polaznika o ovoj edukaciji

Ima više razloga, navodimo najvažnije:

Ovo je vremenski duga i sadržajno iznimno bogata edukacija koja ide duboko u temu FB&IG oglašavanja. Na kraju edukacije Vi ćete imati znanja i vještine za samostalnu izradu Meta kampanja po pravilima struke, preporukama i tips&tricksima našeg konzultanta.

Uključena je podrška, materijali za download, dodatni alati, kviz za provjeru naučenog i drugi sadržaji koji će Vam pomoći da savladate program na optimalan način. Ilustracije radi navodimo da su naši polaznici često iskusni i visoko stručni marketeri koji poznaju praktične probleme i od predavača traže odgovore na teška pitanja. Stoga su i naše edukacije koncipirane na taj način. Od početka razvoja ove edukacije ni jedno pitanje polaznika nije ostalo neodgovoreno.

Dodatni razlog zašto je ova edukacija bolja je njena prilagođenost načinu rada na lokalnim tržištima. Edukacije koje možete naći na engleskom jeziku, najčešće su prilagođene marketiranju upravo na globalnim tržištima. U tim situacijama algoritmi raspolažu ogromnim brojem podataka, budžeti su često visoki, a u publikama može biti npr. 100M ljudi. U našim okolnostima to najčešće nije tako. Naši budžeti i publike su relativno mali, a mi smo se tome i prilagodili. Stoga Best Practice edukacije daju odgovore na pitanje: “Kako raditi na globalnim, ali i mikro tržištima koja imaju manje korisnika nego jedan kvart u New Yorku ili Berlinu?”

Naša preporuka je da isprintate prezentacijsku skriptu za svaku edukaciju koju gledate. Dok gledate video zapišite sve što Vam je važno i pretvorite skriptu u alat za rad na kampanjama. Dodatno, pročitajte dodatne materijale ako su raspoloživi, provjeravajte naučeno putem integriranih testova ako su dostupni i pratite svoj napredak. Testovi će Vam pokazati koji postotak sadržaja ste usvojili, a mi Vam preporučujemo da se vraćate u video lekcije i učite sve dok ne postignete postotak uspješnosti na testovima od 90-95 %. Svaki naučeni detalj višestruko će Vam se vratiti na rezultatima.

Česta pitanja o platformi za kombinirano učenje.

Ako želite maksimum znanja trebate akademije (XL) i duže edukacije (L, M). Ako želite naučiti samo dio neke šire teme potražite kratku specijaliziranu edukaciju (S) 

Imamo 4 kategorije:

  • XL– akademije su najkvalitetniji i najopsežniji programi posvećeni jednoj temi. Sadrže početne i napredne module. Ako želite naučiti sve o nekoj temi to je za Vas.

  • Large – kolekcije više sličnih edukacija koje koje su namijenjene ili početnicima ili naprednima što je označeno u naslovima pojedinih edukacija. 

  • Medium-Jednodnevne edukacije koje obrađuju jednu cjelinu i traju do 6 sati.

  • Small-kratke i usko specijalizirane edukacije koje obrađuju užu temu ili dio neke vještine. Ako želite riješiti neki specifičan izazov ovo je za Vas. 

Sukladno trajanju određena je i cijena koja je iskazana za svaki edukaciju posebno.

Detaljnije informacije o nastavnom planu i programu, trajanju i cijeni potražite na stranici svake edukacije.

Dostupni su sljedeći način plaćanja:

  • Predračun
  • Internet bankarstvo 
  • Većina kreditnih i debitnih kartica
  • Google pay
  • Apple pay

Da. Kada stavite proizvod u košaricu sustav Vas pita jeste li pravna ili fizička osoba. Ovisno o odabiru generirat ćemo Vam ispravan račun.

Da. Kontaktirajte nas na [email protected] i napravit ćemo Vam posebnu ponudu.

Da. Kada stavite proizvod u košaricu označite opciju da ste osoba ili tvrtka sa sjedištem u inozemstvu. Tvrtke iz inozemstva najčešće plaćaju predračunom, ali je moguće i plaćanje karticama. Po uplati šaljemo Vam račun koji možete knjižiti kao trošak poslovanja.

Pristup edukacijama odobrava se na 12 mjeseci. U slučaju opravdane  potrebe pristup se može i produžiti.

Da. Dostupne su 2 vrste podrške:

  1. Za tehnička pitanja dostupna je e-mail i telefonska podrška
  2. Za pitanja povezana sa sadržajima edukacije dostupna je e-mail podrška.

Da. Uz to, edukacije možete pratiti i na 2 uređaja istovremeno. Na mobitelu npr. slušate i gledate video lekcije, a s desktopa pristupate skriptama, gdje preko linkova možete ulaziti u druge alate ili materijale za dodatni rad.

Brzina učenja je individualna stvar, ali možemo dati primjer. Ako edukacija traje u prosjeku 5 sati i ako učite 1 sat dnevno treba vam 5 dana za preslušavanje jedne edukacije.

Kasnije ćete vjerojatno ponovo gledati određena poglavlja, čitati dodatne materijale ili provjeravati naučeno putem kvizova što također uzima određeno vrijeme, ali je više nego korisno.

Edukacije uglavnom imaju postavljene testove, kvizove ili druge oblike provjere znanja. Oni nisu obavezni, ali mi ih preporučamo. Kada nakon jednog dijela edukacije naiđete na test pokušajte ga riješiti. Ako je rezultat zadovoljavajući nastavite s učenjem, a ako nije vratite se, naučite gradivo i ponovo pokrenite test.

Ovaj sistem će Vam motivirati da zaista naučite bolje i ostvarite maksimalnu korist id edukacije.

Dodatno, dostupne su Vam i statistike učenja.

Na Vaš zahtjev kreirat ćemo Vam Managerski paket. Uz ovu uslugu moći ćete pratiti uspješnost, aktivnosti i statistike učenja svakog zaposlenika pojedinačno.

Ovo je vrlo korisna funkcionalnost koja omogućava potpunu transparentnost procesa i rezultata učenja.

Da. Nakon uspješno završenog programa sustav će Vam ponuditi certifikat kojeg možete isprintati, prosljediti ili pohraniti.

Best Practice poslovne edukacije
5.0
Based on 44 reviews
powered by Google
Marijan Mikolcic
Marijan Mikolcic
10:01 27 May 24
The educations are excellent! I definitely recommend!
BPresent Design
BPresent Design
08:59 19 Apr 24
Everything was perfectly organized, even more than that. The atmosphere before, during and after the lecture was fantastic.If you want a quality lecture, you will certainly not go wrong with top-notch organization!Greetings and see you again soon!
Nataša Pevec
Nataša Pevec
08:20 19 Apr 24
It is difficult to rate someone who is truly the best in this area. Every recommendation for both beginners and more advanced in Google Ads. Mr. Varga explains everything in a simple and comprehensible way, he is happy to share his experiences and answer every question. Thank you. 🙂
Zoran Samardzic
Zoran Samardzic
09:32 11 Jan 24
I attended Google initial and advanced online education. All praise for the education system and support in case of possible questions. I got answers to all the questions and doubts I had in a short period of time. Everything went great. I highly recommend it to everyone.
Robert Sabljak
Robert Sabljak
16:37 05 Jan 24
I passed the Google Ads initial training and I can say that I am satisfied with the knowledge and the way Mr. Varga teaches.For every recommendation.
Luka Agic
Luka Agic
10:16 24 Jan 23
Excellent customer support and the content of the education is top notch!
Josip Mataga
Josip Mataga
20:06 09 Jan 23
Excellent combination of practice and theory. Simply surprised that we find time for details and at the same time we find the links for the basic sales settings. Super !
See All Reviews
js_loader

15

godina

s Vama

Lider u kvaliteti poslovnih edukacija

Best Practice je trenersko-konzultantska organizacija specijalizirana za razvoj kompetencija zaposlenika. Pomažemo organizacijama da prodaju i komuniciraju bolje, upravljaju lakše i vode svoje ljude na bolji način.
Kvaliteta nema alternativu stoga u svaki projekt ulažemo više energije, a isporučujemo veću vrijednost od uobičajene. Ponosimo se listom klijenta od gotovo 500 tvrtki od kojih su mnoge lideri u svojim industrijama. Hvala Vam na povjerenju i vidimo se na radionicama.

459

Klijenata u 9 zemalja

3266

Održanih radionica

18850

Zadovoljnih polaznika