Google™ oglašavanje: Eksperimenti-postavljanje i analiza

Kako biste testirali različite strategije oglašavanja potrebno je znati postaviti eksperimente u kampanjama. Također je potrebno naučiti analizirati rezultate eksperimenata kako biste mogli donositi informirane odluke za optimizaciju. Sve ovo naučit ćete u ovoj lekciji.

Small
1 hour 5 minuta 652 Polaznika 4,96 (50) Ekspertna
/
  • 1080p
  • 720p
  • 480p
35.00 50.00

Što ćete naučiti?

    U ovoj lekciji ćemo istražiti koncept eksperimenata u Google Ads platformi. Naučit ćete kako postaviti eksperimente kako biste testirali različite strategije oglašavanja i promjene u kampanjama. Također ćemo se baviti analizom rezultata eksperimenata kako biste mogli donositi informirane odluke za optimizaciju vaših kampanja. Ova lekcija će vam pružiti alate i znanje za efikasno testiranje i poboljšanje performansi vaših oglasa.

     


    Imam iza sebe stotine sati video tečajeva putem sajtova kao što su Lynda.com, CreativeLIVE...mogu reći da je gospodin Varga jedan od najboljih predavača koje sam imao prilike uživo ili virtualno gledati... on je kristalno jasan te jednostavan, a opet cijelo je predavanje u stanju učiniti zanimljivim, da ne prođe u onom nekom čistom, uštogljenom ozračju...mogu zaključiti da sam imao priliku slušati savjete te učiti od čovjeka koji je uistinu profesionalac što je velika čast u današnje vrijeme gdje se "stručnjaci" pojavaljuju na svakom uglu kao gljive poslije kiše. I naravno, ono što mi je se jako svidjelo su stvarni primjeri putem kojih smo mogli vidjeti koliko zapravo male stvari i sitnice su u stanju okrenuti cijelu igru u pozitivnom ili extremno negativnom smislu. Još jednom zahvaljujem na odličnom predavanju!. Puno uspjeha u daljnjem radu Vama te generalno Best Practice timu!

    Mario Kulaš

    Mario Kulaš, Agramservis, cross platform designer


    Interaktivna napredna Google Ads radionica s M. Vargom prošla je iznad očekivanja. Vrhunski predavač te odlična organizacija radionice od strane Best Practica! Sve informacije su up to date što je jako bitno ukoliko upravljate Google kampanjama...

    imam jasan fokus na ono što moram popraviti u svojim kampanjama, na teme koje moram detaljnije istražiti te sam sigurno uštedjela mjesece lutanja do pravih odgovora!

    Matea Frankulin, Marketing Manager, HUKI

Kome je edukacija namijenjena

    • Svima koji su pohađali Google Ads™ osnovnu edukaciju
    • Samoukim i iskusnijim Google Ads™ oglašivačima
    • Zaposlenicima digitalnih marketinških agencija

Predznanje

  • Ako nemate iskustva sa Google oglašavanjem preporučamo Vam da najprije završite edukaciju Google™Ads s Vargom za početnike.
35.00 50.00

Miroslav Varga

Google Ads Certified Trainer

5,0Ocjena instruktora
Miroslav Varga je jedan od nekolicine Google Ads Certified Trainer u Google Adriatics regiji s iskustvom rada na stotinama oglašivačkih kampanja. Certificirani je Google Ads individual i nositelj je GAIQ certifikata. Apsolvirao je dva poslijediplomska studija i radi kao CRM u tvrtki Escape. Računala i internet fascinirali su ga od kada ih je upoznao. Tu fascinaciju pokušava prenijeti polaznicima, ali ne “geekovski”, već vrlo dinamično, zanimljivo i s umjerenom dozom humora....
Saznaj više

Što je uključeno

  • Video lekcija
  • Tekstualni dodatci lekcijama
  • Podrška
/
  • 1080p
  • 720p
  • 480p

Preporuke zadovoljnih klijenta

Česta pitanja polaznika o ovoj edukaciji

Ima više razloga, navodimo najvažnije:

  • Ovo je vremenski iznimno  duga i sadržajno iznimno bogata edukacija koja ide duboko u temu Google oglašavanja. Ovo nije još jedna takozvana “teaser” edukacija koja će Vam ukazati na problem i ponuditi manji dio rješenja, a onda Vam ponuditi drugu, skuplju edukaciju. Best Practice edukacije imaju potpuno drugačiji koncept. One ulaze duboko u temu i apsolviraju je do kraja. Na kraju edukacije Vi ćete imati znanja i vještine za samostalnu izradu Google  Ads kampanja po pravilima struke, preporukama i Googlea i uz tips&tricks našeg konzultatanta.
  • Uključena je podrška, materijali za download, dodatni alati i drugi sadržaji koji će Vam pomoći da savladate program na način da možete raditi odlične kampanje potpuno samostalno. Naši polaznici su često iskusni i visoko stručni zaposlenici koji poznaju praktične probleme i od predavača traže odgovore na dubinska pitanja. U 15 godina razvoja ove edukacije ni jedno pitanje polaznika nije ostalo neodgovoreno.
  • Dodatni razlog zašto je ova edukacija bolja je njena prilagođenost načinu rada na lokalnim tržištima. Edukacije koje možete naći na engleskom jeziku, najčešće su prilagođene marketiranju upravo na globalnim ili velikim tržištima. U tim situacijama algoritmi raspolažu ogromnim brojem podataka, budžeti su često visoki, a u publikama može biti 50,80 ili 100M ljudi. U našim okolnostima to najčešće nije tako. Kada stranim konzultantima i predavačima spomenemo da dnevni budžet od 20€ za Google oglašavanje kod nas nije rijetkost, a publika može biti 50K ljudi  oni se tome čude i u dilemi su kako bi uopće, u tim uvjetima postavili dobru kampanju. Naše edukacije daju odgovore na pitanje: “Kako raditi na globalnim, ali i mikro tržištima koja imaju manje korisnika nego jedan kvart u New Yorku ili Berlinu?”

Edukacije u kolekciji imaju slične nazive, ali nisu iste. Svaka promjena koju je implementirao Google u nekom periodu, obrađena je u edukaciji snimljenoj u tom periodu. Naš predavač, Miroslav Varga uvodi te teme ili funkcionalnosti u edukacije nakon što ih je osobno istestirao. To je dokumentirano u različitim edukacijama. Također, slične teme u različitim su edukacijama potkrijepljene su drugačijim primjerima. U svakom slučaju, što više pogledate, više ćete znati.

Naša preporuka je da se krene od najnovije pa prema starijim edukacijama. Tako ćete moći u najkraćem roku pokrenuti nove ili unaprijediti postojeće kampanje prema najnovijim preporukama iz Googlea. Svaku temu o kojoj želite saznati više možete istražiti u sljedećoj dostupnoj verziji edukacije.

Naša preporuka je da isprintate prezentacijsku skriptu za svaku edukaciju koju gledate. Ukupno je dostupno 6 skripti. Dok gledate video zapišite sve što Vam je važno i pretvorite skriptu u alat za rad na kampanjama.

Česta pitanja o platformi za kombinirano učenje.

Ako želite maksimum znanja trebate akademije (XL) i duže edukacije (L, M). Ako želite naučiti samo dio neke šire teme potražite kratku specijaliziranu edukaciju (S) 

Imamo 4 kategorije:

  • XL– akademije su najkvalitetniji i najopsežniji programi posvećeni jednoj temi. Sadrže početne i napredne module. Ako želite naučiti sve o nekoj temi to je za Vas.

  • Large – kolekcije više sličnih edukacija koje koje su namijenjene ili početnicima ili naprednima što je označeno u naslovima pojedinih edukacija. 

  • Medium-Jednodnevne edukacije koje obrađuju jednu cjelinu i traju do 6 sati.

  • Small-kratke i usko specijalizirane edukacije koje obrađuju užu temu ili dio neke vještine. Ako želite riješiti neki specifičan izazov ovo je za Vas. 

Sukladno trajanju određena je i cijena koja je iskazana za svaki edukaciju posebno.

Detaljnije informacije o nastavnom planu i programu, trajanju i cijeni potražite na stranici svake edukacije.

Dostupni su sljedeći način plaćanja:

  • Predračun
  • Internet bankarstvo 
  • Većina kreditnih i debitnih kartica
  • Google pay
  • Apple pay

Da. Kada stavite proizvod u košaricu sustav Vas pita jeste li pravna ili fizička osoba. Ovisno o odabiru generirat ćemo Vam ispravan račun.

Da. Kontaktirajte nas na [email protected] i napravit ćemo Vam posebnu ponudu.

Da. Kada stavite proizvod u košaricu označite opciju da ste osoba ili tvrtka sa sjedištem u inozemstvu. Tvrtke iz inozemstva najčešće plaćaju predračunom, ali je moguće i plaćanje karticama. Po uplati šaljemo Vam račun koji možete knjižiti kao trošak poslovanja.

Pristup edukacijama odobrava se na 12 mjeseci. U slučaju opravdane  potrebe pristup se može i produžiti.

Da. Dostupne su 2 vrste podrške:

  1. Za tehnička pitanja dostupna je e-mail i telefonska podrška
  2. Za pitanja povezana sa sadržajima edukacije dostupna je e-mail podrška.

Da. Uz to, edukacije možete pratiti i na 2 uređaja istovremeno. Na mobitelu npr. slušate i gledate video lekcije, a s desktopa pristupate skriptama, gdje preko linkova možete ulaziti u druge alate ili materijale za dodatni rad.

Brzina učenja je individualna stvar, ali možemo dati primjer. Ako edukacija traje u prosjeku 5 sati i ako učite 1 sat dnevno treba vam 5 dana za preslušavanje jedne edukacije.

Kasnije ćete vjerojatno ponovo gledati određena poglavlja, čitati dodatne materijale ili provjeravati naučeno putem kvizova što također uzima određeno vrijeme, ali je više nego korisno.

Edukacije uglavnom imaju postavljene testove, kvizove ili druge oblike provjere znanja. Oni nisu obavezni, ali mi ih preporučamo. Kada nakon jednog dijela edukacije naiđete na test pokušajte ga riješiti. Ako je rezultat zadovoljavajući nastavite s učenjem, a ako nije vratite se, naučite gradivo i ponovo pokrenite test.

Ovaj sistem će Vam motivirati da zaista naučite bolje i ostvarite maksimalnu korist id edukacije.

Dodatno, dostupne su Vam i statistike učenja.

Na Vaš zahtjev kreirat ćemo Vam Managerski paket. Uz ovu uslugu moći ćete pratiti uspješnost, aktivnosti i statistike učenja svakog zaposlenika pojedinačno.

Ovo je vrlo korisna funkcionalnost koja omogućava potpunu transparentnost procesa i rezultata učenja.

Da. Nakon uspješno završenog programa sustav će Vam ponuditi certifikat kojeg možete isprintati, prosljediti ili pohraniti.

Best Practice poslovne edukacije
5.0
Based on 44 reviews
powered by Google
Marijan Mikolcic
Marijan Mikolcic
10:01 27 May 24
The educations are excellent! I definitely recommend!
BPresent Design
BPresent Design
08:59 19 Apr 24
Everything was perfectly organized, even more than that. The atmosphere before, during and after the lecture was fantastic.If you want a quality lecture, you will certainly not go wrong with top-notch organization!Greetings and see you again soon!
Nataša Pevec
Nataša Pevec
08:20 19 Apr 24
It is difficult to rate someone who is truly the best in this area. Every recommendation for both beginners and more advanced in Google Ads. Mr. Varga explains everything in a simple and comprehensible way, he is happy to share his experiences and answer every question. Thank you. 🙂
Zoran Samardzic
Zoran Samardzic
09:32 11 Jan 24
I attended Google initial and advanced online education. All praise for the education system and support in case of possible questions. I got answers to all the questions and doubts I had in a short period of time. Everything went great. I highly recommend it to everyone.
Robert Sabljak
Robert Sabljak
16:37 05 Jan 24
I passed the Google Ads initial training and I can say that I am satisfied with the knowledge and the way Mr. Varga teaches.For every recommendation.
Luka Agic
Luka Agic
10:16 24 Jan 23
Excellent customer support and the content of the education is top notch!
Josip Mataga
Josip Mataga
20:06 09 Jan 23
Excellent combination of practice and theory. Simply surprised that we find time for details and at the same time we find the links for the basic sales settings. Super !
See All Reviews
js_loader

15

godina

s Vama

Lider u kvaliteti poslovnih edukacija

Best Practice je trenersko-konzultantska organizacija specijalizirana za razvoj kompetencija zaposlenika. Pomažemo organizacijama da prodaju i komuniciraju bolje, upravljaju lakše i vode svoje ljude na bolji način.
Kvaliteta nema alternativu stoga u svaki projekt ulažemo više energije, a isporučujemo veću vrijednost od uobičajene. Ponosimo se listom klijenta od gotovo 500 tvrtki od kojih su mnoge lideri u svojim industrijama. Hvala Vam na povjerenju i vidimo se na radionicama.

459

Klijenata u 9 zemalja

3266

Održanih radionica

18850

Zadovoljnih polaznika