Google Analytics™ 4 edukacija
Google Analytics 4 donosi revoluciju u analizi podataka, omogućujući vam dublje razumijevanje ponašanja korisnika i donošenje preciznih, podatkovno utemeljenih odluka. Bilo da ste početnik ili iskusni stručnjak, ova edukacija vas vodi kroz GA4 funkcionalnosti u smjeru maksimalnog iskorištavanje njegovih mogućnosti. Uz naprednu integraciju i fokus na korisničkoj putanji, steći ćete uvide koji vam omogućuju optimizaciju marketinških kampanja i unapređenje cjenovnih i poslovnih strategija. Prijavite se i preuzmite potpunu kontrolu nad svojim kampanjama i podignite prodaju na višu razinu!
-
1. Uvod u Google Analytics 4
-
2. Kako radi Google Analytics?
-
3. Izvještaji GA4
-
4. Google Analytics admin sučelje
-
5. Osnovne postavke Google Analytics 4
-
6. Eventi & Konverzije
-
7. Publike
-
8. Google Analytics i eCommerce
-
9. Integracija GA4
-
10. Bonus: Pet važnih GA4 izvještaja za bolje marketinške rezultate i provjera znanja
Zašto Vam je potrebna ova edukacija
U današnjem digitalnom okruženju, razumijevanje ponašanja korisnika na vašoj web stranici ključno je za optimizaciju marketinških strategija i povećanje poslovnog uspjeha. Google Analytics 4 (GA4) predstavlja platformu za analizu podataka koja omogućava dublji uvid u ponašanje i interakcije korisnika.
Ova edukacija pruža sveobuhvatan vodič kroz funkcionalnosti GA4, prilagođen i početnicima, ali i naprednijim korisnicima. Naučit ćete kako učinkovito postaviti i konfigurirati GA4, razumjeti osnove praćenja događaja te izraditi prilagođena izvješća i nadzorne ploče. Ovi alati omogućit će vam precizno praćenje ključnih metrika i donošenje informiranih odluka temeljenih na stvarnim podacima.
Ako ste ozbiljan poduzetnik ili marketingaš zanimat će Vas…
- Koja marketinška ulaganja i aktivnosti osiguravaju uspjeh u prodaji i koliki je povrat na ulaganja po kanalima?!
- Koja su marketinška ulaganja promašaj koji treba izbjegavati?!
- Koji Vam je post na društvenim mrežama donio posjete, a koji konverzije?
- Koji newsletter je donio jako puno otvaranja, a koji jako puno kupovanja?
- Koji dio teksta na newsletteru je donio konverzije, a koji samo gledanje?
- Koje bi proizvode kupci u Vašem web shopu kupci rado kupili, ali ih ipak ne kupuju i zašto?
- S kojih portala, platformi ili općenito web stranica kupci dolaze na Vaš web, koje proizvode gledaju i kupuju, koje gledaju, a ne kupuju, kako se kreću po webu i gdje ga napuštaju?
Bez ovakvih podataka nije moguće kvalitetno upravljati ponudom i cijenama, niti je moguće dobro optimizirati kampanje. Zanimljivo je da su ovi podatci od Vas udaljeni samo nekoliko klikova i da su potpuno besplatni. Ono što Vi trebate je:
- Naučiti kako ih pronaći,
- kako ih protumačiti
- i kako ih koristiti kod optimizacije ponude s ciljem povećanja prodaje.
Bez obzira jeste li manager, marketinški stručnjak, web programer ili Vas jednostavno zanima više o ovoj temi, ovaj program će Vam osigurati znanje i vještine potrebne za korištenje velike snage ove platforme. Imat ćete mogućnost za donošenje odluka na temelju stvarnih podataka koje na Vašem webu ostavljaju posjetitelji i kupci. Google Analytics™ 4 je novi zamašnjak uspjeha Vaše prodaje stoga ne oklijevajte i prijavite se odmah….
Kome je edukacija namijenjena
- Vlasnicima i direktorima malih i srednjih poduzeća,
- Business developerima i nalitičarima,
- Zaposlenicima u marketingu i prodaji koji bi htjeli koristiti digitalne alate za razvoj poslovanja u svojim tvrtkama,
- Svima koji žele unaprijediti svoj posao i povećati prihode,
- Svima koji žele saznati više o ponašanju svojih kupaca,
- Budućim poduzetnicima,
- Studentima, poglavito ekonomije.
Što ćete još dobiti
- Mogućnost učenja na praktičnim primjerima iz različitih industrija.
- Podršku predavača nakon radionice
- Knjigu
- Prezentaciju
Teme radionice
Uvod u Google Analytics 4
- Što je Google Analytics?
- Razlika izmeđe GA-UA i GA4
- Zašto bih trebao što prije migrirati na G4
- Osnovna migracija sa GA-UA na GA4
Kako radi Google Analytics
- Kako funkcionira Google Analitika?
- Koncept Eventa u GA
- Google Tag Manager i GA
Izvještaji GA4
- Gdje se što nalazi?
- Izrada usporedbi
- Izvješća u stvarnom vremenu (Real time reports)
- Izvješća “Životnog ciklusa” (Life cycle reports)
- Izvješća korisnika (User reports)
- Skup izvješća (Library)
- Izrada vlastitih izvještaja
Google Analytics admin sučelje
- Postavke Računa & Imovine
- Poboljšano mjerenje
- Povezivanje GA4 na GA-UA
- Praćenje više domena (Cross Domain Tracking)
- Prilagođene dimenzije i metrike, Postavke korisnika
Osnovne postavke Google Analytics 4
- Inicijalno postavljanje Google Analitike – GA4
- Različiti načini vrednovanja konverzija
Eventi
- Što su eventi?
- Event – Upravljanje
- Event – Izrada prilagođenih Event-a
- Event – Povezanost sa konverzijama
Konverzije
- Što su konverzije?
- Praćenje konverzija
Parametri i dimenzije u GA4
Publike
Google Analytics i eCommerce
Integracija GA4
- Google Search Console
- Google Ads integracija
- Integracija sa Google Tag Managerom
- Ostale integracije
Tehnike analize puta kupaca
- Pathing
- Cohort
- Segment Overlap
- Funnels
- User Lifetime
- User Explorer
Metode rada
- Prezentacija i operativni rad na platformi.
- Primjeri iz različitih industrija
- Q&A,

Tomislav Lukić
Analytics & SEO konzultatnt i predavač
5,0Ocjena instruktoraŠto je uključeno
- Video lekcije
- Tekstualne lekcije
- Vježbe prilagođene Vašim situacijama
- Kviz i akcijska pitanja za provjeru naučenog
- Stručni članci
- Prezentacijska skripta
- Dug period pristupa
- Mobile pristup
- Naknadna podrška trenera
- Diploma