Google™Ads s Vargom za napredne oglašivače
⭐⭐⭐⭐⭐ Miro, javila je Jovana da joj se ulog u edukaciju vratio sljedeći dan na samo jednoj promjeni u postavkama kampanje:) Hvala puno, šaljem na edukaciju i ostale cure!
Ana Penović
CEO
Digitalna agencija Jasno&Glasno Zagreb
Ovu edukaciju najbolje opisuje gornja preporuka koja interpretirala rezultat. Program obiluje praktičnim savjetima i tips&tricksima koje nećete nigdje čuti i o kojima se ne govori na blogovima i You Tubeu. Program je rezultat iskustva stečenog u tisućama uspješnih kampanja, bezbroj provedenih eksperimenata na Google™ algoritmu te 15 godišnjeg kontinuiranog usavršavanja našeg predavača Miroslava Varge!
Priuštite sebi vrhunska znanja jer samo ona donose trajni i najbolji rezultat!
- Ekspertna
- 796
- 4 sati 57 minuta
- 30/10/2025
- Certificate of completion
- Ekspertna
- 796
- 4 sati 57 minuta
- 30/10/2025
- Certificate of completion
Što ćete naučiti?
- MCC račun
- Eksperimenti – postavljanje i analiza
- Strukturiranje računa za optimalni sadržaj (STAG, ALAG, IBAG)
- Kako koristiti predefinirane reporte za analizu publika
- Optimiziranje RSA oglasa
- Peel and stick metoda
- DSA Adgrupe/kampanje
- Što je Data Feed i kako ga postaviti/manipulirati
- Kontrola mogućeg potkradanja u display kampanjama
- Kako licitirati prvenstveno za prvu poziciju
- Kako popraviti svoj AdRank odnosno smanjiti cijenu klika
- Osnove izvještavanja Looker izvještajima
- Saznat ćete i što je novo u Google Ads sustavu koji se ažurira stotinama promjena godišnje

⭐⭐⭐⭐⭐ Imam iza sebe stotine sati gledanja video tečajeva putem sajtova kao što su Lynda.com, Creative LIVE...mogu reći da je gospodin Varga jedan od najboljih predavača koje sam imao prilike uživo ili virtualno gledati... on je kristalno jasan te jednostavan, a opet cijelo je predavanje u stanju učiniti zanimljivim, da ne prođe u onom nekom čistom, uštogljenom ozračju. Mogu zaključiti da sam imao priliku slušati savjete te učiti od čovjeka koji je uistinu profesionalac što je velika čast u današnje vrijeme gdje se "stručnjaci" pojavaljuju na svakom uglu kao gljive poslije kiše. I naravno, ono što mi je se jako svidjelo su stvarni primjeri putem kojih smo mogli vidjeti koliko zapravo male stvari i sitnice su u stanju okrenuti cijelu igru u pozitivnom ili extremno negativnom smislu.

Mario Kulaš,
Agramservis, cross platform designer
Kome je edukacija namijenjena
- Svima koji su pohađali Google Ads™ osnovnu edukaciju
- Samoukim i iskusnijim Google Ads™ oglašivačima
- Zaposlenicima digitalnih marketinških agencija
- Direktorima ili voditeljima marketinga
- Start up zajednici
- Managerima koji žele naučiti Google Ads™ kako bi mogli kontrolirati rad svoje digitalane agencije
- Svima koji žele unaprijediti svoj posao i povećati prihode
- Studentima, poglavito ekonomije i marketinga
Predznanje
- Za potpuno usvajanje sadržaja preporučamo Vam da najprije završite edukaciju Google™Ads s Vargom za početnike.
-
1. Uvod
Ovo je edukacija za Google™ Ads profesionalce koji ne prihvaćaju prosječnost nego od Googlea žele izvući maksimum mogućeg. Program je rezultat iskustva stečenog u tisućama uspješnih kampanja, bezbroj provedenih eksperimenata na Google™ algoritmu te 15 godišnjeg kontinuiranog usavršavanja našeg predavača Miroslava Varge! Ova napredna edukacija osmišljena je kako biste usavršili svoje vještine i ovladali sofisticiranim strategijama, optimizacijom kampanja i analizom rezultata kako biste postigli izvanredne rezultate u vašim digitalnim marketinškim nastojanjima.
-
2. Struktura i razlog upotrebe MCC računa
Ova lekcija će vas uputiti u strukturu i svrhu upotrebe MCC (My Client Center) računa u Google Ads platformi. Naučit ćete kako organizirati više oglasa i kampanja za različite klijente ili projekte, što je od ključnog značaja za efikasno upravljanje Google oglašavanjem na višestrukim računima.
-
3. Eksperimenti – postavljanje i analiza
U ovoj lekciji ćemo istražiti koncept eksperimenata u Google Ads platformi. Naučit ćete kako postaviti eksperimente kako biste testirali različite strategije oglašavanja i promjene u kampanjama. Također ćemo se baviti analizom rezultata eksperimenata kako biste mogli donositi informirane odluke za optimizaciju vaših kampanja. Ova lekcija će vam pružiti alate i znanje za efikasno testiranje i poboljšanje performansi vaših oglasa u Google Ads.
-
4. Strukturiranje računa za optimalni sadržaj (STAG, ALAG, IBAG)
U ovoj lekciji ćemo se fokusirati na strategije i tehnike strukturiranja računa u Google Ads platformi kako biste postigli optimalne rezultate u vezi s vašim sadržajem i oglasima.
-
5.-6. Kako koristiti predefinirane reporte za analizu publika, Report izbornik
U ovoj lekciji ćemo istražiti kako iskoristiti predefinirane izvještaje za analizu ciljane publike u okviru Google Ads platforme. Naučit ćete kako pristupiti i interpretirati ove izvještaje kako biste dobili dublje uvide u svoju publiku i optimizirali svoje oglašavanje.
-
7. Optimiziranje RSA oglasa
U ovoj lekciji ćemo istražiti kako optimizirati RSA (Responsive Search Ads) oglase u okviru Google Ads platforme. Naučit ćete strategije i tehniku za poboljšanje performansi RSA oglasa kroz prilagodbu naslova, opisa i ključnih riječi kako biste privukli više relevantnih posjetitelja i postigli bolje rezultate u oglašavanju.
-
8. Peel and stick metoda
U lekciji "Peel and stick metoda" ćemo istražiti pristup oglašavanju u digitalnom marketingu gdje se oglasi prilagođavaju korisnicima prema njihovim interesima i ponašanju, slično kao što "peel and stick" naljepnice prilijepljene na određeno područje. Naučit ćete kako primijeniti ovu metodu za personalizaciju oglasa i poboljšanje učinkovitosti kampanja.
-
9.-10. DSA Adgrupe-kampanje. Data feed i kako ga postaviti i manipulirati
U ovoj lekciji ćemo istražiti DSA Adgrupe-kampanje, kako koristiti DSA (Dynamic Search Ads) adgrupe unutar kampanja u Google Ads platformi. Naučit ćete kako organizirati ove dinamičke oglase, koristiti ključne riječi i strategije za ciljanje kako biste automatski generirali oglase na temelju sadržaja vaše web stranice, što olakšava upravljanje i održavanje kampanja te što je Data feed i kako ga postaviti i manipulirati.
-
11. Kontrola mogućeg potkradanja u display kampanjama
U lekciji "Kontrola mogućeg potkradanja u display kampanjama" naučit ćete kako identificirati i spriječiti neželjeni promet ili aktivnosti koji mogu utjecati na performanse vaših display oglasa.
-
12. Kako licitirati prvenstveno za prvu poziciju
U lekciji "Kako licitirati prvenstveno za prvu poziciju" naučit ćete strategije i taktike za postavljanje licitacija u digitalnom oglašavanju s ciljem osvajanja prve pozicije u rezultatima pretraživanja ili na web stranicama. Ova lekcija će vam pružiti smjernice kako pravilno licitirati i upravljati budžetom kako biste poboljšali vidljivost vaših oglasa i postigli bolje pozicije u tražilicama i na web stranicama.
-
13. Kako popraviti svoj adrank odnosno smanjiti cijenu klika
U lekciji "Kako popraviti svoj Ad Rank i smanjiti cijenu klika" naučit ćete strategije i taktike za poboljšanje vašeg Ad Ranka u Google Ads platformi kako biste smanjili cijenu klikova i postigli bolje pozicije za svoje oglase. Ova lekcija će vam pružiti smjernice kako optimizirati ključne riječi, kvalitetu oglasa i ciljanje kako biste postigli bolje rezultate u oglašavanju s manjim troškovima.
-
14. Bonus/Dodatak – puno dobrih savjeta, osnove izvještavanja Looker izvještajima
Puno dobrih savjeta savjeta i informacija o korištenju Data Studio platforme za izradu i analizu izvještaja. Ova lekcija će vam pomoći da bolje razumijete kako koristiti Data Studio za stvaranje vizualno privlačnih i informativnih izvještaja kako biste bolje pratili performanse vaših digitalnih kampanja.
Edukacija za iskusne oglašivače koji ne prihvaćaju prosječnost nego od Google™ Adsa traže maksimalni performance! Najbolji put do top kvalitete kampanja upravo je ova edukacija koja obiluje praktičnim savjetima i tips&tricksima koje nećete nigdje čuti i o kojima se ne govori na blogovima i You tubeu. Priuštite sebi najbolje obrazovanje jer samo ono može osigurati najbolji rezultat!
Komentari polaznika
⭐⭐⭐⭐⭐ Miro, javila je Jovana da joj se ulog u edukaciju vratio sljedeći dan na samo jednoj promjeni u postavkama kampanje:) Hvala puno, šaljem na edukaciju i ostale cure!

Ana Penović, owner at Jasno&Glasno
⭐⭐⭐⭐⭐ Interaktivna napredna Google Ads radionica s M. Vargom prošla je iznad očekivanja. Vrhunski predavač te odlična organizacija radionice od strane Best Practica! Sve informacije su up to date što je jako bitno ukoliko upravljate Google kampanjama…
imam jasan fokus na ono što moram popraviti u svojim kampanjama, na teme koje moram detaljnije istražiti te sam sigurno uštedjela mjesece lutanja do pravih odgovora!

Miroslav Varga
Google Ads Certified Trainer
5,0Ocjena instruktoraŠto je uključeno
- Stručni članci
- Video lekcije
- Tekstualne lekcije
- Prezentacijska skripta
- Stručni clanci
- Vježbe prilagođene vašim situacijama
- Kviz i akcijska pitanja
- Doživotni pristup i besplatna ažuriranja do 07/2026.
- Mobile pristup
- Naknadna podrska trenera
- Diploma
- Ekspertna
- 796
- 4 sati 57 minuta
- 30/10/2025
- Certificate of completion
Što kažu polaznici ove edukacije?
Patrick Zornada
Tomislav Šipuljak-Fatman Chef
Chef
Armin Zahirović
Digital marketing specialist, Representing Meta Ads In Europe |South Balkan| Meta Lead, Sarajevo , Bih
Šejla HaJrić
Digital Marketing Specialist | Copywriter, at Metis Software Solutions, Sarajevo, BiH
Matea Frankulin
Performance manager at Dentsu, Croatia
Kristian Belobrajdic
Digital Marketing Specialist | Marketing Project Coordinator at Spica Group
Selena Radović
Selena Radović Head of Digital at Media House Belgrade RS
Jelena Brkljač
Founder at Concept Smart Belgrade
Zoran Samardžić
General Manager at AD "Senta Promet" TP Europe, Apatin, Serbia
B Present Design Novi Sad
Marketing Director
Nataša Pevec
Marketing manager at Carwiz
Tomislav Z. Dujmović
Business Analyst / Enterprise Architect, Certified Project Manager, ICT Consultant at Quantum Zagreb
Patrick Zornada
Mirela Prša
Marketing & Business Operations Manager
Ana Penović
Owner at Jasno&Glasno
Mario Kulaš
Agramservis, cross platform designer
Česta pitanja polaznika o ovoj edukaciji
Edukacija je osmišljena tako da vam pruži logiku i razumijevanje teme, a zatim razvije praktične vještine koje možete primijeniti doslovno sutra na radnom mjestu.
Kroz različite metode – od video i tekstualnih lekcija, zadataka, kvizova, demonstracija i konkretnih primjera – vidjet ćete kako se vještine primjenjuju u stvarnim situacijama i kako ih možete implementirati u svoj posao.
Cilj je da ne učite napamet, već da razumijete principe koji stoje iza svake vještine i da ih odmah primjenite.
Trajanje edukacije ovisi o programu, ali većina ih se može završiti u roku od nekoliko sati do nekoliko tjedana.
Lekcije su dostupne 24/7, tako da možete učiti vlastitim tempom i kad vam to najviše odgovara.
Svaka edukacija ima jasno označenu razinu – početnička, srednje zahtjevna ili ekspertna – što vam može poslužiti kao vodič pri odabiru.
Dodatni vodič za odabir je sadržaj edukacije koji se nalazi na stranici svake pojedinačne edukacije.
Pročitajte sadržaj edukacije i ako već u praksi znate primjeniti većinu navedenog, vjerojatno ste kandidat za zahtjevniju.
Ako i dalje imate dilemu, slobodno nam se javite na [email protected].
Edukacija se sastoji od video i tekstualnih lekcija, praktičnih zadataka, testova, kvizova, dodatnih materijala, članaka i prezentacijskih skripti.
Sve je jasno podijeljeno u poglavlja, a svakom poglavlju pristupate jednim klikom.
Možete pratiti svoj napredak, ponovno pregledavati sadržaj i učiti vlastitim ritmom – bez vremenskih ograničenja.
Da. Nakon što uspješno završite sve lekcije i testove, dobit ćete Best Practice certifikat koji potvrđuje vaše novo stečeno znanje i vještine.
Certifikat možete preuzeti i podijeliti online ili priložiti svom životopisu.
Da. Sve online edukacije dostupne su 24/7, a pristupiti im možete s računala, tableta ili mobitela.
Sve što vam je potrebno je internetska veza – učite kad, gdje i koliko želite.
U svakom trenutku možete zatražiti podršku. Postoje 2 tipa Best Practice podrške, a obje funkcioniraju putem e-maila [email protected]
- Podrška predavača i konzultanata -za pitanja o sadržaju edukacije.
- Tehnička podrška – za tehnička pitanja.
Komentari klijenata i polaznika edukacija Best Practice
Imamo stotine preporuka zadovoljnih klijenata. Pogledajte neke od njih...
Sergio Galošić
Chairman of the Board
Krešimir Bojčić
CEO
dr. Danijela Hajdinjak Prihić
Ordinacija dentalne medicine Danijela Hajdinjak Prihić, vlasnica
Barbara Kolonjak, dr. dent. med.
vlasnica
Josip Kukuruzović
Direktor sektora prodaje
Ivana Vrkić
Business Assistant | Salvea Polyclinic
Patrick Zornada
Marila
Senior Associate-City of Zagreb
Tomislav Šipuljak-Fatman Chef
Chef
Armin Zahirović
Digital marketing specialist, Representing Meta Ads In Europe |South Balkan| Meta Lead, Sarajevo , Bih
Šejla HaJrić
Digital Marketing Specialist | Copywriter, at Metis Software Solutions, Sarajevo, BiH
Leila Krešić Jurić
Director North America, Croatian National Tourist Board
Selena Radović
Selena Radović Head of Digital at Media House Belgrade RS
Jelena Brkljač
Founder at Concept Smart Belgrade
Josip Mataga
Deputy Sales Director-Hrvatska kovnica novca, Zagreb,Hrvatska
Marin Jakičić
Computer Numerical Control Machinist
Nataša Pevec
Marketing manager at Carwiz
Tomislav Z. Dujmović
Business Analyst / Enterprise Architect, Certified Project Manager, ICT Consultant at Quantum Zagreb
Ivona Prebanda
Founder and director at POLPOLINA Digital Marketing & Consulting
Patrick Zornada
Mirela Prša
Marketing & Business Operations Manager
Zlatan Halilbegović
Life Coach | Sales Trainer | Author | Speaker
Luka
Export Area Manager at GEZE GmbH
Damir Krnić
CEO
Ana Penović
Owner at Jasno&Glasno
Mario Kulaš
Agramservis, cross platform designer
Zoran Pavletić
CEO
Ponosni smo na naše klijente od kojih su mnogi lideri u svojim industrijama
Autentični komentari polaznika na Googleu
i društvenim mrežama
















20
godina
s Vama
Lider u kvaliteti poslovnih edukacija
Kvaliteta nema alternativu stoga u svaki projekt ulažemo više energije, a isporučujemo veću vrijednost od uobičajene. Ponosimo se listom klijenta od gotovo 500 tvrtki od kojih su mnoge lideri u svojim industrijama. Hvala Vam na povjerenju i vidimo se na edukacijama.
459
Klijenata u 9 zemalja
3266
Održanih edukacija
18850
Zadovoljnih polaznika















