Google™Ads s Vargom: početni 2024.
Google Ads ima više od 10 funkcija koje se temelje na umjetnoj inteligenciji (DSA, RDA, GDN, RSA, SMART, PMAX, itd.). Ako ih ne postavite dobro, nećete izvući maksimalnu korist iz svojih kampanja. Kako je većina funkcija uvedena nedavno, nisu još temeljito opisane i dokumentirane. Jedini pravi način da saznate kako stvari u praksi funkcioniraju je da poslušate ovu edukaciju. Dobrodošli:)
-
1. Osnovni pojmovi
-
2. Kreiranje MCC računa i običnog računa u njima
-
3. Google Ads kampanje u tražilici
-
4. AI u Google Ads (DSA, SMART)
-
5. Kako pokrenuti Performance max (PMAX) kampanje
-
6. Pokretanje slikovne / display / banner kampanje (RDA)
-
7. Pokretanje Demand generation (ex Discovery) kampanje (oglasi u Gmailu i YouTubeu)
-
8. Osnove optimizacije kampanje prema postavljenim KPI
-
9. Koje izvještaje pratiti i kako ih tumačiti
-
10. Q/A & 6 Bonus dodataka
Zašto Vam je potrebna ova edukacija
Jeste li ovo Vi?
- Naučili ste dio Google Adsa, lansirate kampanje, ali niste zadovoljni rezultatom?
- Učili ste iz raznih izvora, ali niste imali priliku sustavno naučiti cijeli proces pripreme, postavljanja, optimizacije i kontrole?
- Određene funkcionalnosti slabo koristite jer ih ne poznate, a nemate ih vremena proučavati.
- Ponekad eksperimentirate s opcijama s kojima nemate iskustva žrtvujući budžet?
- Nadate se boljim rezultatima, ali oni dolaze sporo ili nikako?
Ako je nešto od navedenog točno, moguće je da ste upali u klasičnu zamku samoukih Google oglašivača. Radite na pola svojih mogućnosti i ne napredujete! Uz to, Googleu plaćate više nego što plaća Vaša konkurencija!
⛔️ Zaustavite rasipanje budžeta!
🔝Ova edukacija je rješenje i Vaš najbolji put prema kvalitetnom i profesionalnom oglašavanju. Ona je nastala kao rezultat petnaestogodišnjeg kontinuiranog usavršavanja i iskustva rada na tisućama kampanja. Izvodimo je gotovo 10 godina, a za nju imamo stotine preporuka zadovoljnih korisnika!
⭐⭐⭐⭐⭐ Miro, javila je Jovana da joj se ulog u edukaciju vratio sljedeći dan na samo jednoj promjeni u postavkama kampanje:) Hvala puno, šaljem na edukaciju i ostale cure!
Ana Penović, owner at Jasno&Glasno
Teme radionice
Izvod iz sadržaja edukacije:
- Određivanje lokacije na kojoj se oglas vidi
- Ispravna struktura kampanje
- Kako napisati dobar RSA oglas
- Što su proširenja oglasa (Assets) i kako ih postaviti
- Koji obuhvati ključnih riječi postoje i kako ih koristiti
- Pokretanje klasične search, DSA kampanje
- Pokretanje Demand generation kampanje
- Osnove optimizacije kampanje prema postavljenim KPI
- Kako naći koje pojmove korisnici pretražuju
- Kako saznati tko se još oglašava za “naše riječi”
- Koje izvještaje pratiti i kako ih tumačiti
- Primjeri najbolje prakse
Poseban dodatak
Google Ads ima više od 10 funkcija koje se temelje na umjetnoj inteligenciji (DSA, RDA, GDN, RSA, SMART, PMAX, itd.). Ako ih ne postavite na optimalan način, nećete izvući maksimalnu korist iz svojih kampanja. Kako je većina funkcija uvedena nedavno, nisu još temeljito opisane i dokumentirane. Jedini pravi način da saznate kako stvari u praksi funkcioniraju je da poslušate ovu edukaciju. Vidimo se…
I još nešto za top talente
🤩 Ako ste u kategoriji super naprednih oglašivača i puno toga znate preporučamo Vam Google Google Ads™ edukaciju za napredne korisnike. Provjerite na linku koliko poznajte sadržaje i teme.
Metode rada
- Prezentacija i operativni rad na Google Ads platformi
- Rad s pomoćnim online marketinškim alatima
- Q&A
⭐⭐⭐⭐⭐ Google Ads edukacija s Vargom je odlična! Pored općeg znanja o platformi i kako funkcioniše reklamiranje na Google Ads, također naučite mnogo “trikova” od jednog od najvećih stručnjaka u regionu. Također, sve pohvale i za Best Practice tim na profesionalnosti i brzim odgovorima.
Miroslav Varga
Google Ads Certified Trainer
5,0Ocjena instruktoraŠto je uključeno
- Video lekcije
- Prezentacija koja prati edukaciju
- Pregled i linkovi na pomoćne marketinške alate za analizu web destinacije
- Pregled i linkovi na pomoćne marketinške alate za istraživanje tržišta i pripremu kampanja
- Upute za određivanje Ad ranka
- Diploma o završenoj edukaciji s potpisom predavača
- E-mail podrška predavača