Google™Ads s Vargom za početnike i samouke
⭐⭐⭐⭐⭐
“Imam iza sebe stotine sati gledanja video tečajeva…mogu reći da je gospodin Varga jedan od najboljih predavača koje sam imao prilike uživo ili virtualno gledati…”
Mario Kulaš
Agram, Cross platform designer
Ovo je nezamjenjiva edukacija za početnike, samouke i ostale koji nisu imali priliku naučiti cijeli oglašivački proces prema pravilima struke, preporukama iz Googlea i uz savjete i trikove najcjenjenijeg, certificiranog Google trenera u regiji. Za nju imamo stotine preporuka, a mnogi iskusni oglašivači bi nakon ove edukacije znali reći: “Da smo bar za ovo znali prije!”
- Početnička
- 1368
- 4 sati 53 minuta
- 03/09/2025
- Certificate of completion
- Početnička
- 1368
- 4 sati 53 minuta
- 03/09/2025
- Certificate of completion
Što ćete naučiti?
- Naučit ćemo Vas da osmislite, pokrenete i vodite svoje kampanje po pravilima struke
- Otkrit ćemo Vam dobro čuvane tajne Google Ads marketinškog zanata koje ne možete naći u priručnicima i na besplatnim tečajevima
- Dat ćemo Vam mnoštvo praktičnih savjeta za Vaše situacije i iz Vaših industrija
- Dobit ćete naš Google Ads know-how koji je rezultat petnaestogodišnjeg učenja i iskustva rada na kampanjama. Nemojte učiti na svojim greškama! Učite na našim!
- Tu su i mnoge napredne i fine tuning Google Ads vještine
- Saznat ćete i što je novo u Google Ads sustavu koji se ažurira stotinama promjena godišnje
⭐⭐⭐⭐⭐ Imam iza sebe stotine sati gledanja video tečajeva putem sajtova kao što su Lynda.com, Creative LIVE...mogu reći da je gospodin Varga jedan od najboljih predavača koje sam imao prilike uživo ili virtualno gledati... on je kristalno jasan te jednostavan, a opet cijelo je predavanje u stanju učiniti zanimljivim, da ne prođe u onom nekom čistom, uštogljenom ozračju. Mogu zaključiti da sam imao priliku slušati savjete te učiti od čovjeka koji je uistinu profesionalac što je velika čast u današnje vrijeme gdje se "stručnjaci" pojavaljuju na svakom uglu kao gljive poslije kiše. I naravno, ono što mi je se jako svidjelo su stvarni primjeri putem kojih smo mogli vidjeti koliko zapravo male stvari i sitnice su u stanju okrenuti cijelu igru u pozitivnom ili extremno negativnom smislu.
Mario Kulaš
Agramservis, cross platform designer
Kome je edukacija namijenjena
- Ovo je edukacija za početnike, samouke I sve ostale koji do sada nisu imali priliku naučiti cijeli oglašivački proces prema pravilima i preporukama iz Google Ads™ sustava i marketinške struke
- Direktorima marketinga u tvrtkama koje traže nova tržišta i kupce
- Vlasnicima i managerima koji žele naučiti Google Ads kako bi mogli kontrolirati rad svoje digitalne agencije
- Svima koji žele unaprijediti svoj posao i povećati prihode od prodaje
- Studentima, poglavito ekonomije i marketinga

Predznanje
- Za praćenje edukacije dovoljna su osnovna znanja o korištenju računala.
-
1. Uvod i osnovni pojmovi u Google oglašavanju
Pregled osnovnih koncepata i pojmova u Google Ads oglašavanju.
-
1.1. Uvod i osnovni pojmovi u Google oglašavanju video lekcija
U ovom poglavlju obrađujemo pojmove i terminologiju koja se koristi u Google oglašavanju. Dodatno, obrađujemo i cijeli spektar alata za kontrolu web destinacije i određivanje Ad ranka. Google SERP Google Ads SEO Metrike Osnovni pojmovi Naši ciljevi Istraživanje tržišta Google alatima Provjera weba VBB Value Based Bidding za search VBB Value Based Bidding za GDN Alokacija proračuna-dobre prakse i savjeti Google Trends Ad Rank Siteliner web analiza
-
2. Kreiranje MCC računa i običnog računa u njima
U ovom poglavlju naučit ćete kako kreirati master account (MCC) i kako ga koristiti na ispravan način. Korištenje MCC accounta ima puno prednosti stoga preporučamo njegovo korištenje. Neke od najvažnijih su: 1. Služi kao krovni/kišobranski račun za upravljanje s više računa 2. Može biti temelj za plaćanje putem bankarske transakcije 3. Može biti dobar za agencijski ustroj i upravljanje računima 4. Najbrži je način povezivanja ili kreiranja novih računa 5. Mogu se prebacivati neki podaci iz računa u račun unutar MCC!
-
3. Google Ads kampanje u tražilici
U ovom poglavlju obrađujemo sljedeće teme: a) Ispravna struktura kampanje b) Određivanje lokacije na kojoj se oglas vidi c) Kako odabrati pravu publiku d) Što su proširenja oglasa i kako ih postaviti e) Kako napisati dobar oglas prema novim Google-ovim pravilima za RSA f) Koji obuhvati ključnih riječi postoje i kako ih koristiti
-
4. AI u Google Ads (DSA, SMART)
U ovom poglavlju obrađujemo osnove korištenja AI u Google Ads (DSA, SMART) DSA ili Dynamic search Ads su kampanje temeljene na AI&ML. Google ‘čita’ sadržaj sitea i ukoliko nečija pretraga odgovara sadržaju neke stranice unutar sitea, Google napiše oglas i odvede korisnika na najrelevantniji URL. Mi pišemo 2 općenita opisa (description). Kod DSA se mogu dodavati negativne riječi, ali sustav automatski isključuje one riječi koje su već exact u drugim kampanjama unutar istog računa.
-
5. Kako pokrenuti Performance max (PMAX) kampanje
U ovom poglavlju obrađujemo PMAX kampanje. Naučit ćete kako ih kreirati na ispravan način, a čut ćete i male tajne zanata i preporuke iz prakse. Performance max kampanje temelje svoje prikazivanje na ML. Služe za inkrementalni rast konverzija. Upitno je pokretanje PMAX ako je impression share < 25% Vrlo važno je prije pokretanja provjeriti točnost mjerenja konverzija jer inače neće raditi dobro. Bez mjerenja konverzija i bez barem jednog videa kampanja ne može biti pokrenuta. Konverzije se namještaju s GTM i/ili Google Analytics (GA 3 ili GA 4). Potrebno je pripremiti slike i video materijale prema uputama koje se nalaze na linku u prezentaciji u poglavlju 5.
-
6. Pokretanje slikovne / display / banner kampanje (RDA)
U ovom poglavlju naučit ćete kada i kako pokrenuti slikovnu / display / banner kampanju (RDA) Postoje situacije gdje korisnici ne pretražuju određeni pojam jer nikad nisu čuli za njega. U tom slučaju Google Search je potpuno bespomoćan. Tu mogu pomoći slikovni (banner) oglasi u GDN (Google display network) koji obuhvaćaju +90% internet korisnika. Također mogu pomoći TV, radio, OOH, ili FB/IG & influencer oglasi.
-
7. Pokretanje Demand generation (ex Discovery) kampanje (oglasi u Gmailu i YouTubeu)
U ovom poglavlju naučit ćete kako pokrenuti Demand generation (ex Discovery) kampanje te kako odabrati prikladan model, publike i konverzije.
-
8. Osnove optimizacije kampanje prema postavljenim KPI
Optimizacija treba ići prema ulaganju koje ostvaruje maksimizaciju ciljeva (Konverzija). Zato je točnost mjerenja presudna. U ovom poglavlju naučit ćete osnove optimizacije kampanje prema postavljenim KPI.
-
9. Koje izvještaje pratiti i kako ih tumačiti
U ovom poglavlju naučit ćete koje izvještaje trebate pratiti i kako ih ispravno tumačiti. To su: A. Clicks, Impressions, Cost, CTR, CONV. B. Auction insights report C. Change history report D. User location report E. Placement report/Search term report Ovi izvještaji također mogu poslužiti za kontrolu rada agencije/osobe koja vodi kampanju.
-
10. Q/A & 6 Bonus dodataka
Saznajte više o: -koliko vremena treba za upravljanje accountom, -što trebate raditi na dnevnoj, tjednoj i mjesečnoj bazi, -drugim važnim tips&tricksima Google Ads zanata. Uživajte u učenju:)
Zašto Vam je potrebna ova edukacija
Jeste li ovo Vi?
- Naučili ste dio Google Adsa, lansirate kampanje, ali niste zadovoljni rezultatom?
- Učili ste iz raznih izvora, ali niste imali priliku sustavno naučiti cijeli proces pripreme, postavljanja, optimizacije i kontrole?
- Određene funkcionalnosti slabo koristite jer ih ne poznate, a nemate ih vremena proučavati.
- Ponekad eksperimentirate s opcijama s kojima nemate iskustva žrtvujući budžet?
- Nadate se boljim rezultatima, ali oni dolaze sporo ili nikako?
Ako je nešto od navedenog točno, moguće je da ste upali u klasičnu zamku samoukih Google oglašivača. Radite na pola svojih mogućnosti i ne napredujete! Uz to, Googleu plaćate više nego što plaća Vaša konkurencija!
⛔️ Zaustavite rasipanje budžeta!
🔝Ova edukacija je rješenje i Vaš najbolji put prema kvalitetnom i profesionalnom oglašavanju. Ona je nastala kao rezultat petnaestogodišnjeg kontinuiranog usavršavanja i iskustva rada na tisućama kampanja. Izvodimo je gotovo 10 godina, a za nju imamo stotine preporuka zadovoljnih korisnika!
⭐⭐⭐⭐⭐ Miro, javila je Jovana da joj se ulog u edukaciju vratio sljedeći dan na samo jednoj promjeni u postavkama kampanje:) Hvala puno, šaljem na edukaciju i ostale cure!
Ana Penović, owner at Jasno&Glasno
Teme radionice
Izvod iz sadržaja edukacije:
- Određivanje lokacije na kojoj se oglas vidi
- Ispravna struktura kampanje
- Kako napisati dobar RSA oglas
- Što su proširenja oglasa (Assets) i kako ih postaviti
- Koji obuhvati ključnih riječi postoje i kako ih koristiti
- Pokretanje klasične search, DSA kampanje
- Pokretanje Demand generation kampanje
- Osnove optimizacije kampanje prema postavljenim KPI
- Kako naći koje pojmove korisnici pretražuju
- Kako saznati tko se još oglašava za “naše riječi”
- Koje izvještaje pratiti i kako ih tumačiti
- Primjeri najbolje prakse
Poseban dodatak
Google Ads ima više od 10 funkcija koje se temelje na umjetnoj inteligenciji (DSA, RDA, GDN, RSA, SMART, PMAX, itd.). Ako ih ne postavite na optimalan način, nećete izvući maksimalnu korist iz svojih kampanja. Kako je većina funkcija uvedena nedavno, nisu još temeljito opisane i dokumentirane. Jedini pravi način da saznate kako stvari u praksi funkcioniraju je da poslušate ovu edukaciju. Vidimo se…
I još nešto za top talente
🤩 Ako ste u kategoriji super naprednih oglašivača i puno toga znate preporučamo Vam Google Google Ads™ edukaciju za napredne korisnike. Provjerite na linku koliko poznajte sadržaje i teme.
Metode rada
- Prezentacija i operativni rad na Google Ads platformi
- Rad s pomoćnim online marketinškim alatima
- Q&A
⭐⭐⭐⭐⭐ Google Ads edukacija s Vargom je odlična! Pored općeg znanja o platformi i kako funkcioniše reklamiranje na Google Ads, također naučite mnogo “trikova” od jednog od najvećih stručnjaka u regionu. Također, sve pohvale i za Best Practice tim na profesionalnosti i brzim odgovorima.

Miroslav Varga
Google Ads Certified Trainer
5,0Ocjena instruktoraŠto je uključeno
- Stručni članci
- Video lekcije
- Tekstualne lekcije
- Prezentacijska skripta
- Stručni clanci
- Vježbe prilagođene vašim situacijama
- Kviz i akcijska pitanja
- Doživotni pristup i besplatna ažuriranja do 07/2026.
- Mobile pristup
- Naknadna podrska trenera
- Diploma
- Početnička
- 1368
- 4 sati 53 minuta
- 03/09/2025
- Certificate of completion


Patrick Zornada


Tomislav Šipuljak-Fatman Chef
Chef


Armin Zahirović
Digital marketing specialist, Representing Meta Ads In Europe |South Balkan| Meta Lead, Sarajevo , Bih


Šejla HaJrić
Digital Marketing Specialist | Copywriter, at Metis Software Solutions, Sarajevo, BiH


Kristian Belobrajdic
Digital Marketing Specialist | Marketing Project Coordinator at Spica Group


Selena Radović
Selena Radović Head of Digital at Media House Belgrade RS


Jelena Brkljač
Founder at Concept Smart Belgrade


Zoran Samardžić
General Manager at AD "Senta Promet" TP Europe, Apatin, Serbia


B Present Design Novi Sad
Marketing Director


Tina Gotovac
Marketing manager


Marin Jakičić
Computer Numerical Control Machinist


Nataša Pevec
Marketing manager at Carwiz


Tomislav Z. Dujmović
Business Analyst / Enterprise Architect, Certified Project Manager, ICT Consultant at Quantum Zagreb


Patrick Zornada


Mirela Prša
Marketing & Business Operations Manager


Ana Penović
Owner at Jasno&Glasno


Mario Kulaš
Agramservis, cross platform designer
Česta pitanja polaznika o ovoj edukaciji
Ima više razloga, navodimo najvažnije:
- Ovo je vremenski iznimno duga i sadržajno vrlo bogata edukacija koja ide duboko u temu Google oglašavanja. Ovo nije takozvani “teaser” tečaj koji daje dio rješenja. Best Practice ima potpuno drugačiji koncept. Edukacija ulazi duboko u temu i apsolvira je do kraja. Po završetku programa imat ćete znanja i vještine za samostalnu izradu Google Ads kampanja po pravilima struke i našeg konzultatanta.
- Uključena je podrška, materijali za download, dodatni alati i sadržaji koji će Vam pomoći da savladate program na način da možete raditi odlične kampanje potpuno samostalno. Naši polaznici su često iskusni i visoko stručni zaposlenici koji poznaju praktične probleme i od predavača traže i dobivaju odgovore na dubinska pitanja. U 15 godina razvoja ove edukacije ni jedno pitanje polaznika nije ostalo neodgovoreno.
- Dodatni razlog zašto je ova edukacija bolja je njena prilagođenost načinu rada na lokalnim tržištima. Edukacije koje možete naći na engleskom jeziku, najčešće su prilagođene marketiranju upravo na globalnim ili velikim tržištima. U tim situacijama algoritmi raspolažu ogromnim brojem podataka, budžeti su često visoki, a u publikama može biti i 100M ljudi. U našim okolnostima to najčešće nije tako. Naše edukacije daju odgovore na pitanje: “Kako raditi na globalnim, ali i mikro tržištima koja imaju manje korisnika nego jedan kvart u New Yorku ili Berlinu?”
Naša preporuka je da isprintate prezentacijsku skriptu. Dok gledate video zapišite sve što Vam je važno i pretvorite skriptu u personalizirani alat za rad na kampannjama.
Ako želite maksimum znanja trebate akademije (XL) i duže edukacije (L, M). Ako želite naučiti samo dio neke šire teme potražite kratku specijaliziranu edukaciju (S)
Imamo 4 kategorije:
XL– akademije su najkvalitetniji i najopsežniji programi posvećeni jednoj temi. Sadrže početne i napredne module. Ako želite naučiti sve o nekoj temi to je za Vas.
Large – kolekcije više sličnih edukacija koje koje su namijenjene ili početnicima ili naprednima što je označeno u naslovima pojedinih edukacija.
Medium-Jednodnevne edukacije koje obrađuju jednu cjelinu i traju do 6 sati.
Small-kratke i usko specijalizirane edukacije koje obrađuju užu temu ili dio neke vještine. Ako želite riješiti neki specifičan izazov ovo je za Vas.
Sukladno trajanju određena je i cijena koja je iskazana za svaki edukaciju posebno.
Detaljnije informacije o nastavnom planu i programu, trajanju i cijeni potražite na stranici svake edukacije ili nas kontaktirajte na [email protected]
Dostupni su sljedeći način plaćanja:
- Predračun
- Internet bankarstvo
- Većina kreditnih i debitnih kartica
- Google pay
- Apple pay
Da. Kada stavite proizvod u košaricu sustav Vas pita jeste li pravna ili fizička osoba. Ovisno o odabiru generirat ćemo Vam ispravan račun.
Pristup edukacijama odobrava se na 12 mjeseci. U slučaju opravdane potrebe pristup se može i produžiti.
Da. Dostupne su 2 vrste podrške:
- Za tehnička pitanja dostupna je e-mail i telefonska podrška
- Za pitanja povezana sa sadržajima edukacije dostupna je e-mail podrška.
Da. Uz to, edukacije možete pratiti i na 2 uređaja istovremeno. Na mobitelu npr. slušate i gledate video lekcije, a s desktopa pristupate skriptama, gdje preko linkova možete ulaziti u druge alate ili materijale za dodatni rad.
Edukacije uglavnom imaju postavljene testove, kvizove ili druge oblike provjere znanja. Oni nisu obavezni, ali mi ih preporučamo. Kada nakon jednog dijela edukacije naiđete na test pokušajte ga riješiti. Ako je rezultat zadovoljavajući nastavite s učenjem, a ako nije vratite se, naučite gradivo i ponovo pokrenite test.
Ovaj sistem će Vam motivirati da zaista naučite bolje i ostvarite maksimalnu korist id edukacije.
Dodatno, dostupne su Vam i statistike učenja.
Da. Nakon uspješno završenog programa sustav će Vam ponuditi certifikat kojeg možete isprintati, prosljediti ili pohraniti.
Komentari klijenata i polaznika edukacija
Imamo stotine preporuka zadovoljnih klijenata. Pogledajte neke od njih...


Sergio Galošić
Chairman of the Board


Krešimir Bojčić
CEO


dr. Danijela Hajdinjak Prihić
Ordinacija dentalne medicine Danijela Hajdinjak Prihić, vlasnica


Barbara Kolonjak, dr. dent. med.
vlasnica


Josip Kukuruzović
Direktor sektora prodaje


Ivana Vrkić
Business Assistant | Salvea Polyclinic


Patrick Zornada


Marila
Senior Associate-City of Zagreb


Tomislav Šipuljak-Fatman Chef
Chef


Armin Zahirović
Digital marketing specialist, Representing Meta Ads In Europe |South Balkan| Meta Lead, Sarajevo , Bih


Šejla HaJrić
Digital Marketing Specialist | Copywriter, at Metis Software Solutions, Sarajevo, BiH


Leila Krešić Jurić
Director North America, Croatian National Tourist Board


Selena Radović
Selena Radović Head of Digital at Media House Belgrade RS


Jelena Brkljač
Founder at Concept Smart Belgrade


Josip Mataga
Deputy Sales Director-Hrvatska kovnica novca, Zagreb,Hrvatska


Marin Jakičić
Computer Numerical Control Machinist


Nataša Pevec
Marketing manager at Carwiz


Tomislav Z. Dujmović
Business Analyst / Enterprise Architect, Certified Project Manager, ICT Consultant at Quantum Zagreb


Ivona Prebanda
Founder and director at POLPOLINA Digital Marketing & Consulting


Patrick Zornada


Mirela Prša
Marketing & Business Operations Manager

Zlatan Halilbegović
Life Coach | Sales Trainer | Author | Speaker


Luka
Export Area Manager at GEZE GmbH


Damir Krnić
CEO


Ana Penović
Owner at Jasno&Glasno


Mario Kulaš
Agramservis, cross platform designer


Zoran Pavletić
CEO
















20
godina
s Vama
Lider u kvaliteti poslovnih edukacija
Best Practice je trenersko-konzultantska organizacija specijalizirana za razvoj zaposlenika i optimizaciju poslovnih procesa. Pomažemo tvrtkama da unaprijede prodaju, komunikaciju i leadership, ali i da uvedu umjetnu inteligenciju (AI) u svoje poslovanje. Naš pristup kombinira razvoj ljudskih kompetencija i automatizaciju putem AI tehnologija, čime organizacijama omogućujemo mjerljive rezultate, veću učinkovitost i održiv rast.
Kvaliteta nema alternativu stoga u svaki projekt ulažemo više energije, a isporučujemo veću vrijednost od očekivane. Ponosimo se listom klijenta od 500+tvrtki od kojih su mnoge lideri u svojim industrijama. Hvala Vam na povjerenju i vidimo se na projektima i edukacijama.

500+
Klijenata u 9 zemalja

3000+
Održanih edukacija

20000+
Zadovoljnih polaznika