/usr/local/lsws/hosting/learnbp/html/wordpress/wp-content/themes/bestpractice/tutor/login.php

/usr/local/lsws/hosting/learnbp/html/wordpress/wp-content/themes/bestpractice/tutor/single-preview-lesson.php

Testovi i priprema web stranice za oglašavanje | Best Practice

Testovi i priprema web stranice za oglašavanje

/
  • 1080p
  • 720p
  • 480p

Ova lekcija će vas uputiti u strukturu i svrhu upotrebe MCC (My Client Center) računa u Google Ads platformi. Naučit ćete kako organizirati više oglasa i kampanja za različite klijente ili projekte, što je od ključnog značaja za efikasno upravljanje Google oglašavanjem na višestrukim računima.

U ovoj lekciji ćemo se dublje pozabaviti strukturom i potrebom za upotrebom MCC (My Client Center) računa u okviru Google Ads platforme. MCC račun predstavlja centralnu kontrolnu točku koja omogućava marketinškim agencijama, oglašivačima ili profesionalcima za digitalni marketing da efikasno upravljaju više odvojenih Google Ads računa za različite klijente ili projekte.

Kroz ovu lekciju, naučit ćete kako organizirati različite kampanje, oglase i ključne riječi za više klijenata ili projekata unutar jednog MCC računa. Razmotrit ćemo prednosti ovog pristupa, uključujući bolju kontrolu i preglednost nad troškovima oglašavanja, jednostavnije izvještavanje i optimizaciju kampanja za više računa iz jednog sučelja. Ova lekcija će vam pružiti ključne uvide i vještine potrebne za uspješno upravljanje Google oglašavanjem za više klijenata ili projekata.

Sljedeći