Google™Ads s Vargom: početni 2023.
Na ovoj radionici naučit ćete raditi kao profesionalci, onako kako to nalažu pravila struke, Google algoritam i naš predavač Miroslav Varga. Program pokriva cijeli proces od pripreme, preko pokretanja do optimizacije i kontrole učinka Vaših Google Ads kampanja. Uputit ćemo Vas u sve postupke i aktivnosti koji je potrebno obaviti da bi Vaše kampanje bile napravljene na kvalitetan način.
Dragi korisnici,
Obavještavamo Vas da je ova edukacija dostupna za kupnju isključivo kao dio kolekcije ili akademije (edukacije s oznakama L i XL).
Stoga Vam preporučujemo kupnju ovdje dostupne nove verziju iste edukacije koja sadrži ažurirane informacije, poboljšane materijale i dodatne resurse za efikasnije učenje. Hvala vam na razumijevanju i želimo Vam uspješan nastavak učenja!
Srdačno,
Vaš Best Practice
Dragi korisnici,
Obavještavamo Vas da je ova edukacija dostupna za kupnju isključivo kao dio kolekcije ili akademije (edukacije s oznakama L i XL).
Stoga Vam preporučujemo kupnju ovdje dostupne nove verziju iste edukacije koja sadrži ažurirane informacije, poboljšane materijale i dodatne resurse za efikasnije učenje. Hvala vam na razumijevanju i želimo Vam uspješan nastavak učenja!
Srdačno,
Vaš Best Practice
Što ćete naučiti?
- Naučit ćemo Vas da osmislite, pokrenete i vodite svoje kampanje po pravilima struke
- Otkrit ćemo Vam dobro čuvane tajne Google marketinga koje nećete naći u priručnicima i na besplatnim tečajevima
- Dat ćemo Vam mnoštvo praktičnih savjeta za Vaše situacije i iz Vaših industrija
- Dobit ćete naš Google Ads know-how koji je rezultat petnaestogodišnjeg učenja i iskustva rada na kampanjama.
- Dobit ćete mogućnost uštede jer ne morate učiti na svojim, već na našim greškama koje su davno plaćene:)
- Saznat ćete i što je novo u Google Ads sustavu koji se ažurira stotinama promjena godišnje
Kome je edukacija namijenjena
- Samoukim Google oglašivačima bez obzira na iskustvo
- Direktorima marketinga u tvrtkama koje traže nova tržišta i kupce
- Vlasnicima i managerima koji o Google Adsuma žele znati više kako bi mogli kontrolirati rad svoje digitalane agencije
- Svima koji žele unaprijediti svoj posao i/ili povećati prihode od prodaje
- Studentima, poglavito ekonomije i marketinga
-
1. Osnovni pojmovi
U ovoj cjelini obrađujemo sljedeće teme: Google Ads terminologija -Google SERP -Google Ads -SEO -Metrike Osnovni pojmovi -Naši ciljevi -Istraživanje tržišta Google alatima -Provjera weba -VBB Value Based Bidding za search -VBB Value Based Bidding za GDN -Alokacija proračuna-dobre prakse i savjeti -Google Trends -Ad Rank -Siteliner web analiza
-
2. Postavljanje MCC računa i običnog računa u njima.
-3 koraka za kreiranje Ads računa unutar MCC računa -Kreiranje 1. kampanje -Vrste kampanja -Campain settings -Keywords -Definiranje konverzija -Tips&tricks i fine campaign tunning
-
3. Google Ads kampanje u tražilici.
-Jednostavna struktura kampanje -Ispravna struktura kampanje -Dinamičke kampanje -Tips&tricks: zrcaljenje web strukture u kampanjama -Vrste kampanja prema svrhi i cilju -Vrste kampanja prema mreži prikazivanja -Određivanje lokacije na kojoj se oglas vidi
-
4. Kako odabrati pravu publiku.
-Ukratko o custom publikama -Tips&tricks u radu s publikama -Budget and bidding tips&tricks
-
5, 6. i 7. Proširenja oglasa, RSA, DKI, DSA, Performance max, Display kampanje
-Što su proširenja oglasa i kako ih postaviti -AdGrupe - organizacijske cjeline -RSA Responsive search ads -DKI -Vrste ključnih riječi u Ads sustavu -Kako napisati dobar oglas prema novim Googleovim pravilima za RSA -Koji obuhvati ključnih riječi postoje i kako ih koristiti -DSA kampanje -Kako pokrenuti Performance max. kampanje -Frequency caping tip an tricks -Pokretanje slikovne / display / banner kampanje
-
8. i 9. Discovery kampanje, Osnove optimizacije kampanje, KPI…
-Pokretanje Discovery kampanje (oglasi u Gmail i YT search) -Osnove optimizacije kampanje prema postavljenim KPI -Koje izvještaje pratiti i kako ih tumačiti -Kako identificirati pojmove koji korisnici zaista pretražuju -Kako saznati tko se još oglašava za “naše riječi” -Kako oglase plasirati samo u određeni You tube video -Primjeri najbolje prakse
Zašto Vam je potrebna ova edukacija
⭐⭐⭐⭐⭐ Miro, javila je Jovana da joj se ulog u edukaciju vratio sljedeći dan na samo jednoj promjeni u postavkama kampanje:) Hvala puno, šaljem na edukaciju i ostale cure!

Ana Penović, owner at Jasno&Glasno
Što ćete naučiti
- Naučit ćemo Vas da osmislite, pokrenete i vodite svoje kampanje po pravilima struke
- Otkrit ćemo Vam dobro čuvane tajne Google Ads marketinškog zanata koje ne možete naći u priručnicima i na besplatnim tečajevima
- Dat ćemo Vam mnoštvo praktičnih savjeta za Vaše situacije i iz Vaših industrija
- Dobit ćete naš Google Ads know-how koji je rezultat petnaestogodišnjeg učenja i iskustva rada na kampanjama. Nemojte učiti na svojim greškama! Učite na našim!
- Tu su i mnoge napredne i fine tuning Google Ads vještine
- Saznat ćete i što je novo u Google Ads sustavu koji se ažurira stotinama promjena godišnje
Kome je radionica namijenjena
- Samoukim Google oglašivačima bez obzira na iskustvo
- Direktorima marketinga u tvrtkama koje traže nova tržišta i kupce
- Vlasnicima i managerima koji žele naučiti Google Ads kako bi mogli kontrolirati rad svoje digitalane agencije
- Svima koji žele unaprijediti svoj posao i/ili povećati prihode od prodaje
- Studentima, poglavito ekonomije i marketinga
Teme radionice
- Određivanje lokacije na kojoj se oglas vidi
- Ispravna struktura kampanje
- Kako napisati dobar RSA oglas
- Što su proširenja oglasa (Assets) i kako ih postaviti
- Koji obuhvati ključnih riječi postoje i kako ih koristiti
- Pokretanje klasične search, DSA kampanje
- Performance max. kampanje
- Pokretanje slikovne / display / banner kampanje
- Pokretanje Discovery kampanje (oglasi u Gmail i YT search)
- Osnove optimizacije kampanje prema postavljenim KPI
- Kako identificirati pojmove koji korisnici zaista pretražuju
- Kako saznati tko se još oglašava za “naše riječi”
- Kako iskoristiti mail adrese koje imamo u svojoj bazi
- Kako oglase plasirati samo u određeni Youtube video
- Koje izvještaje pratiti i kako ih tumačiti
- Primjeri najbolje prakse
Metode rada
- Prezentacija i operativni rad na Google Ads platformi
- Rad s pomoćnim online marketinškim alatima
- Q&A
⭐⭐⭐⭐⭐ Google Ads edukacija s Vargom je odlična! Pored općeg znanja o platformi i kako funkcioniše reklamiranje na Google Ads, također naučite mnogo “trikova” od jednog od najvećih stručnjaka u regionu. Također, sve pohvale i za Best Practice tim na profesionalnosti i brzim odgovorima.
Miroslav Varga
Google Ads Certified Trainer
5,0Ocjena instruktoraŠto je uključeno
- Video lekcije
- Prezentacija
- Diploma o završenoj edukaciji
Dragi korisnici,
Obavještavamo Vas da je ova edukacija dostupna za kupnju isključivo kao dio kolekcije ili akademije (edukacije s oznakama L i XL).
Stoga Vam preporučujemo kupnju ovdje dostupne nove verziju iste edukacije koja sadrži ažurirane informacije, poboljšane materijale i dodatne resurse za efikasnije učenje. Hvala vam na razumijevanju i želimo Vam uspješan nastavak učenja!
Srdačno,
Vaš Best Practice
Preporuke zadovoljnih klijenta
Patrick Zornada
Tomislav Šipuljak-Fatman Chef
Chef
Armin Zahirović
Digital marketing specialist, Representing Meta Ads In Europe |South Balkan| Meta Lead, Sarajevo , Bih
Šejla HaJrić
Digital Marketing Specialist | Copywriter, at Metis Software Solutions, Sarajevo, BiH
Kristian Belobrajdic
Digital Marketing Specialist | Marketing Project Coordinator at Spica Group
Selena Radović
Selena Radović Head of Digital at Media House Belgrade RS
Jelena Brkljač
Founder at Concept Smart Belgrade
Zoran Samardžić
General Manager at AD "Senta Promet" TP Europe, Apatin, Serbia
B Present Design Novi Sad
Marketing Director
Tina Gotovac
Marketing manager
Marin Jakičić
Computer Numerical Control Machinist
Nataša Pevec
Marketing manager at Carwiz
Tomislav Z. Dujmović
Business Analyst / Enterprise Architect, Certified Project Manager, ICT Consultant at Quantum Zagreb
Mirela Prša
Marketing & Business Operations Manager
Ana Penović
Owner at Jasno&Glasno
Mario Kulaš
Agramservis, cross platform designer
Tomislav Lukić
CEO
Česta pitanja polaznika o ovoj edukaciji
Ima više razloga, navodimo najvažnije:
- Ovo je vremenski duga i sadržajno iznimno bogata edukacija koja ide duboko u temu. Osmišljena je na praktičan i upotrebljiv način i obiluje primjerima stvarnih situacija. Po završetku edukacije Vi ćete imati znanja i vještine koje ćete moći sljedeći dan iskoristiti na poslu kako bi unaprijedili svoj financijski rezultat.
- Uključena je podrška, materijali za download, dodatni alati i drugi sadržaji koji će Vam pomoći da savladate program na što lakši način.
Naša preporuka je da krenete od početka i da ne preskačete lekcije pa čak i kad znate temu. Ako edukacija ima tekstualne dodatke lekcijama najprije pročitajte tekst, a tek onda idite na video lekciju. Polaznici najčešće rade obrnuto što nije dobro.
Naša preporuka je da isprintate prezentacijsku skriptu ako je uključena. Dok gledate video zapišite sve što Vam je važno i pretvorite skriptu u personalizirani alat za učenje i primjenu.
Ako želite maksimum znanja trebate akademije (XL) i duže edukacije (L, M). Ako želite naučiti samo dio neke šire teme potražite kratku specijaliziranu edukaciju (S)
Imamo 4 kategorije:
XL– akademije su najkvalitetniji i najopsežniji programi posvećeni jednoj temi. Sadrže početne i napredne module. Ako želite naučiti sve o nekoj temi to je za Vas.
Large – kolekcije više sličnih edukacija koje koje su namijenjene ili početnicima ili naprednima što je označeno u naslovima pojedinih edukacija.
Medium-Jednodnevne edukacije koje obrađuju jednu cjelinu i traju do 6 sati.
Small-kratke i usko specijalizirane edukacije koje obrađuju užu temu ili dio neke vještine. Ako želite riješiti neki specifičan izazov ovo je za Vas.
Sukladno trajanju određena je i cijena koja je iskazana za svaki edukaciju posebno.
Detaljnije informacije o nastavnom planu i programu, trajanju i cijeni potražite na stranici svake edukacije ili nas kontaktirajte na [email protected]
Dostupni su sljedeći način plaćanja:
- Predračun
- Internet bankarstvo
- Većina kreditnih i debitnih kartica
- Google pay
- Apple pay
Da. Kada stavite proizvod u košaricu sustav Vas pita jeste li pravna ili fizička osoba. Ovisno o odabiru generirat ćemo Vam ispravan račun.
Pristup edukacijama odobrava se na 12 mjeseci. U slučaju opravdane potrebe pristup se može i produžiti.
Da. Dostupne su 2 vrste podrške:
- Za tehnička pitanja dostupna je e-mail i telefonska podrška
- Za pitanja povezana sa sadržajima edukacije dostupna je e-mail podrška.
Da. Uz to, edukacije možete pratiti i na 2 uređaja istovremeno. Na mobitelu npr. slušate i gledate video lekcije, a s desktopa pristupate skriptama, gdje preko linkova možete ulaziti u druge alate ili materijale za dodatni rad.
Edukacije uglavnom imaju postavljene testove, kvizove ili druge oblike provjere znanja. Oni nisu obavezni, ali mi ih preporučamo. Kada nakon jednog dijela edukacije naiđete na test pokušajte ga riješiti. Ako je rezultat zadovoljavajući nastavite s učenjem, a ako nije vratite se, naučite gradivo i ponovo pokrenite test.
Ovaj sistem će Vam motivirati da zaista naučite bolje i ostvarite maksimalnu korist id edukacije.
Dodatno, dostupne su Vam i statistike učenja.
Da. Nakon uspješno završenog programa sustav će Vam ponuditi certifikat kojeg možete isprintati, prosljediti ili pohraniti.
Komentari klijenata i polaznika edukacija
Imamo stotine preporuka zadovoljnih klijenata. Pogledajte neke od njih...
Sergio Galošić
Chairman of the Board
Krešimir Bojčić
CEO
dr. Danijela Hajdinjak Prihić
Ordinacija dentalne medicine Danijela Hajdinjak Prihić, vlasnica
Barbara Kolonjak, dr. dent. med.
vlasnica
Josip Kukuruzović
Direktor sektora prodaje
Ivana Vrkić
Business Assistant | Salvea Polyclinic
Patrick Zornada
Marila
Senior Associate-City of Zagreb
Tomislav Šipuljak-Fatman Chef
Chef
Armin Zahirović
Digital marketing specialist, Representing Meta Ads In Europe |South Balkan| Meta Lead, Sarajevo , Bih
Šejla HaJrić
Digital Marketing Specialist | Copywriter, at Metis Software Solutions, Sarajevo, BiH
Leila Krešić Jurić
Director North America, Croatian National Tourist Board
Selena Radović
Selena Radović Head of Digital at Media House Belgrade RS
Jelena Brkljač
Founder at Concept Smart Belgrade
Josip Mataga
Deputy Sales Director-Hrvatska kovnica novca, Zagreb,Hrvatska
Marin Jakičić
Computer Numerical Control Machinist
Nataša Pevec
Marketing manager at Carwiz
Tomislav Z. Dujmović
Business Analyst / Enterprise Architect, Certified Project Manager, ICT Consultant at Quantum Zagreb
Ivona Prebanda
Founder and director at POLPOLINA Digital Marketing & Consulting
Patrick Zornada
Mirela Prša
Marketing & Business Operations Manager
Zlatan Halilbegović
Life Coach | Sales Trainer | Author | Speaker
Luka
Export Area Manager at GEZE GmbH
Damir Krnić
CEO
Ana Penović
Owner at Jasno&Glasno
Mario Kulaš
Agramservis, cross platform designer
Zoran Pavletić
CEO
















20
godina
s Vama
Lider u kvaliteti poslovnih edukacija
Best Practice je trenersko-konzultantska organizacija specijalizirana za razvoj zaposlenika i optimizaciju poslovnih procesa. Pomažemo tvrtkama da unaprijede prodaju, komunikaciju i leadership, ali i da uvedu umjetnu inteligenciju (AI) u svoje poslovanje. Naš pristup kombinira razvoj ljudskih kompetencija i automatizaciju putem AI tehnologija, čime organizacijama omogućujemo mjerljive rezultate, veću učinkovitost i održiv rast.
Kvaliteta nema alternativu stoga u svaki projekt ulažemo više energije, a isporučujemo veću vrijednost od očekivane. Ponosimo se listom klijenta od 500+tvrtki od kojih su mnoge lideri u svojim industrijama. Hvala Vam na povjerenju i vidimo se na projektima i edukacijama.
500+
Klijenata u 9 zemalja
3000+
Održanih edukacija
20000+
Zadovoljnih polaznika