Google™Ads s Vargom za napredne oglašivače
⭐⭐⭐⭐⭐ Miro, javila je Jovana da joj se ulog u edukaciju vratio sljedeći dan na samo jednoj promjeni u postavkama kampanje:) Hvala puno, šaljem na edukaciju i ostale cure!
Ana Penović
CEO
Digitalna agencija Jasno&Glasno Zagreb
Ovu edukaciju najbolje opisuje gornja preporuka koja interpretirala rezultat. Program obiluje praktičnim savjetima i tips&tricksima koje nećete nigdje čuti i o kojima se ne govori na blogovima i You Tubeu. Program je rezultat iskustva stečenog u tisućama uspješnih kampanja, bezbroj provedenih eksperimenata na Google™ algoritmu te 15 godišnjeg kontinuiranog usavršavanja našeg predavača Miroslava Varge!
Priuštite sebi vrhunska znanja jer samo ona donose trajni i najbolji rezultat!
- Ekspertna
- 794
- 4 sati 57 minuta
- 03/09/2025
- Certificate of completion
- Ekspertna
- 794
- 4 sati 57 minuta
- 03/09/2025
- Certificate of completion
Što ćete naučiti?
- MCC račun
- Eksperimenti – postavljanje i analiza
- Strukturiranje računa za optimalni sadržaj (STAG, ALAG, IBAG)
- Kako koristiti predefinirane reporte za analizu publika
- Optimiziranje RSA oglasa
- Peel and stick metoda
- DSA Adgrupe/kampanje
- Što je Data Feed i kako ga postaviti/manipulirati
- Kontrola mogućeg potkradanja u display kampanjama
- Kako licitirati prvenstveno za prvu poziciju
- Kako popraviti svoj AdRank odnosno smanjiti cijenu klika
- Osnove izvještavanja Looker izvještajima
- Saznat ćete i što je novo u Google Ads sustavu koji se ažurira stotinama promjena godišnje
⭐⭐⭐⭐⭐ Imam iza sebe stotine sati gledanja video tečajeva putem sajtova kao što su Lynda.com, Creative LIVE...mogu reći da je gospodin Varga jedan od najboljih predavača koje sam imao prilike uživo ili virtualno gledati... on je kristalno jasan te jednostavan, a opet cijelo je predavanje u stanju učiniti zanimljivim, da ne prođe u onom nekom čistom, uštogljenom ozračju. Mogu zaključiti da sam imao priliku slušati savjete te učiti od čovjeka koji je uistinu profesionalac što je velika čast u današnje vrijeme gdje se "stručnjaci" pojavaljuju na svakom uglu kao gljive poslije kiše. I naravno, ono što mi je se jako svidjelo su stvarni primjeri putem kojih smo mogli vidjeti koliko zapravo male stvari i sitnice su u stanju okrenuti cijelu igru u pozitivnom ili extremno negativnom smislu.
Mario Kulaš,
Agramservis, cross platform designer
Kome je edukacija namijenjena
- Svima koji su pohađali Google Ads™ osnovnu edukaciju
- Samoukim i iskusnijim Google Ads™ oglašivačima
- Zaposlenicima digitalnih marketinških agencija
- Direktorima ili voditeljima marketinga
- Start up zajednici
- Managerima koji žele naučiti Google Ads™ kako bi mogli kontrolirati rad svoje digitalane agencije
- Svima koji žele unaprijediti svoj posao i povećati prihode
- Studentima, poglavito ekonomije i marketinga

Predznanje
- Za potpuno usvajanje sadržaja preporučamo Vam da najprije završite edukaciju Google™Ads s Vargom za početnike.
-
1. Uvod
Ovo je edukacija za Google™ Ads profesionalce koji ne prihvaćaju prosječnost nego od Googlea žele izvući maksimum mogućeg. Program je rezultat iskustva stečenog u tisućama uspješnih kampanja, bezbroj provedenih eksperimenata na Google™ algoritmu te 15 godišnjeg kontinuiranog usavršavanja našeg predavača Miroslava Varge! Ova napredna edukacija osmišljena je kako biste usavršili svoje vještine i ovladali sofisticiranim strategijama, optimizacijom kampanja i analizom rezultata kako biste postigli izvanredne rezultate u vašim digitalnim marketinškim nastojanjima.
-
2. Struktura i razlog upotrebe MCC računa
Ova lekcija će vas uputiti u strukturu i svrhu upotrebe MCC (My Client Center) računa u Google Ads platformi. Naučit ćete kako organizirati više oglasa i kampanja za različite klijente ili projekte, što je od ključnog značaja za efikasno upravljanje Google oglašavanjem na višestrukim računima.
-
3. Eksperimenti – postavljanje i analiza
U ovoj lekciji ćemo istražiti koncept eksperimenata u Google Ads platformi. Naučit ćete kako postaviti eksperimente kako biste testirali različite strategije oglašavanja i promjene u kampanjama. Također ćemo se baviti analizom rezultata eksperimenata kako biste mogli donositi informirane odluke za optimizaciju vaših kampanja. Ova lekcija će vam pružiti alate i znanje za efikasno testiranje i poboljšanje performansi vaših oglasa u Google Ads.
-
4. Strukturiranje računa za optimalni sadržaj (STAG, ALAG, IBAG)
U ovoj lekciji ćemo se fokusirati na strategije i tehnike strukturiranja računa u Google Ads platformi kako biste postigli optimalne rezultate u vezi s vašim sadržajem i oglasima.
-
5.-6. Kako koristiti predefinirane reporte za analizu publika, Report izbornik
U ovoj lekciji ćemo istražiti kako iskoristiti predefinirane izvještaje za analizu ciljane publike u okviru Google Ads platforme. Naučit ćete kako pristupiti i interpretirati ove izvještaje kako biste dobili dublje uvide u svoju publiku i optimizirali svoje oglašavanje.
-
7. Optimiziranje RSA oglasa
U ovoj lekciji ćemo istražiti kako optimizirati RSA (Responsive Search Ads) oglase u okviru Google Ads platforme. Naučit ćete strategije i tehniku za poboljšanje performansi RSA oglasa kroz prilagodbu naslova, opisa i ključnih riječi kako biste privukli više relevantnih posjetitelja i postigli bolje rezultate u oglašavanju.
-
8. Peel and stick metoda
U lekciji "Peel and stick metoda" ćemo istražiti pristup oglašavanju u digitalnom marketingu gdje se oglasi prilagođavaju korisnicima prema njihovim interesima i ponašanju, slično kao što "peel and stick" naljepnice prilijepljene na određeno područje. Naučit ćete kako primijeniti ovu metodu za personalizaciju oglasa i poboljšanje učinkovitosti kampanja.
-
9.-10. DSA Adgrupe-kampanje. Data feed i kako ga postaviti i manipulirati
U ovoj lekciji ćemo istražiti DSA Adgrupe-kampanje, kako koristiti DSA (Dynamic Search Ads) adgrupe unutar kampanja u Google Ads platformi. Naučit ćete kako organizirati ove dinamičke oglase, koristiti ključne riječi i strategije za ciljanje kako biste automatski generirali oglase na temelju sadržaja vaše web stranice, što olakšava upravljanje i održavanje kampanja te što je Data feed i kako ga postaviti i manipulirati.
-
11. Kontrola mogućeg potkradanja u display kampanjama
U lekciji "Kontrola mogućeg potkradanja u display kampanjama" naučit ćete kako identificirati i spriječiti neželjeni promet ili aktivnosti koji mogu utjecati na performanse vaših display oglasa.
-
12. Kako licitirati prvenstveno za prvu poziciju
U lekciji "Kako licitirati prvenstveno za prvu poziciju" naučit ćete strategije i taktike za postavljanje licitacija u digitalnom oglašavanju s ciljem osvajanja prve pozicije u rezultatima pretraživanja ili na web stranicama. Ova lekcija će vam pružiti smjernice kako pravilno licitirati i upravljati budžetom kako biste poboljšali vidljivost vaših oglasa i postigli bolje pozicije u tražilicama i na web stranicama.
-
13. Kako popraviti svoj adrank odnosno smanjiti cijenu klika
U lekciji "Kako popraviti svoj Ad Rank i smanjiti cijenu klika" naučit ćete strategije i taktike za poboljšanje vašeg Ad Ranka u Google Ads platformi kako biste smanjili cijenu klikova i postigli bolje pozicije za svoje oglase. Ova lekcija će vam pružiti smjernice kako optimizirati ključne riječi, kvalitetu oglasa i ciljanje kako biste postigli bolje rezultate u oglašavanju s manjim troškovima.
-
14. Bonus/Dodatak – puno dobrih savjeta, osnove izvještavanja Looker izvještajima
Puno dobrih savjeta savjeta i informacija o korištenju Data Studio platforme za izradu i analizu izvještaja. Ova lekcija će vam pomoći da bolje razumijete kako koristiti Data Studio za stvaranje vizualno privlačnih i informativnih izvještaja kako biste bolje pratili performanse vaših digitalnih kampanja.
Edukacija za iskusne oglašivače koji ne prihvaćaju prosječnost nego od Google™ Adsa traže maksimalni performance! Najbolji put do top kvalitete kampanja upravo je ova edukacija koja obiluje praktičnim savjetima i tips&tricksima koje nećete nigdje čuti i o kojima se ne govori na blogovima i You tubeu. Priuštite sebi najbolje obrazovanje jer samo ono može osigurati najbolji rezultat!
Komentari polaznika
⭐⭐⭐⭐⭐ Miro, javila je Jovana da joj se ulog u edukaciju vratio sljedeći dan na samo jednoj promjeni u postavkama kampanje:) Hvala puno, šaljem na edukaciju i ostale cure!
Ana Penović, owner at Jasno&Glasno
⭐⭐⭐⭐⭐ Interaktivna napredna Google Ads radionica s M. Vargom prošla je iznad očekivanja. Vrhunski predavač te odlična organizacija radionice od strane Best Practica! Sve informacije su up to date što je jako bitno ukoliko upravljate Google kampanjama…
imam jasan fokus na ono što moram popraviti u svojim kampanjama, na teme koje moram detaljnije istražiti te sam sigurno uštedjela mjesece lutanja do pravih odgovora!


Miroslav Varga
Google Ads Certified Trainer
5,0Ocjena instruktoraŠto je uključeno
- Stručni članci
- Video lekcije
- Tekstualne lekcije
- Prezentacijska skripta
- Stručni clanci
- Vježbe prilagođene vašim situacijama
- Kviz i akcijska pitanja
- Doživotni pristup i besplatna ažuriranja do 07/2026.
- Mobile pristup
- Naknadna podrska trenera
- Diploma
- Ekspertna
- 794
- 4 sati 57 minuta
- 03/09/2025
- Certificate of completion
Preporuke zadovoljnih klijenta


Patrick Zornada


Tomislav Šipuljak-Fatman Chef
Chef


Armin Zahirović
Digital marketing specialist, Representing Meta Ads In Europe |South Balkan| Meta Lead, Sarajevo , Bih


Šejla HaJrić
Digital Marketing Specialist | Copywriter, at Metis Software Solutions, Sarajevo, BiH


Matea Frankulin
Performance manager at Dentsu, Croatia


Kristian Belobrajdic
Digital Marketing Specialist | Marketing Project Coordinator at Spica Group


Selena Radović
Selena Radović Head of Digital at Media House Belgrade RS


Jelena Brkljač
Founder at Concept Smart Belgrade


Zoran Samardžić
General Manager at AD "Senta Promet" TP Europe, Apatin, Serbia


B Present Design Novi Sad
Marketing Director


Nataša Pevec
Marketing manager at Carwiz


Tomislav Z. Dujmović
Business Analyst / Enterprise Architect, Certified Project Manager, ICT Consultant at Quantum Zagreb


Patrick Zornada


Mirela Prša
Marketing & Business Operations Manager


Ana Penović
Owner at Jasno&Glasno


Mario Kulaš
Agramservis, cross platform designer
Česta pitanja polaznika o ovoj edukaciji
Ima više razloga, navodimo najvažnije:
- Ovo je vremenski iznimno duga i sadržajno iznimno bogata edukacija koja ide duboko u temu Google oglašavanja. Ovo nije još jedna takozvana “teaser” edukacija koja će Vam ukazati na problem i ponuditi manji dio rješenja, a onda Vam ponuditi drugu, skuplju edukaciju. Best Practice edukacije imaju potpuno drugačiji koncept. One ulaze duboko u temu i apsolviraju je do kraja. Na kraju edukacije Vi ćete imati znanja i vještine za samostalnu izradu Google Ads kampanja po pravilima struke, preporukama i Googlea i uz tips&tricks našeg konzultatanta.
- Uključena je podrška, materijali za download, dodatni alati i drugi sadržaji koji će Vam pomoći da savladate program na način da možete raditi odlične kampanje potpuno samostalno. Naši polaznici su često iskusni i visoko stručni zaposlenici koji poznaju praktične probleme i od predavača traže odgovore na dubinska pitanja. U 15 godina razvoja ove edukacije ni jedno pitanje polaznika nije ostalo neodgovoreno.
- Dodatni razlog zašto je ova edukacija bolja je njena prilagođenost načinu rada na lokalnim tržištima. Edukacije koje možete naći na engleskom jeziku, najčešće su prilagođene marketiranju upravo na globalnim ili velikim tržištima. U tim situacijama algoritmi raspolažu ogromnim brojem podataka, budžeti su često visoki, a u publikama može biti 50,80 ili 100M ljudi. U našim okolnostima to najčešće nije tako. Kada stranim konzultantima i predavačima spomenemo da dnevni budžet od 20€ za Google oglašavanje kod nas nije rijetkost, a publika može biti 50K ljudi oni se tome čude i u dilemi su kako bi uopće, u tim uvjetima postavili dobru kampanju. Naše edukacije daju odgovore na pitanje: “Kako raditi na globalnim, ali i mikro tržištima koja imaju manje korisnika nego jedan kvart u New Yorku ili Berlinu?”
Edukacije u kolekciji imaju slične nazive, ali nisu iste. Svaka promjena koju je implementirao Google u nekom periodu, obrađena je u edukaciji snimljenoj u tom periodu. Naš predavač, Miroslav Varga uvodi te teme ili funkcionalnosti u edukacije nakon što ih je osobno istestirao. To je dokumentirano u različitim edukacijama. Također, slične teme u različitim su edukacijama potkrijepljene su drugačijim primjerima. U svakom slučaju, što više pogledate, više ćete znati.
Naša preporuka je da se krene od najnovije pa prema starijim edukacijama. Tako ćete moći u najkraćem roku pokrenuti nove ili unaprijediti postojeće kampanje prema najnovijim preporukama iz Googlea. Svaku temu o kojoj želite saznati više možete istražiti u sljedećoj dostupnoj verziji edukacije.
Naša preporuka je da isprintate prezentacijsku skriptu za svaku edukaciju koju gledate. Ukupno je dostupno 6 skripti. Dok gledate video zapišite sve što Vam je važno i pretvorite skriptu u alat za rad na kampanjama.
Ako želite maksimum znanja trebate akademije (XL) i duže edukacije (L, M). Ako želite naučiti samo dio neke šire teme potražite kratku specijaliziranu edukaciju (S)
Imamo 4 kategorije:
XL– akademije su najkvalitetniji i najopsežniji programi posvećeni jednoj temi. Sadrže početne i napredne module. Ako želite naučiti sve o nekoj temi to je za Vas.
Large – kolekcije više sličnih edukacija koje koje su namijenjene ili početnicima ili naprednima što je označeno u naslovima pojedinih edukacija.
Medium-Jednodnevne edukacije koje obrađuju jednu cjelinu i traju do 6 sati.
Small-kratke i usko specijalizirane edukacije koje obrađuju užu temu ili dio neke vještine. Ako želite riješiti neki specifičan izazov ovo je za Vas.
Sukladno trajanju određena je i cijena koja je iskazana za svaki edukaciju posebno.
Detaljnije informacije o nastavnom planu i programu, trajanju i cijeni potražite na stranici svake edukacije ili nas kontaktirajte na [email protected]
Dostupni su sljedeći način plaćanja:
- Predračun
- Internet bankarstvo
- Većina kreditnih i debitnih kartica
- Google pay
- Apple pay
Da. Kada stavite proizvod u košaricu sustav Vas pita jeste li pravna ili fizička osoba. Ovisno o odabiru generirat ćemo Vam ispravan račun.
Pristup edukacijama odobrava se na 12 mjeseci. U slučaju opravdane potrebe pristup se može i produžiti.
Da. Dostupne su 2 vrste podrške:
- Za tehnička pitanja dostupna je e-mail i telefonska podrška
- Za pitanja povezana sa sadržajima edukacije dostupna je e-mail podrška.
Da. Uz to, edukacije možete pratiti i na 2 uređaja istovremeno. Na mobitelu npr. slušate i gledate video lekcije, a s desktopa pristupate skriptama, gdje preko linkova možete ulaziti u druge alate ili materijale za dodatni rad.
Edukacije uglavnom imaju postavljene testove, kvizove ili druge oblike provjere znanja. Oni nisu obavezni, ali mi ih preporučamo. Kada nakon jednog dijela edukacije naiđete na test pokušajte ga riješiti. Ako je rezultat zadovoljavajući nastavite s učenjem, a ako nije vratite se, naučite gradivo i ponovo pokrenite test.
Ovaj sistem će Vam motivirati da zaista naučite bolje i ostvarite maksimalnu korist id edukacije.
Dodatno, dostupne su Vam i statistike učenja.
Da. Nakon uspješno završenog programa sustav će Vam ponuditi certifikat kojeg možete isprintati, prosljediti ili pohraniti.
Komentari klijenata i polaznika edukacija
Imamo stotine preporuka zadovoljnih klijenata. Pogledajte neke od njih...


dr. Danijela Hajdinjak Prihić
Ordinacija dentalne medicine Danijela Hajdinjak Prihić, vlasnica


Barbara Kolonjak, dr. dent. med.
vlasnica


Josip Kukuruzović
Direktor sektora prodaje


Ivana Vrkić
Business Assistant | Salvea Polyclinic


Patrick Zornada


Marila
Senior Associate-City of Zagreb


Tomislav Šipuljak-Fatman Chef
Chef


Armin Zahirović
Digital marketing specialist, Representing Meta Ads In Europe |South Balkan| Meta Lead, Sarajevo , Bih


Šejla HaJrić
Digital Marketing Specialist | Copywriter, at Metis Software Solutions, Sarajevo, BiH


Leila Krešić Jurić
Director North America, Croatian National Tourist Board


Selena Radović
Selena Radović Head of Digital at Media House Belgrade RS


Jelena Brkljač
Founder at Concept Smart Belgrade


Josip Mataga
Deputy Sales Director-Hrvatska kovnica novca, Zagreb,Hrvatska


Marin Jakičić
Computer Numerical Control Machinist


Nataša Pevec
Marketing manager at Carwiz


Tomislav Z. Dujmović
Business Analyst / Enterprise Architect, Certified Project Manager, ICT Consultant at Quantum Zagreb


Ivona Prebanda
Founder and director at POLPOLINA Digital Marketing & Consulting


Patrick Zornada


Mirela Prša
Marketing & Business Operations Manager

Zlatan Halilbegović
Life Coach | Sales Trainer | Author | Speaker


Luka
Export Area Manager at GEZE GmbH


Sergio Galošić
Chairman of the Board


Krešimir Bojčić
CEO


Damir Krnić
CEO


Ana Penović
Owner at Jasno&Glasno


Mario Kulaš
Agramservis, cross platform designer


Zoran Pavletić
CEO
















15
godina
s Vama
Lider u kvaliteti poslovnih edukacija

459
Klijenata u 9 zemalja

3266
Održanih radionica

18850
Zadovoljnih polaznika