Kako se oglašavati na društvenim mrežama: kratki uvod u naprednu radionicu

U ovom poglavlju naučit ćete o oglašavanju razmišljati na strateški način. Saznat...
/
  • 1080p
  • 720p
  • 480p

U ovom poglavlju naučit ćete o oglašavanju razmišljati na strateški način. Saznat ćete koji oglašivački ciljevi postoje i kako prilagoditi kampanje različitim ciljevima. Također, naučit ćete više o načinu razmišljanja kupaca na META™ platformama te kad i kako se prosječan kupac odlučuje za kupnju. Govorimo i o landing stranicama, prodajnim stranicama, blogu i email marketingu. Poglavlje zaključujemo lekcijom o funnelu.

Što je Marketing funnel?

Marketinška strategija koja ima za cilj razviti odnos sa potencijalnim kupcem od trenutka prvog kontakta sa našom marketinškom porukom pa do konačnog cilja. Najčešće se prikazuje kao obrnuta piramida.

Aida

Kako se potencijalni kupac spušta prema dnu piramide, tako postaje informiraniji te stvarate odnos sa njim. Na kraju piramide imate spremnog kupca.

Sljedeći