E-mail marketing: najbolji newsletteri uz Mailchimp™
Ovo je sveobuhvatna edukacija koja vas vodi kroz svijet e-mail marketinga koristeći popularni alat Mailchimp™. Kroz ovu edukaciju, naučit ćete kako stvarati izvanredne newslettere, izgraditi i održavati listu pretplatnika, personalizirati e-mail kampanje, analizirati rezultate i maksimizirati učinkovitost vašeg e-mail marketinga. Poboljšajte svoje vještine u e-mail marketingu i povećajte angažman svoje publike s ovim tečajem.
Zašto Vam je potrebna ova edukacija
Newsletter je najučinkovitiji besplatan način komunikacije s kupcima. Više od 85% kupaca izjavilo je da želi primati promotivne newslettere od tvrtki kojima vjeruju ili čije proizvode ili usluge kupuju. Newsletter ima najveću stopu konverzije. Upravo zbog toga je spoj web stranica i email marketinga pun pogodak, pogotovo ako koristite segmentaciju i automatizaciju.
Edukacija je podijeljena u 4 cjeline:
1️⃣ Postavljanje korisničkog računa
- Što je Mailchimp?
- Što se može s besplatom verzijom platforme?
- Koji paket pretplate odabrati?
- Kako otvoriti korisnički račun?
- Postavljanje korisničkog računa i profila korisnika
- Povezivanje s društvenim mrežama te drugim alatima i servisima
- Kreiranje liste, grupa i tagova
- Ručno dodavanje pretplatnika
- Importiranje pretplatnika u Mailchimp iz podatka u Excelu
- Kreiranje baze sa svim potrebnim podacima
- Primjena kodova i drugih podataka za marketinške aktivnosti
2️⃣ Kreiranje sadržaja: newsletteri, automatizacija, samo informativno: website, landing page
- Vrste kampanja
- Kreiranje predložaka ili korištenje gotovih tema
- Postavljanje glavnih dijelova kampanje: kome šaljemo, tko šalje, naslov, dizajn emaila
- Izrada newslettera: font, boje, pozadina, zaglavlje, podnožje, tekst, slike, linkovi, ubacivanje videa, linkovi na društvene mreže,…
- Personalizacija
- Segmentacija
- Automatizacija
- Kreiranje landing stranice
- Vježba
3️⃣ Slanje newslettera i analitika
- Testiranje newslettera
- A/B testing
- Timing slanja newslettera – određivanje najboljeg dana i vremena
- Zakazivanje slanja newslettera
- Analiza rezultata email kampanje (Open rate, Click rate, Bounce rate,…)
- Follow up newsletter
- Analiza newslettera iz prakse
4️⃣ Obrasci, ankete, objave na društvenim mrežama
- Kreiranje polja u obrascu za prijavu
- Dizajn obrasca za prijavu
- Definiranje ostalih obrazaca i poruka prilikom prijave, potvrde registracije i odjave u bazu
- Dizajn ostalih obrazaca
- Provođenje ankete kroz Mailchimp
- Objave na društvene mreže
- Ostale mogućnosti Mailchimp platforme
Metode rada
- Interaktivna radionica uz PPT prezentaciju,
- Vježbe
- Izrada i analiza email newslettera
Mario Pintar
5,0Ocjena instruktoraMario Pintar je marketing manager u Micro-Linku. Svoje Internet putovanje započeo je prije više od 30 godina. Iskustvo u području marketinga, web dizajna, digitalnog marketinga i web tehnologija dodatno gradi kao glavni i odgovorni urednik web stranica Podravke te kao direktor/voditelj marketinga u tvrtkama Segrad, Avalon, Hangar 18, Pro-Ping i Micro-Link. U Podravki sudjeluje u izradi jednog od prvih newslettera na ovim prostorima.
U svojoj karijeri radio je na više od 150 web projekata. Zanimaju ga nove tehnologije, marketing, društvene mreže,...
Saznaj više
Što je uključeno
- Video lekcije
- Prezentacijska skripta
- Diploma o završenoj edukaciji