Google Ads™ i Analytics 4™ akademija

​Želite li da Vaše dobre Google oglašivačke kampanje postanu odlične?

Naša Google Ads™ i Google Analytics 4™ Akademija za profesionalce osmišljena je upravo za to. 15 godina učenja i iskustva najboljih predavavača organizirali smo u 17 sati video lekcija. Ulog u ovu akademiju često se vraća samo s jednom uspješnom kampanjom!

Prijavite se odmah.

XL
463 Polaznika 4,95 (60) Početnička, Ekspertna 16:20:00
530.00
530.00

Što ćete naučiti?

    • Naučit ćemo Vas da osmislite, pokrenete i optimizirate svoje kampanje prema pravilima struke i preporukama Miroslava Varge, jednog od napriznatijih certificiranih Google Ads™ trenera u široj regiji!
    • Dat ćemo Vam naš Google Ads i Google Analytics know-how koji je rezultat 15+godina učenja i rada na tisućama kampanja. Nemojte učiti na svojim greškama! Učite na našim!
    • Dat ćemo Vam mnoštvo praktičnih savjeta za Vaše situacije iz raznih industrija!
    • Otkrit ćemo Vam kako se egzaktni podaci o ponašanju web posjetitelja pretvaraju u djelotvorne buduće marketinške i prodajne strategije!
    • Naučit ćemo Vas da u Google Analitici pronađete i protumačite podatke i generirate izvještaje koji će Vam pomoći da razumijete putanje korisnika i shodno njima optimizirate svoje kampanje, optimizirate evente i poboljšate SEO performanse!
    • Otkrit ćemo Vam dobro čuvane tajne Google Ads marketinškog zanata koje ne možete naći u priručnicima i na besplatnim tečajevima!

    Za samo jedan dan naučio sam više nego za 30 dana iz knjiga i jeftinih tečajeva!


    Tomislav Dujmović, dipl. ing. Quantum Zagreb, direktor

Kome je edukacija namijenjena

    Naša Google Ads™ i Google Analytics 4™ Akademija za profesionalce namijenjena je:

    • Ambicioznim oglašivačima: koji žele savladati napredne tehnike i izgraditi uspješnu karijeru u digitalnom marketingu.
    • Poduzetnicima i marketinškim stručnjacima: koji žele unaprijediti svoje kampanje i postići vrhunske rezultate kao i onima koji žele kontrolirati rad svoje agancije.
    • Voditeljima marketing odjela i vlasnicima web stranica: koji žele pratiti rezultate svojih digitalnih marketinških kampanja i bolje razumjeti ponašanje posjetitelja.
    • Studentima s interesom za digitalni marketing: koji žele proširiti svoja znanja i povećati konkurentnost na tržištu rada.
    Pridružite se našoj akademiji i unaprijedite svoje vještine u digitalnom marketingu!

Kako bi oglašivačima omogućili da do svih potrebnih informacija i znanja dođu na organiziran i jednostavan način kreirali smo Akademiju koja se sastoji od Google ads početnog i naprednog modula te Google analytics 4 edukacije. Pogledajte sadržaj edukacija:

Google Ads™ početni modul:

Trajanje: 5:57  min
  • Određivanje lokacije na kojoj se oglas vidi
  • Ispravna struktura kampanje
  • Kako napisati dobar RSA oglas
  • Što su proširenja oglasa (Assets) i kako ih postaviti
  • Koji obuhvati ključnih riječi postoje i kako ih koristiti
  • Pokretanje klasične search, DSA kampanje
  • Pokretanje Demand generation kampanje
  • Osnove optimizacije kampanje prema postavljenim KPI
  • Kako naći koje pojmove korisnici pretražuju
  • Kako saznati tko se još oglašava za “naše riječi”
  • Koje izvještaje pratiti i kako ih tumačiti
  • Primjeri i tips&tricksi oglašivačke prakse

 

Google Ads™ napredni modul:

Trajanje: 4:57 min
  • MCC račun
  • Eksperimenti – postavljanje i analiza
  • Strukturiranje računa za optimalni sadržaj (STAG, ALAG, IBAG)
  • Kako koristiti predefinirane reporte za analizu publika
  • Optimiziranje RSA oglasa
  • Peel and stick metoda
  • DSA Adgrupe/kampanje
  • Što je Data Feed i kako ga postaviti/manipulirati
  • Kontrola mogućeg potkradanja u display kampanjama
  • Kako licitirati prvenstveno za prvu poziciju
  • Kako popraviti svoj AdRank odnosno smanjiti cijenu klika
  • Osnove izvještavanja Looker izvještajima
  • Primjeri i tips&tricksi oglašivačke prakse

 

Google Analytics 4™ modul

Trajanje: 5:30 min

Uvod u Google Analytics 4

  • Što je Google Analytics?
  • Razlika izmeđe GA-UA i GA4
  • Zašto bih trebao što prije migrirati na G4
  • Osnovna migracija sa GA-UA na GA4

Kako radi Google Analytics

  • Kako funkcionira Google Analitika?
  • Koncept Eventa u GA
  • Google Tag Manager i GA

Izvještaji GA4

  • Gdje se što nalazi?
  • Izrada usporedbi
  • Izvješća u stvarnom vremenu (Real time reports)
  • Izvješća “Životnog ciklusa” (Life cycle reports)
  • Izvješća korisnika (User reports)
  • Skup izvješća (Library)
  • Izrada vlastitih izvještaja

Google Analytics admin sučelje

  • Postavke Računa & Imovine
  • Poboljšano mjerenje
  • Povezivanje GA4 na GA-UA
  • Praćenje više domena (Cross Domain Tracking)
  • Prilagođene dimenzije i metrike, Postavke korisnika

Osnovne postavke Google Analytics 4

  • Inicijalno postavljanje Google Analitike – GA4
  • Različiti načini vrednovanja konverzija

Eventi

  • Što su eventi?
  • Event – Upravljanje
  • Event – Izrada prilagođenih Event-a
  • Event – Povezanost sa konverzijama

Konverzije

  • Što su konverzije?
  • Praćenje konverzija

Parametri i dimenzije u GA4

Publike

Google Analytics i eCommerce

Integracija GA4

  • Google Search Console
  • Google Ads integracija
  • Integracija sa Google Tag Managerom
  • Ostale integracije

Tehnike analize puta kupaca

  • Pathing
  • Cohort
  • Segment Overlap
  • Funnels
  • User Lifetime
  • User Explorer

Imam iza sebe stotine sati gledanja video tečajeva putem sajtova kao što su Lynda.com, Creative LIVE…mogu reći da je gospodin MiroslavVarga jedan od najboljih predavača koje sam imao prilike uživo ili virtualno gledati… on je kristalno jasan te jednostavan, a opet cijelo je predavanje u stanju učiniti zanimljivim, da ne prođe u onom nekom čistom, uštogljenom ozračju.

Mogu zaključiti da sam imao priliku slušati savjete te učiti od čovjeka koji je uistinu profesionalac što je velika čast u današnje vrijeme gdje se “stručnjaci” pojavaljuju na svakom uglu kao gljive poslije kiše.

I naravno, ono što mi je se jako svidjelo su stvarni primjeri putem kojih smo mogli vidjeti koliko zapravo male stvari i sitnice su u stanju okrenuti cijelu igru u pozitivnom ili extremno negativnom smislu. Još jednom zahvaljujem na odličnom predavanju! Puno uspjeha u daljnjem radu Vama te generalno Best Practice timu!

Mario Kulaš

Mario Kulaš, Agramservis, cross platform designer


Miro, javila je moja Jovana da joj se ulog u edukaciju vratio sljedeći dan na samo jednoj promjeni u postavkama kampanje:) Hvala puno, šaljem na edukaciju i ostale cure!

 

 

 

 

Ana Penović, Jasno&Glasno digitalno komuniciranje


Ostale preporuke i autentične izjave zadovoljnih korisnika pogledajte na Google Business Profile , Facebook Pageu ili Web stranici.

Best Practice edukacije, BestPractice.hr

Predavači

Tomislav Lukić
Tomislav Lukić
Analytics & SEO konzultatnt i predavač
Miroslav Varga
Miroslav Varga
Google Ads Certified Trainer

Što je još uključeno

  • Stručni članci
  • Video lekcije
  • Tekstualne lekcije
  • Prezentacijska skripta
  • Stručni clanci
  • Vježbe prilagođene vašim situacijama
  • Kviz i akcijska pitanja
  • Dug period učenja i pristup 24/7
  • Mobile pristup
  • Naknadna podrska trenera
  • Diploma
/
  • 1080p
  • 720p
  • 480p

Preporuke zadovoljnih klijenta

Česta pitanja polaznika o ovoj edukaciji

Ima više razloga, navodimo najvažnije:

  • Ovo je edukacijski paket koji koji sadrže apsolutno sve što Vam je potrebno da kreirate odlične kampanje na Google platformi, a onda ih dalje pratite i optimizirate služeći se GA4 platformom. Jedno bez drugog neće dati maksimalne rezultate.
  • Ovo nije edukacija koja će Vam odškrinuti vrata nekog područja, već ona nudi apsolutno sve potrebne sadržaje, rješenja i mnogobrojne primjere iz prakse. Najbolji argument kvalitete su autentični komentari polaznika od kojih su mnogi Google Ads profesionalci, zaposlenici i vlasnici digitalnih agencija u regiji. 
  • Uključena je podrška, materijali za download, dodatni alati i drugi sadržaji koji će Vam pomoći da kreirate i optimizirate Vaše kampanje potpuno samostalno. 
  • Dodatni razlog zašto je ova edukacija bolja je njena prilagođenost načinu rada na lokalnim tržištima. Edukacije koje možete naći na engleskom jeziku, najčešće su prilagođene marketiranju upravo na globalnim ili velikim tržištima. Naše edukacije daju odgovore na pitanje: “Kako raditi na globalnim, ali i mikro tržištima?

Naša preporuka je da se krene kako slijedi:

  1. Gogle Ads osnovni
  2. GA4
  3. Google Ads napredni

Naša preporuka je da isprintate prezentacijsku skriptu za svaku edukaciju koju gledate. Dok gledate video zapišite sve što Vam je važno i pretvorite skriptu u alat za rad na kampanjama.

Česta pitanja o platformi za kombinirano učenje

Mi nismo klasična platforma za online učenje. Mi smo platforma koja kombinira online edukacije kombiniramo sa live treninzima, coachingom i ostalim metodama prijenosa vještina.

Jedinstveni smo po našoj inovaciji gdje po 1. puta u edukacijskoj industriji, tvrtke mogu dobiti egazaktan podatak o rezultatima učenja za sve pojedinačne zaposlenike. Taj podatak omogaćava tvrtkama da izračunaju povrat na investiciju(ROI) u učenje. Za više detalja javite se na [email protected]

Ako želite maksimum znanja trebate akademije (XL) i duže edukacije (L, M). Ako želite naučiti samo dio neke šire teme potražite kratku specijaliziranu edukaciju (S) 

Imamo 4 kategorije:

  • XL– akademije su najkvalitetniji i najopsežniji programi posvećeni jednoj temi. Sadrže početne i napredne module. Ako želite naučiti sve o nekoj temi to je za Vas.

  • Large – kolekcije više sličnih edukacija koje koje su namijenjene ili početnicima ili naprednima što je označeno u naslovima pojedinih edukacija. 

  • Medium-Jednodnevne edukacije koje obrađuju jednu cjelinu i traju do 6 sati.

  • Small-kratke i usko specijalizirane edukacije koje obrađuju užu temu ili dio neke vještine. Ako želite riješiti neki specifičan izazov ovo je za Vas. 

Sukladno trajanju određena je i cijena koja je iskazana za svaki edukaciju posebno.

Detaljnije informacije o nastavnom planu i programu, trajanju i cijeni potražite na stranici svake edukacije.

Dostupni su sljedeći način plaćanja:

  • Predračun
  • Internet bankarstvo 
  • Većina kreditnih i debitnih kartica
  • Google pay
  • Apple pay

Da. Kada stavite proizvod u košaricu sustav Vas pita jeste li pravna ili fizička osoba. Ovisno o odabiru generirat ćemo Vam ispravan račun.

Da. Kontaktirajte nas na [email protected] i napravit ćemo Vam posebnu ponudu.

Da. Kada stavite proizvod u košaricu označite opciju da ste osoba ili tvrtka sa sjedištem u inozemstvu. Tvrtke iz inozemstva najčešće plaćaju predračunom, ali je moguće i plaćanje karticama. Po uplati šaljemo Vam račun koji možete knjižiti kao trošak poslovanja.

Pristup edukacijama odobrava se na 12 mjeseci. U slučaju opravdane  potrebe pristup se može i produžiti.

Da. Dostupne su 2 vrste podrške:

  1. Za tehnička pitanja dostupna je e-mail i telefonska podrška
  2. Za pitanja povezana sa sadržajima edukacije dostupna je e-mail podrška.

Da. Uz to, edukacije možete pratiti i na 2 uređaja istovremeno. Na mobitelu npr. slušate i gledate video lekcije, a s desktopa pristupate skriptama, gdje preko linkova možete ulaziti u druge alate ili materijale za dodatni rad.

Brzina učenja je individualna stvar, ali možemo dati primjer. Ako edukacija traje u prosjeku 5 sati i ako učite 1 sat dnevno treba vam 5 dana za preslušavanje jedne edukacije.

Kasnije ćete vjerojatno ponovo gledati određena poglavlja, čitati dodatne materijale ili provjeravati naučeno putem kvizova što također uzima određeno vrijeme, ali je više nego korisno.

Edukacije uglavnom imaju postavljene testove, kvizove ili druge oblike provjere znanja. Oni nisu obavezni, ali mi ih preporučamo. Kada nakon jednog dijela edukacije naiđete na test pokušajte ga riješiti. Ako je rezultat zadovoljavajući nastavite s učenjem, a ako nije vratite se, naučite gradivo i ponovo pokrenite test.

Ovaj sistem će Vam motivirati da zaista naučite bolje i ostvarite maksimalnu korist id edukacije.

Dodatno, dostupne su Vam i statistike učenja.

Na Vaš zahtjev kreirat ćemo Vam Managerski paket. Uz ovu uslugu moći ćete pratiti uspješnost, aktivnosti i statistike učenja svakog zaposlenika pojedinačno.

Ovo je vrlo korisna funkcionalnost koja omogućava potpunu transparentnost procesa i rezultata učenja.

Da. Nakon uspješno završenog programa sustav će Vam ponuditi certifikat kojeg možete isprintati, prosljediti ili pohraniti.

Best Practice poslovne edukacije
5.0
Based on 44 reviews
powered by Google
Marijan Mikolcic
Marijan Mikolcic
10:01 27 May 24
The educations are excellent! I definitely recommend!
BPresent Design
BPresent Design
08:59 19 Apr 24
Everything was perfectly organized, even more than that. The atmosphere before, during and after the lecture was fantastic.If you want a quality lecture, you will certainly not go wrong with top-notch organization!Greetings and see you again soon!
Nataša Pevec
Nataša Pevec
08:20 19 Apr 24
It is difficult to rate someone who is truly the best in this area. Every recommendation for both beginners and more advanced in Google Ads. Mr. Varga explains everything in a simple and comprehensible way, he is happy to share his experiences and answer every question. Thank you. 🙂
Zoran Samardzic
Zoran Samardzic
09:32 11 Jan 24
I attended Google initial and advanced online education. All praise for the education system and support in case of possible questions. I got answers to all the questions and doubts I had in a short period of time. Everything went great. I highly recommend it to everyone.
Robert Sabljak
Robert Sabljak
16:37 05 Jan 24
I passed the Google Ads initial training and I can say that I am satisfied with the knowledge and the way Mr. Varga teaches.For every recommendation.
Luka Agic
Luka Agic
10:16 24 Jan 23
Excellent customer support and the content of the education is top notch!
Josip Mataga
Josip Mataga
20:06 09 Jan 23
Excellent combination of practice and theory. Simply surprised that we find time for details and at the same time we find the links for the basic sales settings. Super !
See All Reviews
js_loader

15

godina

s Vama

Lider u kvaliteti poslovnih edukacija

Best Practice je trenersko-konzultantska organizacija specijalizirana za razvoj kompetencija zaposlenika. Pomažemo organizacijama da prodaju i komuniciraju bolje, upravljaju lakše i vode svoje ljude na bolji način.
Kvaliteta nema alternativu stoga u svaki projekt ulažemo više energije, a isporučujemo veću vrijednost od uobičajene. Ponosimo se listom klijenta od gotovo 500 tvrtki od kojih su mnoge lideri u svojim industrijama. Hvala Vam na povjerenju i vidimo se na radionicama.

459

Klijenata u 9 zemalja

3266

Održanih radionica

18850

Zadovoljnih polaznika