- 3 Total Courses
- 15 Total Enrolled
- 15:20:00 Duration
- 33 Video Content
- 5 Downloadable Resources
- 1 Quiz Papers
- 3 Total Courses
- 15 Total Enrolled
- 15:20:00 Duration
- 33 Video Content
- 5 Downloadable Resources
- 1 Quiz Papers
O edukacijama:
Kako bi Google oglašivačima omogućili da do svih potrebnih informacija i znanja dođu na organiziran i jednostavan način kreirali smo Akademiju koja se sastoji od Google ads početnog i naprednog modula te Google analytics 4 edukacije.
Ova Akademija nije teorijski tečaj. Ona je dizajnirana za one koji ne žele više trošiti budžet naslijepo i eksperimentirati već žele razumjeti sustav od temelja, i napokon vidjeti konkretne brojke koje rastu. Akademija je program koji 15 godina iskustva sintetizira u 17 sati najkonkretnijih video lekcija koje možete gledati kad god želite, i koliko god puta želite.
Google Ads™ početni modul:
Trajanje: 5:57 min
- Određivanje lokacije na kojoj se oglas vidi
- Ispravna struktura kampanje
- Kako napisati dobar RSA oglas
- Što su proširenja oglasa (Assets) i kako ih postaviti
- Koji obuhvati ključnih riječi postoje i kako ih koristiti
- Pokretanje klasične search, DSA kampanje
- Pokretanje Demand generation kampanje
- Osnove optimizacije kampanje prema postavljenim KPI
- Kako naći koje pojmove korisnici pretražuju
- Kako saznati tko se još oglašava za “naše riječi”
- Koje izvještaje pratiti i kako ih tumačiti
- Primjeri i tips&tricksi oglašivačke prakse
Google Ads™ napredni modul:
Trajanje: 4:57 min
- MCC račun
- Eksperimenti – postavljanje i analiza
- Strukturiranje računa za optimalni sadržaj (STAG, ALAG, IBAG)
- Kako koristiti predefinirane reporte za analizu publika
- Optimiziranje RSA oglasa
- Peel and stick metoda
- DSA Adgrupe/kampanje
- Što je Data Feed i kako ga postaviti/manipulirati
- Kontrola mogućeg potkradanja u display kampanjama
- Kako licitirati prvenstveno za prvu poziciju
- Kako popraviti svoj AdRank odnosno smanjiti cijenu klika
- Osnove izvještavanja Looker izvještajima
- Primjeri i tips&tricksi oglašivačke prakse
Google Analytics 4™ modul
Trajanje: 5:30 min
Uvod u Google Analytics 4
- Što je Google Analytics?
- Razlika izmeđe GA-UA i GA4
- Zašto bih trebao što prije migrirati na G4
- Osnovna migracija sa GA-UA na GA4
Kako radi Google Analytics
- Kako funkcionira Google Analitika?
- Koncept Eventa u GA
- Google Tag Manager i GA
Izvještaji GA4
- Gdje se što nalazi?
- Izrada usporedbi
- Izvješća u stvarnom vremenu (Real time reports)
- Izvješća “Životnog ciklusa” (Life cycle reports)
- Izvješća korisnika (User reports)
- Skup izvješća (Library)
- Izrada vlastitih izvještaja
Google Analytics admin sučelje
- Postavke Računa & Imovine
- Poboljšano mjerenje
- Povezivanje GA4 na GA-UA
- Praćenje više domena (Cross Domain Tracking)
- Prilagođene dimenzije i metrike, Postavke korisnika
Osnovne postavke Google Analytics 4
- Inicijalno postavljanje Google Analitike – GA4
- Različiti načini vrednovanja konverzija
Eventi
- Što su eventi?
- Event – Upravljanje
- Event – Izrada prilagođenih Event-a
- Event – Povezanost sa konverzijama
Konverzije
- Što su konverzije?
- Praćenje konverzija
Parametri i dimenzije u GA4
Publike
Google Analytics i eCommerce
Integracija GA4
- Google Search Console
- Google Ads integracija
- Integracija sa Google Tag Managerom
- Ostale integracije
Tehnike analize puta kupaca
- Pathing
- Cohort
- Segment Overlap
- Funnels
- User Lifetime
- User Explorer
Imam iza sebe stotine sati gledanja video tečajeva putem sajtova kao što su Lynda.com, Creative LIVE…mogu reći da je gospodin MiroslavVarga jedan od najboljih predavača koje sam imao prilike uživo ili virtualno gledati… on je kristalno jasan te jednostavan, a opet cijelo je predavanje u stanju učiniti zanimljivim, da ne prođe u onom nekom čistom, uštogljenom ozračju.
Mogu zaključiti da sam imao priliku slušati savjete te učiti od čovjeka koji je uistinu profesionalac što je velika čast u današnje vrijeme gdje se “stručnjaci” pojavaljuju na svakom uglu kao gljive poslije kiše.
I naravno, ono što mi je se jako svidjelo su stvarni primjeri putem kojih smo mogli vidjeti koliko zapravo male stvari i sitnice su u stanju okrenuti cijelu igru u pozitivnom ili extremno negativnom smislu. Još jednom zahvaljujem na odličnom predavanju! Puno uspjeha u daljnjem radu Vama te generalno Best Practice timu!
Mario Kulaš, Agramservis, cross platform designer
Miro, javila je moja Jovana da joj se ulog u edukaciju vratio sljedeći dan na samo jednoj promjeni u postavkama kampanje:) Hvala puno, šaljem na edukaciju i ostale cure!
Ana Penović, Jasno&Glasno digitalno komuniciranje
Ostale preporuke i autentične izjave zadovoljnih korisnika pogledajte na Google Business Profile , Facebook Pageu ili Web stranici.
Predavači


Edukacije u paketu (3)
- 3 Total Courses
- 15 Total Enrolled
- 15:20:00 Duration
- 33 Video Content
- 5 Downloadable Resources
- 1 Quiz Papers
Preporuke zadovoljnih klijenta


Tina Gotovac
Marketing manager


Marin Jakičić
Computer Numerical Control Machinist


Tomislav Z. Dujmović
Business Analyst / Enterprise Architect, Certified Project Manager, ICT Consultant at Quantum Zagreb


Patrick Zornada


Mirela Prša
Marketing & Business Operations Manager


Ana Penović
Owner at Jasno&Glasno


Mario Kulaš
Agramservis, cross platform designer
Česta pitanja polaznika o ovoj edukaciji
Ima više razloga, navodimo najvažnije:
- Ovo je edukacijski paket koji koji sadrže apsolutno sve što Vam je potrebno da kreirate odlične kampanje na Google platformi, a onda ih dalje pratite i optimizirate služeći se GA4 platformom. Jedno bez drugog neće dati maksimalne rezultate.
- Ovo nije edukacija koja će Vam odškrinuti vrata nekog područja, već ona nudi apsolutno sve potrebne sadržaje, rješenja i mnogobrojne primjere iz prakse. Najbolji argument kvalitete su autentični komentari polaznika od kojih su mnogi Google Ads profesionalci, zaposlenici i vlasnici digitalnih agencija u regiji.
- Uključena je podrška, materijali za download, dodatni alati i drugi sadržaji koji će Vam pomoći da kreirate i optimizirate Vaše kampanje potpuno samostalno.
- Dodatni razlog zašto je ova edukacija bolja je njena prilagođenost načinu rada na lokalnim tržištima. Edukacije koje možete naći na engleskom jeziku, najčešće su prilagođene marketiranju upravo na globalnim ili velikim tržištima. Naše edukacije daju odgovore na pitanje: “Kako raditi na globalnim, ali i mikro tržištima?
Naša preporuka je da se krene kako slijedi:
- Gogle Ads osnovni
- GA4
- Google Ads napredni
Naša preporuka je da isprintate prezentacijsku skriptu za svaku edukaciju koju gledate. Dok gledate video zapišite sve što Vam je važno i pretvorite skriptu u alat za rad na kampanjama.
Ako želite maksimum znanja trebate akademije (XL) i duže edukacije (L, M). Ako želite naučiti samo dio neke šire teme potražite kratku specijaliziranu edukaciju (S)
Imamo 4 kategorije:
XL– akademije su najkvalitetniji i najopsežniji programi posvećeni jednoj temi. Sadrže početne i napredne module. Ako želite naučiti sve o nekoj temi to je za Vas.
Large – kolekcije više sličnih edukacija koje koje su namijenjene ili početnicima ili naprednima što je označeno u naslovima pojedinih edukacija.
Medium-Jednodnevne edukacije koje obrađuju jednu cjelinu i traju do 6 sati.
Small-kratke i usko specijalizirane edukacije koje obrađuju užu temu ili dio neke vještine. Ako želite riješiti neki specifičan izazov ovo je za Vas.
Sukladno trajanju određena je i cijena koja je iskazana za svaki edukaciju posebno.
Detaljnije informacije o nastavnom planu i programu, trajanju i cijeni potražite na stranici svake edukacije ili nas kontaktirajte na [email protected]
Dostupni su sljedeći način plaćanja:
- Predračun
- Internet bankarstvo
- Većina kreditnih i debitnih kartica
- Google pay
- Apple pay
Da. Kada stavite proizvod u košaricu sustav Vas pita jeste li pravna ili fizička osoba. Ovisno o odabiru generirat ćemo Vam ispravan račun.
Pristup edukacijama odobrava se na 12 mjeseci. U slučaju opravdane potrebe pristup se može i produžiti.
Da. Dostupne su 2 vrste podrške:
- Za tehnička pitanja dostupna je e-mail i telefonska podrška
- Za pitanja povezana sa sadržajima edukacije dostupna je e-mail podrška.
Da. Uz to, edukacije možete pratiti i na 2 uređaja istovremeno. Na mobitelu npr. slušate i gledate video lekcije, a s desktopa pristupate skriptama, gdje preko linkova možete ulaziti u druge alate ili materijale za dodatni rad.
Edukacije uglavnom imaju postavljene testove, kvizove ili druge oblike provjere znanja. Oni nisu obavezni, ali mi ih preporučamo. Kada nakon jednog dijela edukacije naiđete na test pokušajte ga riješiti. Ako je rezultat zadovoljavajući nastavite s učenjem, a ako nije vratite se, naučite gradivo i ponovo pokrenite test.
Ovaj sistem će Vam motivirati da zaista naučite bolje i ostvarite maksimalnu korist id edukacije.
Dodatno, dostupne su Vam i statistike učenja.
Da. Nakon uspješno završenog programa sustav će Vam ponuditi certifikat kojeg možete isprintati, prosljediti ili pohraniti.
Komentari klijenata i polaznika edukacija
Imamo stotine preporuka zadovoljnih klijenata. Pogledajte neke od njih...


dr. Danijela Hajdinjak Prihić
Ordinacija dentalne medicine Danijela Hajdinjak Prihić, vlasnica


Barbara Kolonjak, dr. dent. med.
vlasnica


Josip Kukuruzović
Direktor sektora prodaje


Ivana Vrkić
Business Assistant | Salvea Polyclinic


Patrick Zornada


Marila
Senior Associate-City of Zagreb


Tomislav Šipuljak-Fatman Chef
Chef


Armin Zahirović
Digital marketing specialist, Representing Meta Ads In Europe |South Balkan| Meta Lead, Sarajevo , Bih


Šejla HaJrić
Digital Marketing Specialist | Copywriter, at Metis Software Solutions, Sarajevo, BiH


Leila Krešić Jurić
Director North America, Croatian National Tourist Board


Selena Radović
Selena Radović Head of Digital at Media House Belgrade RS


Jelena Brkljač
Founder at Concept Smart Belgrade


Josip Mataga
Deputy Sales Director-Hrvatska kovnica novca, Zagreb,Hrvatska


Marin Jakičić
Computer Numerical Control Machinist


Nataša Pevec
Marketing manager at Carwiz


Tomislav Z. Dujmović
Business Analyst / Enterprise Architect, Certified Project Manager, ICT Consultant at Quantum Zagreb


Ivona Prebanda
Founder and director at POLPOLINA Digital Marketing & Consulting


Patrick Zornada


Mirela Prša
Marketing & Business Operations Manager

Zlatan Halilbegović
Life Coach | Sales Trainer | Author | Speaker


Luka
Export Area Manager at GEZE GmbH


Sergio Galošić
Chairman of the Board


Krešimir Bojčić
CEO


Damir Krnić
CEO


Ana Penović
Owner at Jasno&Glasno


Mario Kulaš
Agramservis, cross platform designer


Zoran Pavletić
CEO
















15
godina
s Vama
Lider u kvaliteti poslovnih edukacija

459
Klijenata u 9 zemalja

3266
Održanih radionica

18850
Zadovoljnih polaznika