Facebook™ i Instagram™ Zlatna Kolekcija edukacija za početnike i samouke
Oko 15 sati odličnih i praktičnih video lekcija strukturiranih na način da prate logiku i proces kreiranja kampanja prema saznanjima oglašivača o ponašanju ciljane publike. Ovo je velika baza strateških i operativnih znanja i oglašivačkog iskustva prilagođena svima koji samostalno kreirati i operativno voditi marketinške kampanje.
- 3 Total Courses
- 0 Total Enrolled
- 14:30:00 Duration
- 19 Video Content
- 5 Downloadable Resources
- 1 Quiz Papers
Što ćete naučiti?
- Kako operativno postaviti kampanje, ad setove i oglase
- Kako uskladiti kampanje s najnovijim oglašivačkim preporukama i pravilima.
- Kako kreirati vizuale i tekstove(copye)
- Kako mjeriti performance
- I još puno toga
Kome je edukacija namijenjena
- Početnicima koji ulaze u svijet digitalnog marketinga
- Samoukim oglašivačima bez obzira na iskustvo
- Svima koji ne mogu ili ne žele plaćati drugima za izradu kampanja
- Svima koji žele kontrolirati rad svoje agencije
- Svima koji želite imati kontrolu nad oglasima i budžetom
- Svima koji ne vole stihijsko učenenje iz nepozdanih i zastarjelih izvora.
- Svima koji nemaju vremena za istraživanje novih i kompleksnih oglašivačkih opcija
- Svima koji trebaju brzi pomak u rezultatima
- Zaposlenicima u prodaji i marketingu
- Malim i srednjim poduzetnicima
Predznanje
- Nisu potrebna posebna predznanja osim bazičnog poznavanja rada na računalu.
Većina polaznika koji ulaze u svijet oglašavanja na ovim platformama ima 3 glavna izazova:
1️⃣ Kako savladati Facebook™ i Instagram™ tehnologiju koja izgleda zastrašujuće zbog velikog broja oglašivačkih opcija i kompleksnog interfacea?
2️⃣ Kako napisati copy (tekst oglasa) da budu zadovoljeni tehnički, komunikacijski I marketinški kriteriji?
3️⃣Kako napraviti atraktivne vizuale korištenjem besplatnih alata za obradu fotografija bez plaćanja usluge dizajnera?
Na ovoj edukaciji naučit ćete sve navedeno i još puno toga. Prijavite se odmah.
Izvod iz sadržaja edukacije
- Facebook Business Manager, postavljanje i rad
- Preduvjeti dobre kampanje
- Kontrola Vašeg weba i landing pagea: alati i preporuke
- 3 ključna segmenta uspješne kampanje
- Arhitektura kampanje: kako strateški postaviti kampanju i odrediti ciljeve,
- Vrste kampanja na Facebooku™ i Instagramu™ i kako odabrati najbolju u odnosu na cilj.
- Copywriting: rad s formulama za pisanje tekstova
- Vježba pisanja teksta (copya) oglasa, primjeri u praksi,
- Kako odabrati pravi target i kako doći do idealne ciljne skupine,
- Korisničko iskustvo
- Facebookova pravila suglasnosti
- Emojiji i Hashtagovi
- Fotografije
- Dizajniranje vizuala u Canvi
- Odabir prikladne vrste oglasa i postavljanje
- Rad s publikama
- Custom publike
- Odabir placementa
- Definiranje budžeta
- Testiranje učinkovitosti i optimizacija
- Česte greške
Prosječna ocjena predavača, provedena putem anonimnih evaluacija u zadnjih 5 godina, otkad je računamo je 4.80. Provjerljive preporuke zadovoljnih korisnika pogledajte na Google Business Profile , Facebook Pageu ili Web stranici.
- 3 Total Courses
- 0 Total Enrolled
- 14:30:00 Duration
- 19 Video Content
- 5 Downloadable Resources
- 1 Quiz Papers
Predavači
Edukacije u paketu (3)
Što je još uključeno
- Video fileovi
- Prezentacijska skripta
- Check lista za oglašivače
- Popratni alati
- Veliki kviz FB&IG oglašivačkih znanja za početnike i samouke
- Diploma o uspješno završenoj edukaciji
Preporuke zadovoljnih klijenta
Patrick Zornada
Jasmina Smoljan
Marketing manager at Infos Promotion, Osijek, Croatia
Paula Ribarić
Project and Digital Marketing Manager at Pet network
Ivona Prebanda
Founder and director at POLPOLINA Digital Marketing & Consulting
Česta pitanja polaznika o ovoj edukaciji
Ima više razloga, navodimo najvažnije:
- Do sada nije bila dostupna ovako velika Kolekcija znanja i oglašivačkog iskustva za početnike i samouke na jednom mjestu. Kolekcija se sastoji od 2 cjelodnevne radionice snimljene 2024. i 2021. što je oko 10 sati materijala. Duga i sadržajno iznimno bogata edukacija ide duboko u temu FB&IG oglašavanja. Na kraju edukacije Vi ćete imati znanja i vještine za samostalnu izradu Meta kampanja po pravilima struke, preporukama i tips&tricksima našeg konzultanta.
Uključena je podrška, materijali za download, dodatni alati, kviz za provjeru naučenog i drugi sadržaji koji će Vam pomoći da savladate program na optimalan način. Zbog ilustracije o kvaliteti sadržaja navodimo da su naši polaznici često iskusni i visoko stručni marketeri koji poznaju praktične probleme i od predavača traže odgovore na teška pitanja. Stoga su i naše edukacije koncipirane na taj način. Od početka razvoja ove edukacije ni jedno pitanje polaznika nije ostalo neodgovoreno.
Dodatni razlog zašto je ova edukacija bolja je njena prilagođenost načinu rada na lokalnim tržištima. Edukacije koje možete naći na engleskom jeziku, najčešće su prilagođene marketiranju upravo na globalnim tržištima. U tim situacijama algoritmi raspolažu ogromnim brojem podataka, budžeti su često visoki, a u publikama može biti npr. 100M ljudi. U našim okolnostima to najčešće nije tako. Naši budžeti i publike su relativno mali, a mi smo se tome i prilagodili. Stoga Best Practice edukacije daju odgovore na pitanje: “Kako raditi na globalnim, ali i mikro tržištima koja imaju manje korisnika nego jedan kvart u New Yorku ili Berlinu?”
Edukacije u kolekciji imaju slične nazive, ali nisu iste jer su snimljene u različitim terminima. Svaka promjena koju je implementirala META, obrađena je u edukaciji snimljenoj u tom periodu. Naš predavač uvodi te teme ili funkcionalnosti u edukacije nakon što ih je osobno istestirao. Dodatno, teme su potkrijepljene različim primjerima što Vam može pomoći u razumijevanju. U svakom slučaju, sa više odgledanih edukacija otvara Vam se mogućnost da usvojite više znanja i dobijete širu sliku.
Naša preporuka je da se krene od najnovije pa prema starijim edukacijama. Tako ćete moći u najkraćem roku pokrenuti nove ili unaprijediti postojeće kampanje prema najnovijim preporukama iz METE. Svaku temu o kojoj želite saznati više možete istražiti u drugoj dostupnoj verziji edukacije.
Naša preporuka je da isprintate prezentacijsku skriptu za svaku edukaciju koju gledate. Dok gledate video zapišite sve što Vam je važno i pretvorite skriptu u alat za rad na kampanjama.
Česta pitanja o platformi za kombinirano učenje.
Razmislite do koje mjere želite savladati konkretnu vještinu. Ako želite maksimum znanja trebate akademije (XL) i duže edukacije (L, M). Ako želite naučiti dio neke vještine npr. “kako dati feedback” ili ” kako napraviti custom publiku na Meti” potražite kratku specijaliziranu edukaciju (S) koja obrađuje samo taj dio vještine oglašavanja na Facebooku i Instagramu.
Imamo 4 kategorije edukacija:
XL-akademije su najkvalitetniji i najopsežniji programi.
Large-velike kolekcije edukacija koje obrađuju jednu cjelinu i traju 15-25 sati.
Medium-edukacije srednje veličine koje obrađuju jednu cjelinu i traju 4 do 5 sati.
Small-kratke i usko specijalizirane edukacije koje obrađuju užu temu ili dio neke vještine i traju do do 2h.
Sukladno trajanju određena je i cijena koja je iskazana za svaki edukaciju posebno.
Detaljnije informacije o nastavnom planu i programu, trajanju i cijeni potražite na stranici svake edukacije
Dostupni su sljedeći način plaćanja:
- Predračun
- Internet bankarstvo
- Većina kreditnih i debitnih kartica
- Google pay
- Apple pay
Da. Kada stavite proizvod u košaricu sustav Vas pita jeste li pravna ili fizička osoba. Ovisno o odabiru generirat ćemo Vam ispravan račun.
Da. Kontaktirajte nas na [email protected] i napravit ćemo Vam posebnu ponudu.
Da. Kada stavite proizvod u košaricu označite opciju da ste osoba ili tvrtka sa sjedištem u inozemstvu. Tvrtke iz inozemstva najčešće plaćaju predračunom, ali je moguće i plaćanje karticama. Po uplati šaljemo Vam račun koji možete knjižiti kao trošak poslovanja.
Pristup edukacijama odobrava se na 12 mjeseci. U slučaju opravdane potrebe pristup se može i produžiti.
Da. Dostupne su 2 vrste podrške:
- Za tehnička pitanja dostupna je e-mail i telefonska podrška
- Za pitanja povezana sa sadržajima edukacije dostupna je e-mail podrška.
Da. Uz to, edukacije možete pratiti i na 2 uređaja istovremeno. Na mobitelu npr. slušate i gledate video lekcije, a s desktopa pristupate skriptama, gdje preko linkova možete ulaziti u druge alate ili materijale za dodatni rad.
Brzina učenja je individualna stvar, ali možemo dati primjer. Ako edukacija traje u prosjeku 5 sati i ako učite 1 sat dnevno treba vam 5 dana za preslušavanje jedne edukacije.
Kasnije ćete vjerojatno ponovo gledati određena poglavlja, čitati dodatne materijale ili provjeravati naučeno putem kvizova što također uzima određeno vrijeme, ali je više nego korisno.
Edukacije uglavnom imaju postavljene testove, kvizove ili druge oblike provjere znanja. Oni nisu obavezni, ali mi ih preporučamo. Kada nakon jednog dijela edukacije naiđete na test pokušajte ga riješiti. Ako je rezultat zadovoljavajući nastavite s učenjem, a ako nije vratite se, naučite gradivo i ponovo pokrenite test.
Ovaj sistem će Vam motivirati da zaista naučite bolje i ostvarite maksimalnu korist id edukacije.
Dodatno, dostupne su Vam i statistike učenja.
Na Vaš zahtjev kreirat ćemo Vam Managerski paket. Uz ovu uslugu moći ćete pratiti uspješnost, aktivnosti i statistike učenja svakog zaposlenika pojedinačno.
Ovo je vrlo korisna funkcionalnost koja omogućava potpunu transparentnost procesa i rezultata učenja.
Da. Nakon uspješno završenog programa sustav će Vam ponuditi certifikat kojeg možete isprintati, prosljediti ili pohraniti.
15
godina
s Vama
Lider u kvaliteti poslovnih edukacija
459
Klijenata u 9 zemalja
3266
Održanih radionica
18850
Zadovoljnih polaznika