Facebook™ i Instagram™ Akademija: sve o Meta oglašavanju
Više od 20 sati odličnih i praktičnih video lekcija strukturiranih na način da prate proces postavljanja kampanja, od pisanja copya uz CHAT GTP i kreiranja vizuala do tehničkog postavljanja oglasa pa sve do napredne optimizacije.
Ova Akademija je kombinacija strateških i operativnih osnovnih i naprednih oglašivačkih vještina kojima ćete “okrenuti igru” i dobre kampanje pretvoriti u odlične!
- 4 Total Courses
- 2 Total Enrolled
- 20:59:00 Duration
- 35 Video Content
- 8 Downloadable Resources
- 1 Quiz Papers
- 4 Total Courses
- 2 Total Enrolled
- 20:59:00 Duration
- 35 Video Content
- 8 Downloadable Resources
- 1 Quiz Papers
Ova akademija je odličan izbor ako s učenjem želite krenuti na pravi način, bez stihijskog proučavanja nepouzdanih izvora i gubljenja vremena u potrazi za odgovorima na oglašivačke izazove. Dodatno, ako želite uskladiti Vaše kampanje s novim META oglašivačkim preporukama i pravilima ova edukacija je za Vas!
Izvod iz sadržaja eukacije
- Facebook Business Manager, postavljanje i rad
- Preduvjeti dobre kampanje
- Kontrola Vašeg weba i landing pagea: alati i preporuke
- 3 ključna segmenta uspješne kampanje
- Arhitektura kampanje: kako strateški postaviti kampanju i odrediti ciljeve,
- Vrste kampanja na Facebooku™ i Instagramu™ i kako odabrati najbolju u odnosu na cilj.
- Copywriting: rad s formulama za pisanje tekstova
- Vježba pisanja teksta (copya) oglasa, primjeri u praksi,
- Kako odabrati pravi target i kako doći do idealne ciljne skupine,
- Korisničko iskustvo
- Facebookova pravila suglasnosti
- Emojiji i Hashtagovi
- Fotografije
- Dizajniranje vizuala u Canvi
- Odabir prikladne vrste oglasa i postavljanje
- Rad s publikama
- Custom publike
- Odabir placementa
- Definiranje budžeta
- Testiranje učinkovitosti i optimizacija
- Česte greške
- Kratki uvod u naprednu radionicu
- Strateško razmišljanje o oglašavanju
- Vrste publika
- Podešavanje Pixela i publika
- Izrada prilagođenih (custom) publika
- iOS Update
- Tekst oglasa
- AIDA formula
- Remarketing na društvenim mrežama
- Video u svrhu oglašavanja
- Video u Canvi
- Landing stranica
- Remarketing u praksi
- Primjeri Funnela
- Mjerenje
- Optimiziranje
- Skaliranje
Prosječna ocjena predavača, provedena putem anonimnih evaluacija u zadnjih 5 godina, otkad je računamo je 4.95. Provjerljive preporuke zadovoljnih korisnika pogledajte na Google Business Profilu , Facebook Pageu ili Web stranici.
Edukacije u paketu (4)
- 4 Total Courses
- 2 Total Enrolled
- 20:59:00 Duration
- 35 Video Content
- 8 Downloadable Resources
- 1 Quiz Papers
Česta pitanja polaznika o ovoj edukaciji
Ima više razloga, navodimo najvažnije:
- Ova akademija sadrži sva znanja potrebna za kreiranje top performance kampanja. Uči Vas strateškom pristupu oglašavanju, ali i operativnoj provedbi te strategije putem kampanja visokog performancea. Akademija se sastoji od 5 cjelodnevnih edukacija što je oko 28 sati video materijala. Na kraju edukacije Vi ćete imati znanja i vještine za samostalnu izradu naprednih Meta kampanja po pravilima struke, preporukama i tips&tricksima našeg konzultanta.
-
Uključena je podrška, materijali za download, dodatni alati, 2 velika kviza za provjeru naučenog i drugi sadržaji koji će Vam pomoći da savladate program na optimalan način. Zbog ilustracije o kvaliteti sadržaja navodimo da su naši polaznici često iskusni i visoko stručni marketeri koji poznaju praktične probleme i od predavača traže odgovore na teška pitanja. Stoga su i naše edukacije koncipirane na taj način. Od početka razvoja ove edukacije ni jedno pitanje polaznika nije ostalo neodgovoreno.
Dodatni razlog zašto je ova edukacija bolja je njena prilagođenost načinu rada na lokalnim tržištima. Edukacije koje možete naći na engleskom jeziku, najčešće su prilagođene marketiranju upravo na globalnim tržištima. U tim situacijama algoritmi raspolažu ogromnim brojem podataka, budžeti su često visoki, a u publikama može biti npr. 100M ljudi. U našim okolnostima to najčešće nije tako. Naši budžeti i publike su relativno mali, a mi smo se tome i prilagodili. Stoga Best Practice edukacije daju odgovore na pitanje: “Kako raditi na globalnim, ali i mikro tržištima koja imaju manje korisnika nego jedan kvart u New Yorku ili Berlinu?”
Edukacije u kolekciji imaju slične nazive, ali nisu iste jer su snimljene u različitim terminima. Svaka promjena koju je implementirala META, obrađena je u edukaciji snimljenoj u tom periodu. Naš predavač uvodi te teme ili funkcionalnosti u edukacije nakon što ih je osobno istestirao. Dodatno, teme su potkrijepljene različim primjerima što Vam može pomoći u razumijevanju. U svakom slučaju, sa više odgledanih edukacija otvara Vam se mogućnost da usvojite više znanja i dobijete širu sliku.
Naša preporuka je da se krene od najnovije pa prema starijim edukacijama. Tako ćete moći u najkraćem roku pokrenuti nove ili unaprijediti postojeće kampanje prema najnovijim preporukama iz METE. Svaku temu o kojoj želite saznati više možete istražiti u drugoj dostupnoj verziji edukacije.
Naša preporuka je da isprintate prezentacijsku skriptu za svaku edukaciju koju gledate. Dok gledate video zapišite sve što Vam je važno i pretvorite skriptu u alat za rad na kampanjama.
Česta pitanja o platformi za kombinirano učenje.
Razmislite do koje mjere želite savladati konkretnu vještinu. Ako želite maksimum znanja trebate akademije (XL) i duže edukacije (L, M). Ako želite naučiti dio neke vještine npr. “kako dati feedback” ili ” kako napraviti custom publiku na Meti” potražite kratku specijaliziranu edukaciju (S) koja obrađuje samo taj dio vještine oglašavanja na Facebooku i Instagramu.
Imamo 4 kategorije edukacija:
XL-akademije su najkvalitetniji i najopsežniji programi.
Large-velike kolekcije edukacija koje obrađuju jednu cjelinu i traju 15-25 sati.
Medium-edukacije srednje veličine koje obrađuju jednu cjelinu i traju 4 do 5 sati.
Small-kratke i usko specijalizirane edukacije koje obrađuju užu temu ili dio neke vještine i traju do do 2h.
Sukladno trajanju određena je i cijena koja je iskazana za svaki edukaciju posebno.
Detaljnije informacije o nastavnom planu i programu, trajanju i cijeni potražite na stranici svake edukacije
Dostupni su sljedeći način plaćanja:
- Predračun
- Internet bankarstvo
- Većina kreditnih i debitnih kartica
- Google pay
- Apple pay
Da. Kada stavite proizvod u košaricu sustav Vas pita jeste li pravna ili fizička osoba. Ovisno o odabiru generirat ćemo Vam ispravan račun.
Da. Kontaktirajte nas na [email protected] i napravit ćemo Vam posebnu ponudu.
Da. Kada stavite proizvod u košaricu označite opciju da ste osoba ili tvrtka sa sjedištem u inozemstvu. Tvrtke iz inozemstva najčešće plaćaju predračunom, ali je moguće i plaćanje karticama. Po uplati šaljemo Vam račun koji možete knjižiti kao trošak poslovanja.
Pristup edukacijama odobrava se na 12 mjeseci. U slučaju opravdane potrebe pristup se može i produžiti.
Da. Dostupne su 2 vrste podrške:
- Za tehnička pitanja dostupna je e-mail i telefonska podrška
- Za pitanja povezana sa sadržajima edukacije dostupna je e-mail podrška.
Da. Uz to, edukacije možete pratiti i na 2 uređaja istovremeno. Na mobitelu npr. slušate i gledate video lekcije, a s desktopa pristupate skriptama, gdje preko linkova možete ulaziti u druge alate ili materijale za dodatni rad.
Brzina učenja je individualna stvar, ali možemo dati primjer. Ako edukacija traje u prosjeku 5 sati i ako učite 1 sat dnevno treba vam 5 dana za preslušavanje jedne edukacije.
Kasnije ćete vjerojatno ponovo gledati određena poglavlja, čitati dodatne materijale ili provjeravati naučeno putem kvizova što također uzima određeno vrijeme, ali je više nego korisno.
Edukacije uglavnom imaju postavljene testove, kvizove ili druge oblike provjere znanja. Oni nisu obavezni, ali mi ih preporučamo. Kada nakon jednog dijela edukacije naiđete na test pokušajte ga riješiti. Ako je rezultat zadovoljavajući nastavite s učenjem, a ako nije vratite se, naučite gradivo i ponovo pokrenite test.
Ovaj sistem će Vam motivirati da zaista naučite bolje i ostvarite maksimalnu korist id edukacije.
Dodatno, dostupne su Vam i statistike učenja.
Na Vaš zahtjev kreirat ćemo Vam Managerski paket. Uz ovu uslugu moći ćete pratiti uspješnost, aktivnosti i statistike učenja svakog zaposlenika pojedinačno.
Ovo je vrlo korisna funkcionalnost koja omogućava potpunu transparentnost procesa i rezultata učenja.
Da. Nakon uspješno završenog programa sustav će Vam ponuditi certifikat kojeg možete isprintati, prosljediti ili pohraniti.
Komentari klijenata i polaznika edukacija
Imamo stotine preporuka zadovoljnih klijenata. Pogledajte neke od njih...


dr. Danijela Hajdinjak Prihić
Ordinacija dentalne medicine Danijela Hajdinjak Prihić, vlasnica


Barbara Kolonjak, dr. dent. med.
vlasnica


Josip Kukuruzović
Direktor sektora prodaje


Ivana Vrkić
Business Assistant | Salvea Polyclinic


Patrick Zornada


Marila
Senior Associate-City of Zagreb


Tomislav Šipuljak-Fatman Chef
Chef


Armin Zahirović
Digital marketing specialist, Representing Meta Ads In Europe |South Balkan| Meta Lead, Sarajevo , Bih


Šejla HaJrić
Digital Marketing Specialist | Copywriter, at Metis Software Solutions, Sarajevo, BiH


Leila Krešić Jurić
Director North America, Croatian National Tourist Board


Selena Radović
Selena Radović Head of Digital at Media House Belgrade RS


Jelena Brkljač
Founder at Concept Smart Belgrade


Josip Mataga
Deputy Sales Director-Hrvatska kovnica novca, Zagreb,Hrvatska


Marin Jakičić
Computer Numerical Control Machinist


Nataša Pevec
Marketing manager at Carwiz


Tomislav Z. Dujmović
Business Analyst / Enterprise Architect, Certified Project Manager, ICT Consultant at Quantum Zagreb


Ivona Prebanda
Founder and director at POLPOLINA Digital Marketing & Consulting


Patrick Zornada


Mirela Prša
Marketing & Business Operations Manager

Zlatan Halilbegović
Life Coach | Sales Trainer | Author | Speaker


Luka
Export Area Manager at GEZE GmbH


Sergio Galošić
Chairman of the Board


Krešimir Bojčić
CEO


Damir Krnić
CEO


Ana Penović
Owner at Jasno&Glasno


Mario Kulaš
Agramservis, cross platform designer


Zoran Pavletić
CEO
















15
godina
s Vama
Lider u kvaliteti poslovnih edukacija

459
Klijenata u 9 zemalja

3266
Održanih radionica

18850
Zadovoljnih polaznika