Google Ads™s Miroslavom Vargom: Platinasta Kolekcija edukacija za napredne oglašivače
Više od 18 sati video lekcija za iskusne oglašivače koji ne prihvaćaju prosječnost već žele najbolje! Upravo ova Kolekcija je najbolji put do top performance kampanja jer obiluje praktičnim savjetima i tips&tricksima o kojima se ne govori baš svima i koji su rezultat iskustva rada na tisućama kampanja. Priuštite sebi najbolje i unaprijedite Vaše kampanje iz solidnih u vrhunske!
- 4 Total Courses
- 0 Total Enrolled
- 18:37:00 Duration
- 40 Video Content
- 5 Downloadable Resources
- 0 Quiz Papers
Što ćete naučiti?
- MCC račun
- Eksperimenti – postavljanje i analiza
- Strukturiranje računa za optimalni sadržaj
- STAG
- ALAG
- IBAG
- Kako koristiti predefinirane reporte za analizu publika
- Optimiziranje RSA oglasa
- Peel and stick metoda
- DSA Adgrupe/kampanje
- Što je Data Feed i kako ga postaviti i upravljati njime
- Kontrola mogućeg potkradanja u display kampanjama
- Kako licitirati prvenstveno za prvu poziciju
- Kako popraviti svoj AdRank odnosno smanjiti cijenu klika
- Osnove izvještavanja Looker izvještajima
Kome je edukacija namijenjena
- Svima koji su pohađali Google Ads™ osnovnu edukaciju
- Samoukim i iskusnijim Google Ads™ oglašivačima
- Zaposlenicima digitalnih marketinških agencija
- Direktorima ili voditeljima marketinga
- Start up zajednici
- Managerima koji žele naučiti Google Ads™ kako bi mogli kontrolirati rad svoje digitalane agencije
- Svima koji žele unaprijediti svoj posao i povećati prihode
- Studentima, poglavito ekonomije i marketinga
Predznanje
- Za potpuno usvajanje sadržaja preporučamo Vam da najprije poglete Zlatnu kolekciju Google™Ads edukacija s Vargom ili najnoviju edukaciju Google™Ads s Vargom 2024. za početnike.
Ovo je kolekcija edukacija koja se sastoji od 4 cjelodnevna workshopa. Svaki od njih detaljno je strukturiran i pojedinačno opisan. Za detalje kliknite na bilo koju edukaciju koja je sastavni dio kolekcije.
Prosječna ocjena predavača Miroslava Varge, provedena putem anonimnih evaluacija u zadnjih 7 godina, otkad je računamo je 4.95.
Provjerljive preporuke i autentične izjave zadovoljnih korisnika pogledajte na Google Business Profile , Facebook Pageu ili Web stranici.
- 4 Total Courses
- 0 Total Enrolled
- 18:37:00 Duration
- 40 Video Content
- 5 Downloadable Resources
- 0 Quiz Papers
Predavači
Edukacije u paketu (4)
Što je još uključeno
- 18+ sati video lekcija iz 4 cjelodnevne edukacije
- 4 skripte
- Google preporuke i novi Adrank faktori Account Hygiene
- Uvjerenje o uspješno završenom programu
- Podrška
Česta pitanja polaznika o ovoj edukaciji
Ima više razloga, navodimo najvažnije:
- Ovo je vremenski iznimno duga i sadržajno iznimno bogata edukacija za napredne oglašivače koja ide duboko u temu Google oglašavanja. Na kraju edukacije Vi ćete imati znanja i vještine za samostalnu izradu Google Ads kampanja top kvalitete. Prenosimo Vam znanja i pravilia struke, preporuke iz Googlea i tips&trickse iz 15-godišnjeg iskustva našeg konzultatanta Miroslava Varge.
- Uključena je podrška, materijali za download, dodatni alati i drugi sadržaji.
- Zbog ilustracije o kvaliteti sadržaja i metodi prijenosa znanja, navodimo činjenicu da su naši polaznici vrlo često visoko stručni zaposlenici ili vlasnici digitalnih agencija, koji poznaju praktične probleme i od predavača traže odgovore na dubinska pitanja. U 15 godina razvoja ove edukacije ni jedno pitanje polaznika nije ostalo neodgovoreno.
- Dodatni razlog zašto je ova edukacija bolja je njena prilagođenost načinu rada na lokalnim tržištima. Edukacije koje možete naći na engleskom jeziku, najčešće su prilagođene marketiranju upravo na globalnim ili velikim tržištima. U tim situacijama algoritmi raspolažu ogromnim brojem podataka, budžeti su često visoki, a u publikama može biti 50,80 ili 100M ljudi. U našim okolnostima to najčešće nije tako. Kada stranim konzultantima i predavačima spomenemo da dnevni budžet od 20€ za Google oglašavanje kod nas nije rijetkost, a publika može biti 50K ljudi oni se tome čude i u dilemi su kako bi uopće, u tim uvjetima postavili dobru kampanju. Naše edukacije daju odgovore na pitanje: “Kako raditi na globalnim, ali i mikro tržištima koja imaju manje korisnika nego jedan kvart u New Yorku ili Berlinu?”
Edukacije u kolekciji imaju slične nazive, ali nisu iste. Svaka promjena koju je implementirao Google u nekom periodu, obrađena je u edukaciji snimljenoj u tom periodu. Naš predavač, Miroslav Varga uvodi te teme ili funkcionalnosti u edukacije nakon što ih je osobno istestirao. To je dokumentirano u različitim edukacijama. Također, slične teme u različitim su edukacijama potkrijepljene su drugačijim primjerima. U svakom slučaju, što više pogledate, više ćete znati.
Naša preporuka je da se krene od najnovije pa prema starijim edukacijama. Tako ćete moći u najkraćem roku pokrenuti nove ili unaprijediti postojeće kampanje prema najnovijim preporukama iz Googlea. Svaku temu o kojoj želite saznati više možete istražiti u sljedećoj dostupnoj verziji edukacije.
Naša preporuka je da isprintate prezentacijsku skriptu za svaku edukaciju koju gledate. Ukupno je dostupno 6 skripti. Dok gledate video zapišite sve što Vam je važno i pretvorite skriptu u alat za rad na kampanjama.
Česta pitanja o platformi za kombinirano učenje.
Ako želite maksimum znanja trebate akademije (XL) i duže edukacije (L, M). Ako želite naučiti samo dio neke šire teme potražite kratku specijaliziranu edukaciju (S)
Imamo 4 kategorije:
XL– akademije su najkvalitetniji i najopsežniji programi posvećeni jednoj temi. Sadrže početne i napredne module. Ako želite naučiti sve o nekoj temi to je za Vas.
Large – kolekcije više sličnih edukacija koje koje su namijenjene ili početnicima ili naprednima što je označeno u naslovima pojedinih edukacija.
Medium-Jednodnevne edukacije koje obrađuju jednu cjelinu i traju do 6 sati.
Small-kratke i usko specijalizirane edukacije koje obrađuju užu temu ili dio neke vještine. Ako želite riješiti neki specifičan izazov ovo je za Vas.
Sukladno trajanju određena je i cijena koja je iskazana za svaki edukaciju posebno.
Detaljnije informacije o nastavnom planu i programu, trajanju i cijeni potražite na stranici svake edukacije.
Dostupni su sljedeći način plaćanja:
- Predračun
- Internet bankarstvo
- Većina kreditnih i debitnih kartica
- Google pay
- Apple pay
Da. Kada stavite proizvod u košaricu sustav Vas pita jeste li pravna ili fizička osoba. Ovisno o odabiru generirat ćemo Vam ispravan račun.
Da. Kontaktirajte nas na [email protected] i napravit ćemo Vam posebnu ponudu.
Da. Kada stavite proizvod u košaricu označite opciju da ste osoba ili tvrtka sa sjedištem u inozemstvu. Tvrtke iz inozemstva najčešće plaćaju predračunom, ali je moguće i plaćanje karticama. Po uplati šaljemo Vam račun koji možete knjižiti kao trošak poslovanja.
Pristup edukacijama odobrava se na 12 mjeseci. U slučaju opravdane potrebe pristup se može i produžiti.
Da. Dostupne su 2 vrste podrške:
- Za tehnička pitanja dostupna je e-mail i telefonska podrška
- Za pitanja povezana sa sadržajima edukacije dostupna je e-mail podrška.
Da. Uz to, edukacije možete pratiti i na 2 uređaja istovremeno. Na mobitelu npr. slušate i gledate video lekcije, a s desktopa pristupate skriptama, gdje preko linkova možete ulaziti u druge alate ili materijale za dodatni rad.
Brzina učenja je individualna stvar, ali možemo dati primjer. Ako edukacija traje u prosjeku 5 sati i ako učite 1 sat dnevno treba vam 5 dana za preslušavanje jedne edukacije.
Kasnije ćete vjerojatno ponovo gledati određena poglavlja, čitati dodatne materijale ili provjeravati naučeno putem kvizova što također uzima određeno vrijeme, ali je više nego korisno.
Edukacije uglavnom imaju postavljene testove, kvizove ili druge oblike provjere znanja. Oni nisu obavezni, ali mi ih preporučamo. Kada nakon jednog dijela edukacije naiđete na test pokušajte ga riješiti. Ako je rezultat zadovoljavajući nastavite s učenjem, a ako nije vratite se, naučite gradivo i ponovo pokrenite test.
Ovaj sistem će Vam motivirati da zaista naučite bolje i ostvarite maksimalnu korist id edukacije.
Dodatno, dostupne su Vam i statistike učenja.
Na Vaš zahtjev kreirat ćemo Vam Managerski paket. Uz ovu uslugu moći ćete pratiti uspješnost, aktivnosti i statistike učenja svakog zaposlenika pojedinačno.
Ovo je vrlo korisna funkcionalnost koja omogućava potpunu transparentnost procesa i rezultata učenja.
Da. Nakon uspješno završenog programa sustav će Vam ponuditi certifikat kojeg možete isprintati, prosljediti ili pohraniti.
15
godina
s Vama
Lider u kvaliteti poslovnih edukacija
459
Klijenata u 9 zemalja
3266
Održanih radionica
18850
Zadovoljnih polaznika