Google Ads™ Platinum s Vargom: kolekcija naprednih edukacija
Usavrši svoje Google Ads kampanje uz 19 sati naprednih video lekcija!
Ova Kolekcija vodi te do vrhunskih performansi uz praktične savjete i ekskluzivne trikove iz tisuća kampanja. Nema prosječnosti – samo provjerene strategije za maksimalne rezultate!
Unaprijedi svoje kampanje iz solidnih u vrhunske!
- 4 Total Courses
- 3 Total Enrolled
- 18:37:00 Duration
- 40 Video Content
- 5 Downloadable Resources
- 0 Quiz Papers
- 4 Total Courses
- 3 Total Enrolled
- 18:37:00 Duration
- 40 Video Content
- 5 Downloadable Resources
- 0 Quiz Papers
Što ćete naučiti?
- MCC račun
- Eksperimenti – postavljanje i analiza
- Strukturiranje računa za optimalni sadržaj
- STAG
- ALAG
- IBAG
- Kako koristiti predefinirane reporte za analizu publika
- Optimiziranje RSA oglasa
- Peel and stick metoda
- DSA Adgrupe/kampanje
- Što je Data Feed i kako ga postaviti i upravljati njime
- Kontrola mogućeg potkradanja u display kampanjama
- Kako licitirati prvenstveno za prvu poziciju
- Kako popraviti svoj AdRank odnosno smanjiti cijenu klika
- Osnove izvještavanja Looker izvještajima

⭐⭐⭐⭐⭐ Imam iza sebe stotine sati gledanja video tečajeva putem sajtova kao što su Lynda.com, Creative LIVE...mogu reći da je gospodin Varga jedan od najboljih predavača koje sam imao prilike uživo ili virtualno gledati...
..on je kristalno jasan te jednostavan, a opet cijelo je predavanje u stanju učiniti zanimljivim, da ne prođe u onom nekom čistom, uštogljenom ozračju.
Mogu zaključiti da sam imao priliku slušati savjete te učiti od čovjeka koji je uistinu profesionalac što je velika čast u današnje vrijeme gdje se "stručnjaci" pojavaljuju na svakom uglu kao gljive poslije kiše. I naravno, ono što mi je se jako svidjelo su stvarni primjeri putem kojih smo mogli vidjeti koliko zapravo male stvari i sitnice su u stanju okrenuti cijelu igru u pozitivnom ili extremno negativnom smislu.

Mario Kulaš
Agramservis, cross platform designer
Kome je edukacija namijenjena
- Svima koji su pohađali Google Ads™ osnovnu edukaciju
- Samoukim i iskusnijim Google Ads™ oglašivačima
- Zaposlenicima digitalnih marketinških agencija
- Direktorima ili voditeljima marketinga
- Start up zajednici
- Managerima koji žele naučiti Google Ads™ kako bi mogli kontrolirati rad svoje digitalane agencije
- Svima koji žele unaprijediti svoj posao i povećati prihode
- Studentima, poglavito ekonomije i marketinga
Predznanje
- Za što uspješnije usvajanje sadržaja preporučamo Vam da najprije poglete Zlatnu kolekciju Google™Ads edukacija s Vargom ili edukaciju Google™Ads s Vargom za početnike.
Ovo je kolekcija edukacija koja se sastoji od 4 cjelodnevna workshopa. Svaki od njih detaljno je strukturiran i pojedinačno opisan. Za detalje kliknite na bilo koju edukaciju koja je sastavni dio kolekcije.
Prosječna ocjena predavača Miroslava Varge, provedena putem anonimnih evaluacija u zadnjih 7 godina, otkad je računamo je 4.95. Preporuke i autentične izjave zadovoljnih korisnika pogledajte na Google Business Profile , Facebook Pageu ili Web stranici.

Predavači
Edukacije u paketu (4)
Što je još uključeno
- Stručni članci
- Video lekcije
- Tekstualne lekcije
- Prezentacijska skripta
- Stručni clanci
- Vježbe prilagođene vašim situacijama
- Kviz i akcijska pitanja
- Dug period učenja i pristup 24/7
- Mobile pristup
- Naknadna podrska trenera
- Diploma
- 4 Total Courses
- 3 Total Enrolled
- 18:37:00 Duration
- 40 Video Content
- 5 Downloadable Resources
- 0 Quiz Papers
Česta pitanja polaznika o ovoj edukaciji
Ima više razloga, navodimo najvažnije:
- Ovo je vremenski iznimno duga i sadržajno iznimno bogata edukacija za napredne oglašivače koja ide duboko u temu Google oglašavanja. Na kraju edukacije Vi ćete imati znanja i vještine za samostalnu izradu Google Ads kampanja top kvalitete. Prenosimo Vam znanja i pravilia struke, preporuke iz Googlea i tips&trickse iz 15-godišnjeg iskustva našeg konzultatanta Miroslava Varge.
- Uključena je podrška, materijali za download, dodatni alati i drugi sadržaji.
- Zbog ilustracije o kvaliteti sadržaja i metodi prijenosa znanja, navodimo činjenicu da su naši polaznici vrlo često visoko stručni zaposlenici ili vlasnici digitalnih agencija, koji poznaju praktične probleme i od predavača traže odgovore na dubinska pitanja. U 15 godina razvoja ove edukacije ni jedno pitanje polaznika nije ostalo neodgovoreno.
- Dodatni razlog zašto je ova edukacija bolja je njena prilagođenost načinu rada na lokalnim tržištima. Edukacije koje možete naći na engleskom jeziku, najčešće su prilagođene marketiranju upravo na globalnim ili velikim tržištima. U tim situacijama algoritmi raspolažu ogromnim brojem podataka, budžeti su često visoki, a u publikama može biti 50,80 ili 100M ljudi. U našim okolnostima to najčešće nije tako. Kada stranim konzultantima i predavačima spomenemo da dnevni budžet od 20€ za Google oglašavanje kod nas nije rijetkost, a publika može biti 50K ljudi oni se tome čude i u dilemi su kako bi uopće, u tim uvjetima postavili dobru kampanju. Naše edukacije daju odgovore na pitanje: “Kako raditi na globalnim, ali i mikro tržištima koja imaju manje korisnika nego jedan kvart u New Yorku ili Berlinu?”
Edukacije u kolekciji imaju slične nazive, ali nisu iste. Svaka promjena koju je implementirao Google u nekom periodu, obrađena je u edukaciji snimljenoj u tom periodu. Naš predavač, Miroslav Varga uvodi te teme ili funkcionalnosti u edukacije nakon što ih je osobno istestirao. To je dokumentirano u različitim edukacijama. Također, slične teme u različitim su edukacijama potkrijepljene su drugačijim primjerima. U svakom slučaju, što više pogledate, više ćete znati.
Naša preporuka je da se krene od najnovije pa prema starijim edukacijama. Tako ćete moći u najkraćem roku pokrenuti nove ili unaprijediti postojeće kampanje prema najnovijim preporukama iz Googlea. Svaku temu o kojoj želite saznati više možete istražiti u sljedećoj dostupnoj verziji edukacije.
Naša preporuka je da isprintate prezentacijsku skriptu za svaku edukaciju koju gledate. Ukupno je dostupno 6 skripti. Dok gledate video zapišite sve što Vam je važno i pretvorite skriptu u alat za rad na kampanjama.
Ako želite maksimum znanja trebate akademije (XL) i duže edukacije (L, M). Ako želite naučiti samo dio neke šire teme potražite kratku specijaliziranu edukaciju (S)
Imamo 4 kategorije:
XL– akademije su najkvalitetniji i najopsežniji programi posvećeni jednoj temi. Sadrže početne i napredne module. Ako želite naučiti sve o nekoj temi to je za Vas.
Large – kolekcije više sličnih edukacija koje koje su namijenjene ili početnicima ili naprednima što je označeno u naslovima pojedinih edukacija.
Medium-Jednodnevne edukacije koje obrađuju jednu cjelinu i traju do 6 sati.
Small-kratke i usko specijalizirane edukacije koje obrađuju užu temu ili dio neke vještine. Ako želite riješiti neki specifičan izazov ovo je za Vas.
Sukladno trajanju određena je i cijena koja je iskazana za svaki edukaciju posebno.
Detaljnije informacije o nastavnom planu i programu, trajanju i cijeni potražite na stranici svake edukacije ili nas kontaktirajte na [email protected]
Dostupni su sljedeći način plaćanja:
- Predračun
- Internet bankarstvo
- Većina kreditnih i debitnih kartica
- Google pay
- Apple pay
Da. Kada stavite proizvod u košaricu sustav Vas pita jeste li pravna ili fizička osoba. Ovisno o odabiru generirat ćemo Vam ispravan račun.
Pristup edukacijama odobrava se na 12 mjeseci. U slučaju opravdane potrebe pristup se može i produžiti.
Da. Dostupne su 2 vrste podrške:
- Za tehnička pitanja dostupna je e-mail i telefonska podrška
- Za pitanja povezana sa sadržajima edukacije dostupna je e-mail podrška.
Da. Uz to, edukacije možete pratiti i na 2 uređaja istovremeno. Na mobitelu npr. slušate i gledate video lekcije, a s desktopa pristupate skriptama, gdje preko linkova možete ulaziti u druge alate ili materijale za dodatni rad.
Edukacije uglavnom imaju postavljene testove, kvizove ili druge oblike provjere znanja. Oni nisu obavezni, ali mi ih preporučamo. Kada nakon jednog dijela edukacije naiđete na test pokušajte ga riješiti. Ako je rezultat zadovoljavajući nastavite s učenjem, a ako nije vratite se, naučite gradivo i ponovo pokrenite test.
Ovaj sistem će Vam motivirati da zaista naučite bolje i ostvarite maksimalnu korist id edukacije.
Dodatno, dostupne su Vam i statistike učenja.
Da. Nakon uspješno završenog programa sustav će Vam ponuditi certifikat kojeg možete isprintati, prosljediti ili pohraniti.
Komentari klijenata i polaznika edukacija
Imamo stotine preporuka zadovoljnih klijenata. Pogledajte neke od njih...
Sergio Galošić
Chairman of the Board
Krešimir Bojčić
CEO
dr. Danijela Hajdinjak Prihić
Ordinacija dentalne medicine Danijela Hajdinjak Prihić, vlasnica
Barbara Kolonjak, dr. dent. med.
vlasnica
Josip Kukuruzović
Direktor sektora prodaje
Ivana Vrkić
Business Assistant | Salvea Polyclinic
Patrick Zornada
Marila
Senior Associate-City of Zagreb
Tomislav Šipuljak-Fatman Chef
Chef
Armin Zahirović
Digital marketing specialist, Representing Meta Ads In Europe |South Balkan| Meta Lead, Sarajevo , Bih
Šejla HaJrić
Digital Marketing Specialist | Copywriter, at Metis Software Solutions, Sarajevo, BiH
Leila Krešić Jurić
Director North America, Croatian National Tourist Board
Selena Radović
Selena Radović Head of Digital at Media House Belgrade RS
Jelena Brkljač
Founder at Concept Smart Belgrade
Josip Mataga
Deputy Sales Director-Hrvatska kovnica novca, Zagreb,Hrvatska
Marin Jakičić
Computer Numerical Control Machinist
Nataša Pevec
Marketing manager at Carwiz
Tomislav Z. Dujmović
Business Analyst / Enterprise Architect, Certified Project Manager, ICT Consultant at Quantum Zagreb
Ivona Prebanda
Founder and director at POLPOLINA Digital Marketing & Consulting
Patrick Zornada
Mirela Prša
Marketing & Business Operations Manager
Zlatan Halilbegović
Life Coach | Sales Trainer | Author | Speaker
Luka
Export Area Manager at GEZE GmbH
Damir Krnić
CEO
Ana Penović
Owner at Jasno&Glasno
Mario Kulaš
Agramservis, cross platform designer
Zoran Pavletić
CEO
















20
godina
s Vama
Lider u kvaliteti poslovnih edukacija
Best Practice je trenersko-konzultantska organizacija specijalizirana za razvoj zaposlenika i optimizaciju poslovnih procesa. Pomažemo tvrtkama da unaprijede prodaju, komunikaciju i leadership, ali i da uvedu umjetnu inteligenciju (AI) u svoje poslovanje. Naš pristup kombinira razvoj ljudskih kompetencija i automatizaciju putem AI tehnologija, čime organizacijama omogućujemo mjerljive rezultate, veću učinkovitost i održiv rast.
Kvaliteta nema alternativu stoga u svaki projekt ulažemo više energije, a isporučujemo veću vrijednost od očekivane. Ponosimo se listom klijenta od 500+tvrtki od kojih su mnoge lideri u svojim industrijama. Hvala Vam na povjerenju i vidimo se na projektima i edukacijama.
500+
Klijenata u 9 zemalja
3000+
Održanih edukacija
20000+
Zadovoljnih polaznika
