Facebook™ i Instagram™ oglašavanje: početni 2024.

Naučit ćete koje metode oglašavanja koristiti obzirom na poziciju potencijalnih kupaca u funnelu. Naučit ćete kako strateški planirati, postaviti i upravljati kampanjama za hladnu, toplu i vruću publiku te kako sve operativno postaviti kroz Facebook Business Manager. Uključen je i kreativni dio posla kao što je pisanja copya i izrada vizuala.

Large
4 sati 45 minuta 407 Polaznika 4,56 (99) Početnička
69.00 99.00

Što ćete naučiti?

    Ova edukacija odličan je izbor ako s učenjem želite krenuti na pravi način ili ako želite uskladiti Vaše kampanje s najnovijim oglašivačkim preporukama i pravilima. Naučit ćete kako kreirati i postaviti kampanje, kako ciljati target skupine, kako kreirati vizuale i tekstove te kako mjeriti performance.

Kome je edukacija namijenjena

    Best Practice edukacije Facebook oglašavanje
    • Početnicima koji ulaze u svijet digitalnog marketinga
    • Samoukim oglašivačima bez obzira na iskustvo
    • Svima koji ne mogu ili ne žele plaćati drugima za izradu kampanja
    • Svima koji žele kontrolirati rad svoje agencije
    • Svima koji želite imati kontrolu nad oglasima i budžetom
    • Svima koji ne vole stihijsko učenenje iz nepozdanih i zastarjelih izvora.
    • Svima koji nemaju vremena za istraživanje novih i kompleksnih oglašivačkih opcija
    • Svima koji trebaju brzi pomak u rezultatima
    • Zaposlenicima u prodaji i marketingu
    • Malim i srednjim poduzetnicima

Predznanje

  • Potrebno je bazično poznavanje rada na računalu.

Facebook™ i Instagram™ su kompleksne i velike oglašivačke platforme koje se kontinuirano mijenjaju. Ova edukacija odličan je izbor ako s učenjem želite krenuti na pravi način i ako želite uskladiti Vaše kampanje s oglašivačkim preporukama i pravilima. Većina polaznika koji ulaze u svijet oglašavanja na ovim plaformama ima 3 glavna izazova:

1️⃣ Kako savladati Facebook™ i Instagram™ tehnologiju koja izgleda zastrašujuće zbog velikog broja oglašivačkih opcija i kompleksnog interfacea

2️⃣ Kako napisati copy (tekst oglasa) da budu zadovoljeni tehnički, komunikacijski, marketinški i drugi kriteriji

3️⃣Kako napraviti atraktivne vizuale korištenjem besplatnih alata za obradu fotografija bez plaćanja usluge dizajnera?

Na ovoj edukaciji naučit ćete osmisliti, postaviti i pokrenuti profesionalne marketinške kampanje po pravilima struke. Dodatno, naučit ćete optimizirati kampanje i izmjeriti njihov učinak (performance).

Teme edukacije

  • Facebook Business Manager, postavljanje i rad
  • Preduvjeti dobre kampanje
  • Kontrola Vašeg weba i landing pagea: alati i preporuke
  • 3 ključna segmenta uspješne kampanje
  • Arhitektura kampanje: kako strateški postaviti kampanju i odrediti ciljeve,
  • Vrste kampanja na Facebooku™ i Instagramu™ i kako odabrati najbolju u odnosu na cilj.
  • Copywriting: rad s formulama za pisanje tekstova
  • Vježba pisanja teksta (copya) oglasa, primjeri u praksi,
  • Kako odabrati pravi target i kako doći do idealne ciljne skupine,
  • Korisničko iskustvo
  • Facebookova pravila suglasnosti
  • Emojiji i Hashtagovi
  • Fotografije
  • Dizajniranje vizuala u Canvi
  • Odabir prikladne vrste oglasa i postavljanje
  • Rad s publikama
  • Custom publike
  • Odabir placemanta
  • Definiranje budžeta
  • Testiranje učinkovitosti i optimizacija
  • Česte greške
69.00 99.00

Mišo Mlakić

5,0Ocjena instruktora
Jedan je od nekolicine Internet marketing stručnjaka koji je pokrenuo održavanje live seminara iz ovog područja. Radio je na različitim marketinškim projektima, suosnivač je 3 start-up kompanije i konzultant u više tvrtki. Krajem 2018. pokrenuo je svoj prepoznatljivi brand Digitalni Spartanac i lansirao 5 proizvoda od čega su 2 online tečaja i 3 software-a. Zadnjih nekoliko godina intenzivno održava radionice i seminare iz područja internet marketinga. Mišo Mlakić je diplomirani inženjer računarstva koji je diplomirao na zagrebačkom FER-u, a u online...
Saznaj više

Što je uključeno

  • Video fileovi
  • Prezentacijska skripta
  • Check lista za oglašivače
  • Popratni alati
  • Kviz FB&IG oglašivačkih znanja
  • Diploma o uspješno završenoj edukaciji
/
  • 1080p
  • 720p
  • 480p

Česta pitanja polaznika o ovoj edukaciji

Ima više razloga, navodimo najvažnije:

  • Ovo je vremenski duga i sadržajno iznimno bogata edukacija koja ide duboko u temu. Na kraju edukacije Vi ćete imati znanja i vještine za samostalnu izradu Meta kampanja po pravilima struke, preporukama i tips&tricksima našeg konzultanta.
  • Uključena je podrška, materijali za download, dodatni alati, kviz za provjeru naučenog i drugi sadržaji koji će Vam pomoći da savladate program na optimalan način. Ilustracije radi navodimo da su naši polaznici često iskusni i visoko stručni marketeri koji poznaju praktične probleme i od predavača traže odgovore na teška pitanja. Stoga su i naše edukacije koncipirane na taj način. Od početka razvoja ove edukacije ni jedno pitanje polaznika nije ostalo neodgovoreno.
  • Dodatni razlog zašto je ova edukacija bolja je njena prilagođenost načinu rada na lokalnim tržištima. Edukacije koje možete naći na engleskom jeziku, najčešće su prilagođene marketiranju upravo na globalnim tržištima. U tim situacijama algoritmi raspolažu ogromnim brojem podataka, budžeti su često visoki, a u publikama može biti npr. 100M ljudi. U našim okolnostima to najčešće nije tako. Naši budžeti i publike su relativno mali, a mi smo se tome i prilagodili. Stoga Best Practice edukacije daju odgovore na pitanje: “Kako raditi na globalnim, ali i mikro tržištima koja imaju manje korisnika nego jedan kvart u New Yorku ili Berlinu?”

Naša preporuka je da isprintate prezentacijsku skriptu za svaku edukaciju koju gledate. Dok gledate video zapišite sve što Vam je važno i pretvorite skriptu u alat za rad na kampanjama.

Dodatno, pročitajte dodatne materijale ako su raspoloživi, provjeravajte naučeno putet integriranih testova i pratite svoj napredak.

Testovi će Vam pokazati koji postotak sadržaja ste usvojili, a mi Vam preporučamo da se vraćate u lekcije i ponavljate sve dok ne postignete postotak uspješnosti na testovima od 90-95%.

Česta pitanja o platformi za kombinirano učenje.

Ako želite maksimum znanja trebate akademije (XL) i duže edukacije (L, M). Ako želite naučiti samo dio neke šire teme potražite kratku specijaliziranu edukaciju (S) 

Imamo 4 kategorije:

  • XL– akademije su najkvalitetniji i najopsežniji programi posvećeni jednoj temi. Sadrže početne i napredne module. Ako želite naučiti sve o nekoj temi to je za Vas.

  • Large – kolekcije više sličnih edukacija koje koje su namijenjene ili početnicima ili naprednima što je označeno u naslovima pojedinih edukacija. 

  • Medium-Jednodnevne edukacije koje obrađuju jednu cjelinu i traju do 6 sati.

  • Small-kratke i usko specijalizirane edukacije koje obrađuju užu temu ili dio neke vještine. Ako želite riješiti neki specifičan izazov ovo je za Vas. 

Sukladno trajanju određena je i cijena koja je iskazana za svaki edukaciju posebno.

Detaljnije informacije o nastavnom planu i programu, trajanju i cijeni potražite na stranici svake edukacije.

Dostupni su sljedeći način plaćanja:

  • Predračun
  • Internet bankarstvo 
  • Većina kreditnih i debitnih kartica
  • Google pay
  • Apple pay

Da. Kada stavite proizvod u košaricu sustav Vas pita jeste li pravna ili fizička osoba. Ovisno o odabiru generirat ćemo Vam ispravan račun.

Da. Kontaktirajte nas na [email protected] i napravit ćemo Vam posebnu ponudu.

Da. Kada stavite proizvod u košaricu označite opciju da ste osoba ili tvrtka sa sjedištem u inozemstvu. Tvrtke iz inozemstva najčešće plaćaju predračunom, ali je moguće i plaćanje karticama. Po uplati šaljemo Vam račun koji možete knjižiti kao trošak poslovanja.

Pristup edukacijama odobrava se na 12 mjeseci. U slučaju opravdane  potrebe pristup se može i produžiti.

Da. Dostupne su 2 vrste podrške:

  1. Za tehnička pitanja dostupna je e-mail i telefonska podrška
  2. Za pitanja povezana sa sadržajima edukacije dostupna je e-mail podrška.

Da. Uz to, edukacije možete pratiti i na 2 uređaja istovremeno. Na mobitelu npr. slušate i gledate video lekcije, a s desktopa pristupate skriptama, gdje preko linkova možete ulaziti u druge alate ili materijale za dodatni rad.

Brzina učenja je individualna stvar, ali možemo dati primjer. Ako edukacija traje u prosjeku 5 sati i ako učite 1 sat dnevno treba vam 5 dana za preslušavanje jedne edukacije.

Kasnije ćete vjerojatno ponovo gledati određena poglavlja, čitati dodatne materijale ili provjeravati naučeno putem kvizova što također uzima određeno vrijeme, ali je više nego korisno.

Edukacije uglavnom imaju postavljene testove, kvizove ili druge oblike provjere znanja. Oni nisu obavezni, ali mi ih preporučamo. Kada nakon jednog dijela edukacije naiđete na test pokušajte ga riješiti. Ako je rezultat zadovoljavajući nastavite s učenjem, a ako nije vratite se, naučite gradivo i ponovo pokrenite test.

Ovaj sistem će Vam motivirati da zaista naučite bolje i ostvarite maksimalnu korist id edukacije.

Dodatno, dostupne su Vam i statistike učenja.

Na Vaš zahtjev kreirat ćemo Vam Managerski paket. Uz ovu uslugu moći ćete pratiti uspješnost, aktivnosti i statistike učenja svakog zaposlenika pojedinačno.

Ovo je vrlo korisna funkcionalnost koja omogućava potpunu transparentnost procesa i rezultata učenja.

Da. Nakon uspješno završenog programa sustav će Vam ponuditi certifikat kojeg možete isprintati, prosljediti ili pohraniti.

Best Practice poslovne edukacije
5.0
Based on 44 reviews
powered by Google
Marijan Mikolcic
Marijan Mikolcic
10:01 27 May 24
The educations are excellent! I definitely recommend!
BPresent Design
BPresent Design
08:59 19 Apr 24
Everything was perfectly organized, even more than that. The atmosphere before, during and after the lecture was fantastic.If you want a quality lecture, you will certainly not go wrong with top-notch organization!Greetings and see you again soon!
Nataša Pevec
Nataša Pevec
08:20 19 Apr 24
It is difficult to rate someone who is truly the best in this area. Every recommendation for both beginners and more advanced in Google Ads. Mr. Varga explains everything in a simple and comprehensible way, he is happy to share his experiences and answer every question. Thank you. 🙂
Zoran Samardzic
Zoran Samardzic
09:32 11 Jan 24
I attended Google initial and advanced online education. All praise for the education system and support in case of possible questions. I got answers to all the questions and doubts I had in a short period of time. Everything went great. I highly recommend it to everyone.
Robert Sabljak
Robert Sabljak
16:37 05 Jan 24
I passed the Google Ads initial training and I can say that I am satisfied with the knowledge and the way Mr. Varga teaches.For every recommendation.
Luka Agic
Luka Agic
10:16 24 Jan 23
Excellent customer support and the content of the education is top notch!
Josip Mataga
Josip Mataga
20:06 09 Jan 23
Excellent combination of practice and theory. Simply surprised that we find time for details and at the same time we find the links for the basic sales settings. Super !
See All Reviews
js_loader

15

godina

s Vama

Lider u kvaliteti poslovnih edukacija

Best Practice je trenersko-konzultantska organizacija specijalizirana za razvoj kompetencija zaposlenika. Pomažemo organizacijama da prodaju i komuniciraju bolje, upravljaju lakše i vode svoje ljude na bolji način.
Kvaliteta nema alternativu stoga u svaki projekt ulažemo više energije, a isporučujemo veću vrijednost od uobičajene. Ponosimo se listom klijenta od gotovo 500 tvrtki od kojih su mnoge lideri u svojim industrijama. Hvala Vam na povjerenju i vidimo se na radionicama.

459

Klijenata u 9 zemalja

3266

Održanih radionica

18850

Zadovoljnih polaznika