Prodajne vještine za stručne suradnike

Ako ste stručni suradnik farmaceutske tvrtke i svakodnevno komunicirate s liječnicima i ljekarnicima ova edukacija je za Vas.

Dajemo Vam komunikacijsku strukturu, savjete i tips&trickse kako da:

🎯 Budete samouvjereni, sigurni i utjecajni u razgovorima s liječnicima i ljekarnicima!

🎯 Savladate strukturirani pristup ovom poslu i kako da koristite gotova rješenja za mnoge teške komunikacijske situacije!

🎯 Zaradite simpatije, povjerenje i kredibilitet kod doktora i farmaceuta.

🎯Vrlo brzo unaprijedite svoj prodajni rezultat, ostvarite plan i zaradite respekt kolega u organizaciji!

6 sati 10 minuta 150 Polaznika 4,95 (51) Srednje zahtjevna
250.00295.00Online
250.00295.00Uživo
Prijava na live
250.00295.00Online
250.00295.00Uživo
Prijava na live

Što ćete naučiti?

    Naučit ćete voditi profesionalno strukturirane poslovne razgovore s liječnicima i ljekarnicima s ciljem povećanja utjecaja i prodaje. Naučit ćete primjenjivati različite komunikacijske tehnike i metode za postizanje dogovora i  win-win rješenja.

    Glavne teme su:

    • Strukturirani model uspješnog prodajnog razgovora
    • Kako uspostaviti odličan odnos – brzo i autentično
    • Kako zadobiti povjerenje i kredibilitet u prvim minutama i zadržati ih trajno
    • Kako upravljati razgovorom bez forsiranja i tenzija
    • Kako prezentirati ključne poruke na jasan i uvjerljiv način
    • Kako argumentirano odgovoriti na svako pitanje
    • Kako povećati svoj utjecaj i ostvariti bolji prodajni rezultat.
    • Tips&trick iz prakse
    • Akcijski plan za stručne suradnike

Kome je edukacija namijenjena

    Stručnim suradnicima farmaceutskih tvrtki i ostalim koji žele:
    • unaprijediti komunikacijsko-prodajne vještine
    • imati kontrolu u razgovoru sa sugovornicima
    • povećati prodajne rezultate na autentičan način
    • graditi dugoročne, profesionalne odnose i stabilne win-win poslovne veze

🎯 Vi ste stručni suradnik farmaceutske tvrtke i svakodnevno komunicirate s liječnicima i ljekarnicima. Bez obzira jeste li novi u ovom poslu ili već imate iskustva, komunikacija može biti izazovna. Mnogi se stručni suradnici suočavaju sa situacijama koje negativno utječu na samopouzdanje i dovode u pitanje prodajni rezultat. Ovo su neke od njih:

“Što ako me pitaju nešto na što ne znam odgovor?”

Liječnici i magistre mogu biti eksperti s godinama obrazovanja i prakse. Mnogi stručni suradnici osjećaju nelagodu jer se boje da neće moći dovoljno stručno ili uvjerljivo prezentirati proizvode koje promoviraju.


“Doktori su uvijek u žurbi! Kako da prenesem ključnu poruku u samo par minuta?”

Liječnici su pod pritiskom i često nemaju vremena za duge posjete. Naučit ćete kako jasno i sažeto prenijeti onu vrijednost proizvoda koja je određenoj osobi najvažnija – to je vještina koja se uči.


“Što kad me u ljekarni odbiju i kažu da imaju drugu opciju?”

Odbijanje nije osobno, ali se tako često doživljava. Strah od negativne reakcije može stvoriti barijeru u glavi prije nego što je razgovor i započeo. Naučit ćemo Vas da prepoznate radi li se o emocionalnom ili racionalnom odbijanju i dati Vam alate za prevladavanje ovakvih teških situacija.


“Imam osjećaj da nemam dovoljno utjecaja.”

Ponekad, i nakon kvalitetnih posjeta i obećanja, suradnja ne napreduje. Mnogi stručni suradnici osjećaju da nisu dovoljno utjecajni. Nakon edukacije znat ćete koristiti poluge za povećanje utjecaja te kako izgraditi odnos povjerenja i autoriteta na stručnoj razini.


“Što da kažem kad liječnik kaže da je propisivao moje proizvode, a ja znam da nije. Trebam li mu i kako to reći”

Suočavanje s istinom može biti neproduktivno kad je posao u pitanju. Naučit ćemo Vas što i kako trebate reći u raznim situacijama, ali i koji je najbolji način da do ovakvih situacija uopće ne dođe.


Ovo su samo neke od situacija za koje na ovoj edukaciji dajemo rješenja.

👩‍⚕️ Edukacija koja mijenja rezultat na bolje!

Na edukaciji “Komunikacijsko-prodajne vještine za stručne suradnike farmaceutskih kompanija” naučit ćete:

✅ Kako voditi prodajni razgovor kroz jasno definirane faze
✅ Kako otvoriti razgovor profesionalno, a ne “na brzinu”
✅ Kako povećati utjecaj bez pritiska
✅ Kako se nositi s otporom, nezainteresiranošću ili odbijanjem
✅ Kako izgraditi odnos povjerenja s liječnicima i magistrama

Bez teorije – samo provjerene metode, primjeri iz prakse i odmah primjenjivi alati.

🎯 Edukacija je osmišljena i izvedena tako da prati stvarni tijek prodajnog procesa od pripreme prodajne posjete, preko svih faza razgovora, pa sve do zaključivanja dogovora i poslijeprodajnih aktivnosti.

🎯 Prolazimo sve faze prodajnog razgovora redoslijedom kojim se odvija u praksi, uključujući najčešće izazove i stvarne situacije koje se javljaju u komunikaciji s liječnicima i magistrima farmacije.

Nakon ove edukacije moći ćete bolje razumjeti kako i zašto Vaši sugovornici donose konkretne kupovne odluke i koji su njihovi kupovni “okidači”. Dodatno, dobit ćete komunikacijsko prodajna znanja, tehnike i tips&trickse koje možete odmah primijeniti na poslu.

Na Vama je da ta znanja i vještine kroz svakodnevnu praksu “izbrusite” i dovedete do izvrsnosti. Kad imate pripremljenu strukturu i primjere bit će Vam puno lakše!

Ovo je program nakon kojeg Vam dodatne prodajno-komunikacijske edukacije neće biti potrebne.

Izvod iz sadržaja edukacije

  • Kako se pripremiti za posjetu liječniku ili ljekarniku
  • Ispravan i profesionalan stav
  • Emocionalne inteligencija stručnog suradnika
  • Osnove neverbalne poslovne komunikacije
  • Važnost prvog dojma
  • Izgled stručnog suradnika
  • Pozitivan/negativan govor tijela
  • Osnove verbalne poslovne komunikacije
  • Kako otvoriti sastanak i započeti komunikacijski proces
  • Kako na početku osvojiti simpatiju i povjerenje
  • Small talk i ice breaker tehnike
  • 4 najčešća profila doktora-ljekarnika
  • Pravila komunikacijskog uspjeha za 4 profila sugovornika
  • Kako prepoznati profil sugovornika
  • Kako prilagoditi komunikacijski stil stilu sugovornika
  • Tranzicija u poslovni dio razgovora
  • Razgovor o potrebama
  • Prodajni alati: izrada baze pitanja
  • Razgovor o rješenjima
  • Argumentacija
  • Prodajni alati: izrada baze prigovora
  • Prigovori, teška pitanja i odgovori na njih
  • Kako zaključiti dogovor
  • Tips&trick iz prakse
  • Akcijski plan za stručne suradnike
  • Q/A

Što o nama kažu polaznici

“Odlična edukacija! Gosp. Majstrović stručno i pristupačno vodi cijeli proces, kombinirajući teoriju s praktičnim vježbama. Atmosfera je izuzetno poticajna, a sadržaj edukacije primjenjiv i koristan, s naglaskom na konkretne tehnike koje su odmah primjenjive u stvarnim situacijama. Sve u svemu, edukacija mi je pružila izvrsnu priliku za razvoj i unaprjeđenje ključnih vještina, te je svakako preporučam svima koji žele poboljšati svoje komunikacijske i prodajne sposobnosti.”

Ivana Vrkić
Poliklinika Salvea


“Odlična edukacija napravljena kao kombinacija teorijskog dijela i praktičnog vježbanja uz preciznu korektivnu povratnu informaciju voditelja Petra Majstrovića. Čovjek je kao knjiga! Značajno smo unaprijedili prodajnu komunikaciju naših zaposlenika koji su sada opušteniji, stručniji i više motivirani u razgovoru s pacijentima. Preporuka svim ordinacijama koje žele bolji prodajni rezultat.”

Josip Kukuruzović
Direktor sektora prodaje
Poliklinika Identalia d.o.o.


Petar-Majstrovic-Best-Practice-leadership-edukacije

Način sudjelovanja, cijene i popusti

 

🙋‍♀️🙋 Live u Zagrebu 24.04. od 9-14 h

Redovna cijena 295€, za prijave do 21.04 sniženo na 250€. Edukacija se održava u Strojarskoj 24, Zagreb, 1. kat, dvorana 4. Nakon prijave na mail ćete dobiti detaljne upute.

👩‍💻🔴Online, dostupno uvijek

Redovna cijena 295€, za prijave do 21.04 sniženo na 250€. Za sve one koji žele učiti na daljinu, dostupna je online verzija edukacije i to 24/7, 365 dana, sa svih uređaja. Možete učiti kad i koliko želite, bez opterećenja i stresnih rokova.


🎁Pokloni x 20 

 

🙋‍♀️🙋Pokloni za 10 najbržih live polaznika 

10 najbržih dobiva na poklon online pristup ovoj edukaciji vrijedan 250€

Što to znači za Vas ili vašu tvrtku?

  • Nakon edukacije, cijeli sadržaj bit će Vam dostupan i možete mu se vratiti kad god poželite. Učite i ponavljajte vlastitim tempom bez stresa i ograničenja.
  • Na live edukaciji možete se potpuno opustiti i usredotočiti na predavanje – nema potrebe za zapisivanjem!

👩‍💻🔴Pokloni za 10 najbržih online polaznika 

10 najbržih dobiva na poklon još jedan pristup ovoj edukaciji vrijedan 250€

Što to znači za Vas ili vašu tvrtku

  • Znači da ćete još jedan pristup za kolegu dobiti besplatno.
  • Troškovi edukacije po polazniku manjit će se sa 250€ na 125€.

🏃‍♀️🏃🏃‍♂️Prijavite se odmah i budite među prvih 20 sretnika!


 

Petar Majstrović

CEO, Head Consultant

5,0Ocjena instruktora
Petar Majstrović je konzultant, predavač i autor. Osnivač je i direktor trenersko-konzultantske organizacije Best Practice specijalizirane za poslovni trening i savjetovanje u poslovanju i upravljanju. Bavi se marketingom, prodajno komunikacijskim vještinama, managementom i leadershipom. Radno iskustvo i ekspertiza Tijekom 20 godišnje karijere Petar je radio u različitim industrijama B2B i B2C segmenta kao što su elektro industrija, kabelska industrija, proizvodnja tekstilnih proizvoda, građevinska industrija i IT. Obavljao je gotovo sve prodajne poslove od prodavača na terenu, voditelja ključnih kupaca, voditelja prodajnih timova,...
Saznaj više

Što je uključeno

  • Video lekcije
  • Tekstualne lekcije
  • Vježbe prilagođene Vašim situacijama
  • Kviz i akcijska pitanja za provjeru naučenog
  • Stručni članci
  • Prezentacijska skripta
  • Pristup 12 mjeseci
  • Mobile pristup
  • Podrška
  • Diploma
/
  • 1080p
  • 720p
  • 480p

Preporuke zadovoljnih klijenta

Česta pitanja polaznika o ovoj edukaciji

Ima više razloga, navodimo najvažnije:

  • Ovo je vremenski duga i sadržajno iznimno bogata edukacija koja ide duboko u temu komunikacije i prodaje. Na kraju edukacije Vi ćete imati znanja i vještine za vođenje strukturiranih razgovora s liječnicima i farmaceutima prema pravilima struke i praktičnim preporukama našeg konzultatnta 
  • Uključena je podrška, materijali za download, alternativne metode učenja kroz kviz, dodatni alati i drugi sadržaji koji će Vam pomoći da savladate program na najbolji mogući način.

Česta pitanja o platformi za kombinirano učenje

Mi nismo klasična platforma za online učenje. Mi smo platforma koja kombinira online edukacije kombiniramo sa live treninzima, coachingom i ostalim metodama prijenosa vještina.

Jedinstveni smo po našoj inovaciji gdje po 1. puta u edukacijskoj industriji, tvrtke mogu dobiti egazaktan podatak o rezultatima učenja za sve pojedinačne zaposlenike. Taj podatak omogaćava tvrtkama da izračunaju povrat na investiciju(ROI) u učenje. Za više detalja javite se na [email protected]

Ako želite maksimum znanja trebate akademije (XL) i duže edukacije (L, M). Ako želite naučiti samo dio neke šire teme potražite kratku specijaliziranu edukaciju (S) 

Imamo 4 kategorije:

  • XL– akademije su najkvalitetniji i najopsežniji programi posvećeni jednoj temi. Sadrže početne i napredne module. Ako želite naučiti sve o nekoj temi to je za Vas.

  • Large – kolekcije više sličnih edukacija koje koje su namijenjene ili početnicima ili naprednima što je označeno u naslovima pojedinih edukacija. 

  • Medium-Jednodnevne edukacije koje obrađuju jednu cjelinu i traju do 6 sati.

  • Small-kratke i usko specijalizirane edukacije koje obrađuju užu temu ili dio neke vještine. Ako želite riješiti neki specifičan izazov ovo je za Vas. 

Sukladno trajanju određena je i cijena koja je iskazana za svaki edukaciju posebno.

Detaljnije informacije o nastavnom planu i programu, trajanju i cijeni potražite na stranici svake edukacije.

Dostupni su sljedeći način plaćanja:

  • Predračun
  • Internet bankarstvo 
  • Većina kreditnih i debitnih kartica
  • Google pay
  • Apple pay

Da. Kada stavite proizvod u košaricu sustav Vas pita jeste li pravna ili fizička osoba. Ovisno o odabiru generirat ćemo Vam ispravan račun.

Da. Kontaktirajte nas na [email protected] i napravit ćemo Vam posebnu ponudu.

Da. Kada stavite proizvod u košaricu označite opciju da ste osoba ili tvrtka sa sjedištem u inozemstvu. Tvrtke iz inozemstva najčešće plaćaju predračunom, ali je moguće i plaćanje karticama. Po uplati šaljemo Vam račun koji možete knjižiti kao trošak poslovanja.

Pristup edukacijama odobrava se na 12 mjeseci. U slučaju opravdane  potrebe pristup se može i produžiti.

Da. Dostupne su 2 vrste podrške:

  1. Za tehnička pitanja dostupna je e-mail i telefonska podrška
  2. Za pitanja povezana sa sadržajima edukacije dostupna je e-mail podrška.

Da. Uz to, edukacije možete pratiti i na 2 uređaja istovremeno. Na mobitelu npr. slušate i gledate video lekcije, a s desktopa pristupate skriptama, gdje preko linkova možete ulaziti u druge alate ili materijale za dodatni rad.

Brzina učenja je individualna stvar, ali možemo dati primjer. Ako edukacija traje u prosjeku 5 sati i ako učite 1 sat dnevno treba vam 5 dana za preslušavanje jedne edukacije.

Kasnije ćete vjerojatno ponovo gledati određena poglavlja, čitati dodatne materijale ili provjeravati naučeno putem kvizova što također uzima određeno vrijeme, ali je više nego korisno.

Edukacije uglavnom imaju postavljene testove, kvizove ili druge oblike provjere znanja. Oni nisu obavezni, ali mi ih preporučamo. Kada nakon jednog dijela edukacije naiđete na test pokušajte ga riješiti. Ako je rezultat zadovoljavajući nastavite s učenjem, a ako nije vratite se, naučite gradivo i ponovo pokrenite test.

Ovaj sistem će Vam motivirati da zaista naučite bolje i ostvarite maksimalnu korist id edukacije.

Dodatno, dostupne su Vam i statistike učenja.

Na Vaš zahtjev kreirat ćemo Vam Managerski paket. Uz ovu uslugu moći ćete pratiti uspješnost, aktivnosti i statistike učenja svakog zaposlenika pojedinačno.

Ovo je vrlo korisna funkcionalnost koja omogućava potpunu transparentnost procesa i rezultata učenja.

Da. Nakon uspješno završenog programa sustav će Vam ponuditi certifikat kojeg možete isprintati, prosljediti ili pohraniti.

Best Practice poslovne edukacije
5.0
Based on 44 reviews
powered by Google
Marijan Mikolcic
Marijan Mikolcic
10:01 27 May 24
The educations are excellent! I definitely recommend!
BPresent Design
BPresent Design
08:59 19 Apr 24
Everything was perfectly organized, even more than that. The atmosphere before, during and after the lecture was fantastic.If you want a quality lecture, you will certainly not go wrong with top-notch organization!Greetings and see you again soon!
Nataša Pevec
Nataša Pevec
08:20 19 Apr 24
It is difficult to rate someone who is truly the best in this area. Every recommendation for both beginners and more advanced in Google Ads. Mr. Varga explains everything in a simple and comprehensible way, he is happy to share his experiences and answer every question. Thank you. 🙂
Zoran Samardzic
Zoran Samardzic
09:32 11 Jan 24
I attended Google initial and advanced online education. All praise for the education system and support in case of possible questions. I got answers to all the questions and doubts I had in a short period of time. Everything went great. I highly recommend it to everyone.
Robert Sabljak
Robert Sabljak
16:37 05 Jan 24
I passed the Google Ads initial training and I can say that I am satisfied with the knowledge and the way Mr. Varga teaches.For every recommendation.
Luka Agic
Luka Agic
10:16 24 Jan 23
Excellent customer support and the content of the education is top notch!
Josip Mataga
Josip Mataga
20:06 09 Jan 23
Excellent combination of practice and theory. Simply surprised that we find time for details and at the same time we find the links for the basic sales settings. Super !
See All Reviews
js_loader

15

godina

s Vama

Lider u kvaliteti poslovnih edukacija

Best Practice je trenersko-konzultantska organizacija specijalizirana za razvoj kompetencija zaposlenika. Pomažemo organizacijama da prodaju i komuniciraju bolje, upravljaju lakše i vode svoje ljude na bolji način.
Kvaliteta nema alternativu stoga u svaki projekt ulažemo više energije, a isporučujemo veću vrijednost od uobičajene. Ponosimo se listom klijenta od gotovo 500 tvrtki od kojih su mnoge lideri u svojim industrijama. Hvala Vam na povjerenju i vidimo se na radionicama.

459

Klijenata u 9 zemalja

3266

Održanih radionica

18850

Zadovoljnih polaznika